ברק אובמה , בדילוג אותיות, והנבואה בתנ"ך

mong 2012

New member
אה לא כולם יבינו את קריון.

לדעתי אתה מנסה ללמד חומר מורכב, לתלמידים מאוד לא בשלים מבחינה מנטלית על מנת להבין את קריון. זה שהם מנסים להתווכח בקנאות על דבריו מבלי לחקור ולהבין את דבריו, זה לא בשבילם. (עדיין). שנית התפיסה של האנשים הללו, לגבי "הנבואות" אינה נכונה. מפני שהם נוטים לפרשה כטוטאלית, "וליניארית. משהו שמנקודת ההתחלה, מתקדם בקצב אחיד אל נקודת הסוף, כמו פצצה מטקטקת על טיימר. אני עומד לומר מה שרבים בטח אינם היו רוצים לשמוע, אבל הגורל אינו קבוע מראש. אף אחד לא יכול באמת לחזות את העתיד, או לקבוע אותו מראש, רק אם בני האדם מבחינה קולקטיבית ותודעתית יחליטו בך. או אדם לגבי גורלו באופן אינדיבידואלי. אגב זה מאוד מעניין כי ככ פעולה או בחירה שאדם, או קבוצה של אנשים רבים בוחרים לעשות, משנה לחלוטין את הגורל ומשפיע, על פני הדברים אשר יתרחשו בעתיד. בדיוק כמו ב (אפקט הפרפר). אותם הנביאום של אז, אינם היו שרלטנים, הדברים שהם חזו, מרבית הדברים, אכן היו תקפים אבל לאותו התדר האנרגטי שהיה אז, בכך שהאנשים בחשיבתם משנים את התדר ויוצרים תדר חדש הם מבטלים את התחזיות הישנות ויוצרים במו ידיהם עתיד חדש. זו גם הייתה הכוונה של קריון אודות האנרגיה החדשה, שבקרוב תכבוש את הפלנטה
 

hamamin

New member
אכן אין עתיד טוטלי--הכל יצירתי

מהות העולם האנושי במיוחד היא הגשמת היצירתיות של היקום--- אלוהים הוא\היא התבונה-החופשית -היוצרת האופפת [טרנצדנטלית] והמתהווה [האימננטית] בתוך ומיתוך כולנו בפרט ובכלל. וזה לא חדש זה ניצחי. קיריון הוא שליח מפרש אחד---יכולת האדם גבוהה מכל המפרשים. היקום לא מרשה כיום להנחות ,על ידי מפרשים,את רוח האדם לתבניות מוקשות [הדתות] כבעבר. זו שעת רצון ושעת סכנה לכולנו פה, על פני האדמה. פעם קראו לזה אדמה-מים [החומר] אש -אוויר [הרוח] הגורל הוא הפוטנציאל של בעלי התבונה.
 

mong 2012

New member
אכן אין עתיד טוטלי

חברי אתה צודק. באמת ניתן להבחין כיצד הדתות, המקובלות של עידן הטלה, ועידן הדגים, מאבדות במשך כבר כמה מאוד שנים את האפקט התודעתי שהיה להם, במשך כמה אלפים. מבחינה מטפורית זה כמו גומי לעיסה, שטעמו דועך, ממש כמו ללעוס חתיכת זפת
. בעבר האנרגיה הייתה אחרת. והתודעה האנושית הייתה שונה. וגם התפיסות אודות המוסר,והחמלה היו שונים. בעבר בעידן הברונזה, (עידן השור) דברים כמו פשיטות שודדים מעשי טבח ואונס המוניים, היו דברים מאוד נפוצים ושכיחים. ובנוסף אחת התופעות האיומות שהיו נפוצות באותה התקופה היא העלאת קורבנות של קטינים (ילדים) לאלים שונים ולישויות אפלות. להורים טיפוסיים של המזרח התיכון באותה בתקופה, לא הייתה בעיה לטווח אחד מילדהים, ולהקריבו, על מנת שהיו בטוחים שיהיה להם יבול טוב השנה. עם הבנאדם חזק מהאחר, והוא יכול מדוע שלא ירצח, מדוע שלא יאנוס? מדוע שלא יגנוב וישדוד?, אלא אם הוא ידע שיש משהו שחזק ממנו, משהו שחזק מכל אדם, שיסגור איתו חשבון באחד מהימים. עם היום היהדות נראת דת פריטיבית, אפלה מיושנת ומאוד לא אטרקטיבית, אפילו כיום בסוף (עידן הדגים), ואותה התקופה של הברונזה (עידן השור) היהדות נחשבה לשיא הנאורות. והסיפור של עקדת יצחק מוכיחה את האמת אודות אותם הדברים שעליהם אני מדבר. כיום לקראת בואו של עידן הדלי, יש את (ניו אייג'), שלדעתי כיום גם האוייב הכי גדול של 3 הדתות המקובלות. בעבר במאה ה20, ובמאה ה 19, האוייב הגדול היותר של הדת, הייתה (תורת האבולוציה). אבל מכוון שהתורה של דרווין התבססה הרוב על האספקט המדעי בלבד, ולא יכלה להציע את שום אספקט רוחני, ומיסטי בדומה לדתות, לכן המונותאיזם היה יכול מול האבולוציה של דארווין, לעמוד באופן שקול. אבל הניו אייג' המודרני, סוגר על הישן בכל האספקטים. מפני שהניו אייג אינו כופה דבר, ומאפשר ליצור לכל אדם מסגרת אמונה אינדיבידואלית משלו, ומאפשר לו לבחור את העיסוק הרוחני שדרכו הוא ירצה להתפתח. האם זו אסטרולוגיה? נומרולוגיה? טארוט? ואולי חלומות צלולים?, בניו אייג' כל האמצעים כשרים על מנת שהאדם יגשים את עצמו מבחינה רוחנית. אפילו בהמון הרצאות עכשוויות על היהדות, הרבנים נאלצים לעשות הסווה מסויימת לכיוון הניו אייג, כי היום יותר מדברים על הילות צ'אקרות, סיאנסים מזלות אסטרולוגיים, מאשר רק על הלכה יבשה נטו.
 

ינוקא1

New member
נכון , כל מי שלא חושב כמו קריון הוא לא בשל

מנטלית , נתקע בתקופה האוראלית של חייו , ולא מסוגל להבין דברים מורכבים.
 

חני 61

New member
אמרו לנו ששנת תשמד ../images/Emo192.gif

יהיה מלחמת גוג ומגוג תהיה השמדה המונית המשיח יגיע על חמורו הלבן .לא התגשם בזכותם של לוחמי האור כול השנים הגדר היתה חסומה בפני לוחמי האור לוחמי האור הפסדו בקרבות אלה שנשלחו למסימה .הפסידו החושך גבר בשנת 1984 הגדר החלה להיפתח סדקים נוצרו והחלו לוחמי האור להיכנס לכדור הארץ וגם לממדים הגבוהים יותר . להלחם בחושך הם הצליחו במסימתם הגדר נפרצה לכן הם הצילו את האדם ולא היה השמד כפי שהובטח לנו . בזכותם התדריייים החלו לעלות אנשים קיבלו את האור העלו תדרים והעידן החדש החל .
 

ינוקא1

New member
חני , מי אמר לך את הסיפורים הללו ?

כל שנה אני יכול להראות לך ליצן אחר שמדבר על מלחמת גוג ומגוג. זה ממש לא אומר שתהיה. בקשר ל"לוחמי האור" - אני חושב שהיו אנשים טובים בכל הדורות וגם היו מניאקים בכל הדורות זה לא קשור ללוחמי אור. זה כל מיני סיפורים שאין לך שום דרך לדעת שהם נכונים , ובתכלס הם גם לא משנים כלום - הם רק מנפחים קצת את האגו של האנשים שמשתייכים לקבוצה שקוראת לעצמה "לוחמי אור". אני חושב שחסידי אומות העולם שהיו בשואה , למשל , היו לוחמי אור יותר מכל אלו שקוראים היום לעצמם לוחמי אור. אותם חסידי אומות העולם הצילו בני אדם אחרים תוך כדי סיכון עצמי. כנ"ל לינקולן ושות' במלחמת האזרחים בארה"ב - אנשים שנלחמו למען ביטול העבדות. כנ"ל עוד הרבה הרבה אנשים שחיו לפני שנת תשמד' שחיו ומתו למען דברים נאצלים. אלו הם לוחמי אור אמיתיים - לא כל מיני מתקשרים שהחליטו שהדעות שלהם הם "אור" והדעות של כל מי שלא חושב כמוהם הם "חושך" , ושהדעות של כל מי שלא חושב כמוהם זה "אנרגיות ישנות". מה תרמו לעולם אותם "לוחמי האור" עליהם את מדברת ? האם הם קידמו את המדע בעולם ? את האנושיות בעולם ? האם הם עזרו למסכנים ? האם הם הביאו לעולם איזושהיא חוכמה עמוקה או שהם רק סיפרו כל מיני סיפורים על "התמרה" , "התעלות" , "כמה אחוזי מוח פעילים יש לאובאמה" וכדומה ? הם מתהדרים בכל מיני נוצות כמו להתפאר שהם מנעו אסונות שלא היו ולא נבראו שאי אפשר לדעת אם זה נכון או משהו מצוץ מהאצבע.
 

חני 61

New member
את הסיפורים

על מלחמת גוג ומגוג שמעתי מהדתים למינהם באמת לחסדי אומות העולם אני מצדיעה הם סיכנו את חייהם למען האחר ובזכותם סבתי והמשפחה הקרובה ניצלה ורבים ניצלו בזכותם אנשים שנלחמו למען ביטול העבדות ושיחרורם של השחורים אני גם מצדיעה . לוחמי האור שיכיים לעידן החדש העכשוי לצערנו כול כדור הארץ היה שריו בחשכה מתמדת וגם המימדים הגבוהים שררה בהם החשכה אבל פחות מכדור הארץ לפי כול המתקשרים כולל קריון ועוד רבים אחרים כולם מדברים כמשותף על הישיות הנעלות שהביסו את אנשי האפלה והחלו לפרוץ את הגדרות אלה ישיות נעלות שלפני כ 500 מילון שנים נשלחובמסימה חשובה לפתוח את הגדרות להביס את הישיות החושךשבראו את בני האנוש כדוגמתם בחושך צער דיכאון ללא שמחת חיים במלחמתם הם הפסידו התגלגלו והפכו להיות גם בחושך ושכחו בכלל ממסימתם ב1984 החלו במסימתם החדשה הגיעו לוחמי אור חדשים שעשו ועושים רבות למחוק את החשכה הצער וכו על זה אני מדברת על מסימתם החשובה להחזיר לאנושות את שימחת החיים שבני האנוש היו בחשכה לא יכלו להתחבר עים האני העליון שלהם וכרגע המצב משתפר וישתפר בני האנוש יחזרו לעוצמתם לכוחם הטבעי . חייהם יהפכו לקלים לטובים ונוחים הפחד יעלם ואהבה תגבר . כול זאת לוחמי האור המיוחדים עשו ויעשו ולהם מגיע להצדיע .
 

משמרותי

New member
חני,זה מזכיר לי את "שר הטבעות"

מלחמת הבני אור בשר האופל... וגם את מלחמת הכוכבים.... שלשניהם אין סימן וזכר בספר הידע,כך שקצת קשה לי לקבל את התיאוריה...
 

חני 61

New member
את הידע הזה

את הידע קראתי בכמה ספרים מלחמת הכוכבים שר הטבעות ועוד הם סרטים שמבאים מסר מהמציאות רוצים להטמיע את התודעה הזאת בציבור .
 

חני 61

New member
הספר של זאב אבירז מלחמת האנטלגנציות

מלחמת האנטלגנציות האור בחושך
 

חני 61

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifאמת לנבואות של קריון והעידן החדש

 

gady18

New member
לפי מה שבדקתי זה סדרת ספרים יש אתר באינטרנט

מה שלא הצלחתי להבין אם אנשים מקבלים מסר ישיר או מצטטים מהספרים. בכל מקרה כל זמן שאין נבואה מדויקת עם זמן ושעה קשה לבדוק.
 
כל שני וחמישי קם לאל שליח חדש!!!

כל-כך הרבה נבואות התבדו ואנשים אינם מתייאשים, ממשיכים לחפש נבואות מתחת לבלטות. עידן חדש? המושג הזה שחוק כבר לגמרי, עדיין הכאוס נמצא בכל פינה, לא נתקלתי בשום העלאת תדרים או במשהו חדש שנפתח בבני-האדם. אנשים הם גישמיים יותר מאי-פעם ובקצב הזה נגיע למימד החמישי באמת בעידן אחר.
 

hamamin

New member
אכן כל הנבואות הם בגובה הבלטות

הנבואות הם פוטנציאלים,אפשרויות מידגמיות,לאדם בעל התודעה הכפולה---- בעל יכולת העיבוד של החיווים של עצמו. למשל מה שאמרת "המושג הזה שחוק לגמרי--הכאוס בכל פינה" פה בדיוק מתחילה העבודה אין יותר סמי הרגעה דתיים הזויים שיוצרים מסך הגנה וכלא מחשבתי על התודעה החופשית והיוצרת של האדם. העידן החדש אינו תחליף לדת אלא פוטנציאל מידגמי,פרומו,פירסומת לרוח האדם החופשית. הגשמיות אינה סותרת את הרוחניות ולהפך--בלי נחת גשמי אין אפשרות ליצור שום דבר, הכל בא בהתחלה מהבלטות ומתפחת למעלה לפי המעשה הרגש והמחשבה. יש המתמכרים לגשמיות ויש המתמכרים לרוחניות שניהם [אש-אוויר,רוחניות ואדמה -מים,גשמיות]יוצרים את המציאות האנושית שהיא האלוהית. את השליח היוצר בלבד. וזה המימד החמישי--איחוד תודעתי של נשמה -גוף. פיתחי את הדלת שמצאת לבדך--מולך.
 
אז שיפסיקו לפרסם כבר נבואות שווא!

די!! קצנו בלשמוע על פורענויות המתרגשות עלינו לבוא. זאת מדינה קשה עם הרבה אירועים לא מזהירים אז לעיתים הנבואות השונות הרעות מתגשמות פה מתוקף הנסיבות. האינטרפטציה שלך למימד החמישי היא חלקית - למעט האיחוד התודעתי של גוף-נפש - אנו "אמורים" במימד גבוה יותר להיות יותר רוחניים, יותר שיתופיים, יותר איכפתיים, יותר טלפאתים ולהתעלות מעל ה"תכונות הנמוכות" של: כעס, שנאה, נקמה וכו'. אתה רואה את זה ברמה הכללית ולא האישית מתבצע פה מתישהו בקרוב אחד מהדברים הללו? שינוי כזה דורש תהליך עמוק של שינוי המחשבה, אולי 5% מהאנשים פה מסוגלים לזה.
 

StarVision

New member
קריון זה הקניון הכי טוב בארץ

והוא הכי אמיתי שיש נמצא בקרית ביאליק בואך קרית מוצקין.
 
נכון לגמרי, הקניון הזה סמוך לביתי

והוא לגמרי אמיתי ולגמרי פעיל מסביב לשעון. קריון השליח לעומת זאת - לגמרי לא מוכח.
 
למעלה