ברק אובמה , בדילוג אותיות, והנבואה בתנ"ך

StarVision

New member
אולי הקניון הוא השליח? הרי בקריון ניתן למצוא

מענה לכל בעיה.
 

משמרותי

New member
ואם היה לשליח שם אחר?

אזי היו מוצאים פסוקים אחרים,עם אותיות אחרות לשם ההוכחה... אני מאמין שאובמה הוא אכן שליח בעל משימה כבדה מאד לאחד את האנושות לכלל שלום עולמי,אך לא לפי הכתוב כאן...
 
אובמה יכול להצליח

רק אם ישנה את החשיבה השמרנית של גורמים במימשל ובצבא , ויתחיל לפרק בסיסי צבא הנמצאים כמעט בכל מקום בעולם , לצערי מה שקורה הוא הפוך , ומקימים בסיסים כדי להתגרות ברוסים , ומספקים נשק לטיוואן כדי להתגרות בסינים , ככה לא משיגים שלום עולמי , ואובמה צריך להפנים זאת , נכון שצריך לתת לאובמה את הזמן הדרוש לביצוע , אבל בינתיים אני מאוכזב ממנו ציפיתי לשינוי יותר מהיר .
 
אובמה לא יושיע אותנו מכלום

הישועה תבוא מהשינוי בחשיבה (כתולדה של שנוי התדר) והבנה ששלום ושיתוף פעולה משרתים את האינטרסים של כל המעורבים ,הרבה יותר מההרס,שפיכות הדמים והמלחמות.
 

gady18

New member
יש גם על זה בדיחה

שאלו את אובמה מתי תתקיפו את אירן אז הוא אמר לא בקדנציה שלי. שאלו את נתניהו מתי יהיה הסכם עם הפלשתינאים אז הוא אמר לא בקדנציה שלי. בסוף שאלו את אלוהים מתי יהיה שלום עולמי אז הוא אמר לא בקדנציה שלי.
 

משמרותי

New member
השינויים לוקחים זמן,ביחוד בתודעות של האנושות

וזאת גם התשובה לצבי.אובמה בא עם חשיבה אחרת,ולכן גם קיבל את פרס נובל,מתוך מטרה לעודד אותו. צריך הרבה סבלנות.אל תשכחו שהוא בקושי שנתיים בתפקיד,והוא עושה את שגיאות המתלמד שלו.
 
אתה באמת חושב שאובמה הוא זה

שיביא את השלום ?
חחח.הצחקת אותו כדברי הגשש החיור. השלום יבוא מתוכנו חבר יקר ולא מ"נשיאים ורוח וגשם (גם הגשמה) אין". אבל הוא כן יכול בהחלט להתחיל לעשות אצלו במדינה כמה דברים .למשל:לפתח בפול טורים מקורות של אנרגיה חלופית לנפט ההורס ומשחית את העולם. או למשל לחשוף את מה שידוע לו על קשרים עם חוצנים ותרבויות מחוץ לפלנטה . או למשל לפתח אמצעים יעילים וזולים להתפלת מי ים, אותם מים שמהם גם ניתן לייצר אנרגיה בהפרדת מימן מחמצן, אותם מים שישמשו לשתיה והשקיה בממשק של מים ההולך ומיתדלדל בעולם והופך להיות המשאב הבא שיגרום לסיסוכים ומלחמות בין עמים וארצות,אם לא יקדימו תרופה למכה. ויש עוד המון דברים שקשורים במזון כלכלה וחלוקה שויונית של משאבים.אבל על כך בפעם אחרת. ערב יום הזיכרון היום.אפשר להדליק נר?
 

משמרותי

New member
אני מקווה שהוא יצליח לשנות

משהו במחשבה של האנשים שיביא את השלום. גם על אנשים אחרים לא האמינו והם עשו זאת.הדוגמא הקלאסית זה בגין-סאדאת. אובמה בהחלט משתדל בכיוונים שאתה מדבר עליהם,ראה את ריפורמת ביטוח הבריאות. הוא הטווה תכנית עם תאריכי יעד לגמר המלחמה באפגאניסטן,והוצאת הכוחות האמריקאיים משם.לשם כך הוא הזרים לשם עוד כוחות בשביל לסגור עניין כמה שיותר מהר. ברור שהשלום צריך לבוא מתוך פנימו של כל אחד החוצה,וזה כולל מנהיגים,בעיקר מנהיגים שהם בעלי כח שיכנוע וקריזמטים.
 
אתה צודק צבי

השלום יבוא מתוכנו חבר יקר ולא מ"נשיאים ורוח וגשם (גם הגשמה) אין". וכל מה שקראתי על אנרגיות ישנות וחדשות, זה שייך לאגו ולא לאמת, כך אמר הבורא הראשוני !! בלחיצה על שלח,נעלמה כאן המשך לתגובתי מתוקשר !! כנראה לא הזמן להכלה.. לילה טוב
 
לא יודע מה נאמר בתיקשור אריאלוש

יקרה.מה שאני יודע( על בשרי )הוא שחל שינוי בתדר האנרגטי של הפלנטה,אולי כתוצאה משינויים במערכת המגנטית ,עם או בלי קשר לקריון ,עם או בלי קשר לתזוזה קלה בקטבים,עם או בלי קשר להגדרה כזו או אחרת. נראה שהאנושות אכן מבקשת להתעורר ולחדש את הקשר הפנימי עם אותו בורא ראשוני,שבעיני אינו אלא אור אינסופי או ישות של תודעה אנרגטית,וכידוע: הרוח ריחפה לה חופשית נעלה וחפה מכל חוקים והגדרה ,עד שנתאוותה לדעת את עצמה, ומייד התחלקה לשניים, כך שנוצר משולש: 1 . הכוח הבורא. 2.הנשמה(אם כל הנשמות כולן) 3.הסה"כ של שני אלו,שהוא כידוע יותר מסכום חלקיו. וכידוע: מתאווה האנושות המתעוררת בהדרגה ,לדעת את עצמה כאותה מדרגת-רוח נעלה ,שכולה אור(ידיעת עצמה) ובריאה מודעת של עצמה ושל עולמה , בחופש מוחלט ,בשמחה,בחמלה ובשפע אינסופי ובעיקר: ב א ה ב ה !!!!!!
 

aviax1

New member
האמת

ראיתי סרטון ביוטיוב שמראה שאפשר לראות רמזים כאלה גם בספר של דרווין מוצא המינים או במדריך הטרמיסט לגלקסיה זה סתם הסתברות בסיסית בגלל שבתנך יש כל כך הרבה אותיות . מעניין שהדתיים אף פעם לא יודעים על משהו שיהיה אבל שמשהו כבר קרה פתאום הם כאילו אעלק ידעו את זה כבר שנים
 

tapoozz

New member
ערימה של שטויות ואמונות הבל... כנסו

זה מזכיר לי את חברי הטוב ש"חזר בתשובה" והגה בספר יומם וליל וכשלא עשה כן - ניסה להחזיר אותי בתשובה. מתברר כי חברי זה הספיק לספוג כמויות של בולשיט ואמונות הבל מפי כמה רבנים, כמו למשל - עניין השואה."לא אלוהים אשם בשואה"טוען בלהט החבר "אלא השטן".... יום אחד הוא מגיע אליי נלהב: הנה, בתנ"ך כתוב על רצח יצחק רבין.... ואכן "בדילוגי אותיות" כתוב שם: רבין...אש אש. אבל על שאלה אחת לא היתה לו תשובה: מדוע לא הראית לי את ה"הוכחה" הזאת עוד לפני רצח רבין....
 

Liat 018

New member
התנך זה לא ספר נבואות.

זה שמוצאים בתנך גם רמזים וכל מני דברים כאלה זה נחמד ורק מחזק את העניין שהתנך הוא דבר קדוש ואלוהי כי ניסו למצא דברים בסגנון הזה בספרים אחרים ובטקסטים אחרים ואין דבר כזה. יכול להיות שהאכילו את החבר שלך בולשיט בכמויות אבל זה לא הופך את הדת לבולשיט כי בדכ הדברים האלה נאמרים ע``י כל מני משיחיסטים ותמהונים למיניהם או מוצאים מהקשרם. עניין הנבואות בתנך הוא עמוק ולא עניין של מה בכך לדון בו בפורום באינטרנט. אם זה באמת מעניין אותך אתה יכול לפנות לרבנים גדולים(לא אנשי דת מוזרים ומחזירים בתשובה למיניהם) והם יכלו להרחיב לך בתחום. לילה טוב
 

tapoozz

New member
הדת, כל הדתות, הן בולשיט אחד מאורגן

כל ענייני הדתות, הדתיות בכלל, האמונה באל כזה או אחר, - רק המיטו אסונות על האנושות בכלל ועל היהודים במיוחד! פרט לאשליה המטופחת בקרב המאמינים - אין כל הוכחה אמיתית לקיומו של אלוהים ככוח שמראה איכפתיות לגבי מצבו של האדם. ככל שהמדע מתקדם הוא מוכיח כי כל מה שמסביבנו הוא מיסתורי ולא ניתן להסבר הגיוני. כהני הדתות מנצלים את המסתורין הזה כדי להקנות לבני האדם אמונות הבל ושקרים המלווים בפולחנים מלחמתיים.
 
למעלה