דברים שלמדתם מהסדרות..

wast3d19

New member
דברים שלמדתם מהסדרות..

אני אוהב ללמוד דברים חדשים מהסדרה.. דברים מעניינים... הנה כמה דברים שהיה במיאמי ואני זוכר: משפט, שבדיוק באותו יום קרה לי.. no good deed goe's unpunised בשעה הראשונה למוות הטמפרטורה יורדת ב כ-2 מעלות ואז כל שעה מעלה אחת.. ככה מחשבים שעת מוות. קווי מיס(קוים לבנים על הציפורנים) מעידים על הרעלה (עופרת<?) עכשיו תורכם.. שתפו אותנו במשהו..
 
(אם תשתפו פעולה עם השרשור אוכל

לטגלן אותה
). -גם אני למדתי על הקווים שבציפורניים, -אפשר למחוק ראיות של דם עם אקונומיקה(או חומר מלבין אחר?) ואולי יש עוד ואני לא זוכרת עכשיו. אוסיף אח"כ.
 

deathcaster

New member
עוד פרט קטן

ראיות של דם אפשר למחוק עם אקונומיקה , אך יותר יעיל במקרה זה להשתמש באמוניה. ראיות דם אנושי קל מאוד להשמיד- כדוריות הדם האדומות שלנו הם חסרות גרעין,ראיות דם בע"ח אחרים יותר קשה להשמיד ( אם מישהו חושב לעשות את זה
)
 

kerry cordano

New member
למדתי הרבה דברים

שקשורים לזיהוי. זיהוי חפצים, עקבות, טביעות אצבעות, הרבה. יש לי שאלה שנראה לי שזה טעות מה שהם עושים. האם חוקרי זירת פשע, שהם בעצם מדענים אמורים לחקור את החשודים? זה לא מסתדר לי..
 
../images/Emo6.gif

ועכשיו באמת- לא, הם לא אמורים לחקור אותם וכן, הם מציגים את זה כאילו זו העבודה הרגילה של המז"פ. ראיתי לפני כמה זמן כתבה בטלוויזיה על צוות המז"פ בישראל- הם מגיעים לזירה, לוקחים ראיות ומנתחים אותה, ובעצם כאן מסתיימת העבודה שלהם. א-ב-ל, בגלל שאי אפשר לעשות סדרה של מדענים שכל היום מתרוצצים בין מבחנות(אפשר לעשות סדרה כזאת, היא פשוט לא תסחוב הרבה זמן) אז מוסיפים קצת אקשן, קצת יותר אחריות על התפקיד שלהם.
 

YARDENIS11

New member
אמ.. אי למדתי

ממש ממש מלא דברים , שקשורים לביולוגיה וזה , DNA של אנשים , הקטע של מספר האללים וכו'..
 

henpo1

New member
הי, אני חדשה פה../images/Emo13.gif

כבר מלא זמן חיפשתי פורום על CSI! אני למדתי המון מהסדרות, כמו למשל שאפשר לגלות טביעות אצבע גם כמה חודשים אחרי בעזרת נינהדרין, ואז ביום למחרת לימדו אותי את זה בקורס בביוכימיה!
 

deathcaster

New member
יפה

גם אני עושה עכשיו ביוכימיה, חלבונים סיימנו,ליפידים סיימנו, עכשיו סוכרים
הידעת כי לומינול - הנוזל שבעזרתו הם בודקים נוכחות דם, נקשר לקבוצה האמינית של פפטידים .....כמו אמינופפטידאז...או ריאגנט אדמן
 

henpo1

New member
כן

עשיתי ניסוי על זה ואחר כך כל הבגדים שלי נצבעו בסגול
מה אתה לומדת?
 

deathcaster

New member
תגובה

"מה אתה לומדת !?" את מושפעת ממרצים רוסים ?
אני לומד הנדסת ביוטכנולוגיה שנה ב'
 

VampirGirl

New member
אממ

שאפשר למחור DNA של דם בניקוי יבש.. ולמדתי כל מיני דברים כאלה על סמים.. ועוד המון דברים שמשום מה אני לא זוכרת עכשיו... אה, כן, ושלגיימרים יש יבלות על הידיים ואז נעלמות חלק מטביעות היד שלהם..
 

deathcaster

New member
הכינוי שלך מזכיר לי משהו

זוכרים את הפרק על ההיא שחולה ב"פורופיריה" או " מחלת הערפדים" ? זאתי ששלחה את הכלבים שלה לרצוח אנשים והיא הייתה עושה שייקים מהטחול והכבד שלהם כדי לחיות ? זה אחד הפרקים החזקים שהיו !
 
לומדים המון

כאחת ששנואת ביולוגיה על הסדרה הזאת אני חולה ולומדת ממנה המון -גם אני למדתי על הציפורנים - על הרעלות עם חומרים של צמחים - דברים שאפשר להוסיף למשקאות - כל מיני סמני עיינים קיצר מלאאאאאא
 

orush15y

New member
למדתי לעשות את הרצח המושלם!

דבר ראשון לאסוף את השיער טוב טוב בגרב או משו כזה.. ועל זה לשים כובע או משו, לשים כפפות, וכיסוי לפה. אם רוצחים עדיף ברובה גנוב או שלא רשום על שמך, ועל שטיח, את הגופה עדיף לשרוף.. ואת כל מה שהשתמשת בו לשרוף, ןאת מה שהיא אפשר (כמו רובה) לקשור לאבן ולזרוק לאמצע הים! (עדיף בתיבה מלאת עקרבים או משו כזה..) ואח"כ כדאי לעבור ארץ, או לצבוע את השיער לשנות תסרוקת ולעשות ניתוח פלסטי להחלפת הפנים!
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifלא!! עכשיו ירדפו את כולנו וכולנו נמות ולא ימצאו את מי שהרג אותנו ומשפחותינו יחיו באי וודאות כל חייהם../images/Emo7.gif לאאא../images/Emo7.gif *בורחת ומתחבאת מאחורי ספה*
 
למעלה