ברכות על פתיחת הפורום החשוב הזה

אנדרי ז

New member
וכהם הורגים לנו חיילים

כאלה שאין להם בכלל מושג למה הם צריכים ליהרג בשביל להגן על שכמותך, האם הם מסתפקים בזה? לא, גם במקרה הזה הם ממשיכים להרוג.
 

ה מוזה

New member
יוטו עם ההסבר הכל כך משכנע שלך

אין לי ספק שהדבר יעשה מייד הרי איך אפשר לסרב לבקשה של קול ההגיון כשלך ? בוקר טוב
 

יוטו

New member
תקלטו - אי אבל אי אפשר לעשות שלום

איתם!!! או שנתן להם את כול הארץ (כולל תל אביב) ונלך למדינות אחרות - או נעיף את מי שנגד המדינה ( רוב ערביי ישראל והשטחים)
 

ה מוזה

New member
כל מה שאני רואה בפורום הזה כעת

הן 99 אחוז הודעות של מחממי אווירה שמחפשים פרובוקציה עוד 1 אחוז הודעות של מזל טוב וכנראה שאף אחד כאן לא יודע מהו פציפיזם כמה קל להכנס לפינה קיצונית או במילים אחרות תרדו מהעץ הפורום בקושי קיים כמה ימים רוב ההודעות כאן הן של גולשים שהקשר בינם ובין פציפיזם הוא מקרי בהחלט כמה קל להתפס למילה או שורה ולנפח אותה עד חוסר פרופורציה טוטאלי גם צמחונים שאינם בעד אכילת חיות הם פציפיסטים - אז ? תתעוררו . בוקר טוב ישראל תוחזר השפיות לאלתר
יו-אב לך לישון !:)
 

DarlingAdam

New member
צודק/ת לחלוטין.

קיויתי שיהיה משהו בפורום מלבד צעקות בנוגע לצבא... טוב, אבל יש תקווה לעתיד טוב יותר :)
 

giladk7

New member
מזל טוב על הפורום ו../images/Emo50.gif

ממ אני עוד לא חייל אבל אני למרות שאני לא הולך לסרב או משהו חושב שהפתרון לכל המצב הוא לא באלימות הלוואי יבוא היום ולא נצטרך פורום כזה למטרות כאלה אלא פורום סתם לדבר על הנושאים האלא בעולם:)
 

Mיקי_

New member
אני מצטערת אבל אני נעלבת קשות מהודע

מהודעתך... כי ביני לבין פצפיזם יש כל מה שאת רק מחפשת, כך אני חיה את חיי, קראי את המכתב שצרפתי לאחת ההודעות, אפילו הצבא האמין לי, אז שמישהי שלא קוראת דברים לעומק טטען שאין קשר ביני לבין פצפיזים? זה ממש מעליב, ומכאיב. אילו ידעת כמה הנושא הזה חשוב לי ונוגע לליבי ולכל רמ"ח אברי כמה אני עושה למענו וכמה שימח אותי שנפתח פורום כזה אולי היית משאירה עוד אחוז נוסף לא רק למזלטובים אני נעלבתי ואני מאד רצינית ואני בטוחה שיש פה לא מעט אנשים שעם זמן יהיו הגוש הקשה שבאמת חיים לפי אמונתם.
 

צהוּבה

New member
אני מצטרפת לברכות לפורום

למרות שאני לא מסכימה איתכם ברוב הדברים. אבל שיהיה בהצלחה!
 
למעלה