ברכות והערות...בין רוסים לאתיופים

  • פותח הנושא KasaB
  • פורסם בתאריך
אני חושב שזה דבר נורא

חוסר הכבוד לקשישים, וזה בא לידי ביטוי בכל מיני מקומות. זה לא נושא עדתי ואין קשר לעובדה שבמקרה המסויים הזה מדובר בעולה חדשה מחבר העמים.
 

TaL53

New member
אתה שם לב שכול הדוגמאות שלך

הם על עדה מאוד מסויימת?! אני באמת חושב שיש לך פשוט שנאה כלפי מגזר מסוים. נסה להשתחרר מזה קצת.
 

faridi

New member
שנאת חינם, לא!

אם חלק נכבד מחבריי הינו מחבר העמים- אתה לא יכול לחשוד בי בגזענות לשמה! יצאתי גם עם רוסיה גיורת שהיתה דתיה יותר ממני. ממש מדהים! אם שמת לב להודעה האחרונה שלי, אמרתי שמישהי לקחה דגמא לא נכונה מישראלים ותיקים כמוני. אז תגיד שאני שונא את הישראלים שלי? לא, אלא שישנם אנשים שהורסים את התדמית שלנו. וגם בקרב עולי ברה"מ לשעבר ישנם כמה בודדים שגורמים לאות קלון על כל האוכלוסייה.
 

TaL53

New member
ועוד איך שנאת חינם!

לא היה שום קשר בין המקרה לבין מוצאה של אותה בחורה אבל אתה בכול זאת טרחת לציין את זה. חוץ מזה, אל תיתמם, כול ההודעות שלך, כ-ו-ל-ן דיברו בגנות העולים מברה"מ, החל מ"אני מעדיף את זה על פני זה כי הוא ממוצא כזה" ועד "צעירה מחבר העמים". דרך אגב, האזכור שלך של "יצאתי עם רוסיה\יש לי חברים רוסים" כול כך מזכיר לי את הקטעים האלה על הגזענים בארה"ב הדרומית שתולים את דגל קונפדרציה בבית אבל ברגע שתגיד להם שהם גזענים הם ישר ישלפו את הקלף של "אני לא גזעני! דווקא יש לי חבר כושי!" אז תעשה טובה..
 

faridi

New member
אסתדר גם בלי האמון שלך

אני מדבר בגנות אלו שהורסים תדמית של ציבור שלם. (בעקר גוים) חלק נכבד מלקוחותיי- מברה"מ לשעבר ונהניתי לעבוד עבורם. אם היתה לי שנאת חינם כלפי אחיי מחבר העמים, לא הייתי מציץ לכיוון שלהם. אני אף יודע את השפה קרוא וכתוב, בעוד שאחרים סולדים ממנה. אני לא מכיר אותך בשביל לשפוט, אז אם כבר שפטת אותי לכף חובה, מוטב שלא תגיב להודעותיי.
 
למעלה