בקשר לדיון על רבין, הקרבות שרבין ניהל בגזרת ירושלים ב 48 הסתיימו בכשלון, הוא היה מפקד כושל

The Real Big Joe

Well-known member
ללא שום קינטור מיוחד
שום דבר אצלך אינו מיוחד מלבד הפומפוזיות

א טרחת להתייחס ולו במילה בודדת באופן ענייני למה שכתבתי.
תגיד, כמה מגוחך אתה יכול להיות? הרי בעצמך אמרת שלא כתבת על העניין עצמו. אז איזו תגובה עניינית אתה מצפה לדברים לא ענייניים?
 

Harrington

Well-known member
מנהל
שום דבר אצלך אינו מיוחד מלבד הפומפוזיות
אוקיי. אם אתה אומר. ניצחת ידידי היקר. איבדתי את הכוח להתייחס לדבריך. אם וכאשר תבחר (או תצליח מבחינה מנטלית) מתישהו להתייחס עניינית למה שכתבתי לכתחילה, אשמח להתעדכן. עד אז, ה'דיון' בנושא ההשמצות וההתקפות, ההשלכות שאתה עושה ממעשיך עלי וכו', מבחינתי הגיע לסיומו. אולי מאוחר יותר שוב תחשוק נפשי באתנחתא קומית ואגיב להגיגיך/שקריך. אבל לעת הזאת הספיק לי בינתיים :). אין לי אלא להודות לך על הדברים המשעשעים ולאחל לך כל טוב.
תגיד, כמה מגוחך אתה יכול להיות?
בהתדיינות מולך? מאוד :). אני מתאמן על זה במיוחד, כדי להתאים את עצמי למתדיין מולי. האמן לי, זה לא קל בכלל לרדת לרמה כזאת. אבל ברוך ה' נדמה לי שאני מצליח :).
הרי בעצמך אמרת שלא כתבת על העניין עצמו.
אכן כך אמרתי וזאת המציאות. לכן כל הדיון הזה מפגר פר הגדרה :). אתה ייחסת לי דברים בנוגע לנושא עצמו, שכאמור כלל לא כתבתי עליו, תוך שאתה מתעלם דווקא מהנושא שכן כתבתי עליו :). למקרה ששוב לא קלטת כיצד 'הבנת הנקרא' (שכולל את תחום התגובה הנכונה והכתיבה כמובן) עובד והמשפט הזה למקרה שאינך קולט זאת, מוציא אותך די מפגר :).
אז איזו תגובה עניינית אתה מצפה לדברים לא ענייניים?
דברי היו עניינים למהדרין. הם רק היו בנושא שונה מהנושא שעליו דיברתם. ושוב אומר, בדיוק מתוך כך כל ההשמצות שלך לפיהן אני לא מבין באותו נושא, כל כך מגוחכות :).

יאללה ג'ואי, מיצינו. באמת. כאמור, אם וכאשר הילד של השכנים יתפנה לסייע לך לכתוב תגובה עניינית לפוסט הראשון שפרסמתי בשרשור, אשמח להתדיין. אבל בנושא המקביל שעליו כל כך חשוב לך לדבר כדי להקל על עצמך את מלאכת ההשמצות וההתקפות הפרועה, עייפתי. עמך הסליחה.
 
למעלה