דיון בכנסת על מערך תח"צ בבני ברק
ושוב העסק מתחיל כתוצאה מקריסה במוצאי שבתות שעון קיץ. קצת הסבר: בשעון קיץ מצטמצמות שעות הפעילות לכ3 שעות 21:30-24:30 ובעיקר נניח 22:30-24:00 שאז אמורים אלפי נוסעים לצאת מבני ברק . לאחר פסח היו ימי ספירת העומר , לא עורכים חתונות אין שבת-חתן ויחסית לא היה עמוס . לאחר ל"ג בעומר החלה תקופת השמחות כשאלפי נוסעים מגיעים לבני ברק לשבתות , וכאן החלה הקריסה הצפויה. השיא היה במוצ"ש האחרון , עשרות אוטובוסים היו תקועים בעיקר ברח' עזרא, נסיעה מרח' ר' עקיבא לכיוון היציאה מהעיר נמשכה למעלה משעה, אולם הפעם יש בעיה חדשה: העיריה בנתה איי-תנועה חדשים ברח' עזרא (ליד קרית ויז'ניץ) , ולטענת חברות התחבורה היו הרבה אוטובוסים , אולם בגלל איי התנועה הם לא יכלו לעקוף את האוטובוסים שבתחנה וכך נוצרה הקריסה. אפשר לקרוא את הכל בקטעים הבאים שסרקתי. אגב, מי שלא נוכח בעצמו במקום , לא יוכל להבין על איזה כמויות של אוטובוסים ונוסעים מדובר כאן.
ושוב העסק מתחיל כתוצאה מקריסה במוצאי שבתות שעון קיץ. קצת הסבר: בשעון קיץ מצטמצמות שעות הפעילות לכ3 שעות 21:30-24:30 ובעיקר נניח 22:30-24:00 שאז אמורים אלפי נוסעים לצאת מבני ברק . לאחר פסח היו ימי ספירת העומר , לא עורכים חתונות אין שבת-חתן ויחסית לא היה עמוס . לאחר ל"ג בעומר החלה תקופת השמחות כשאלפי נוסעים מגיעים לבני ברק לשבתות , וכאן החלה הקריסה הצפויה. השיא היה במוצ"ש האחרון , עשרות אוטובוסים היו תקועים בעיקר ברח' עזרא, נסיעה מרח' ר' עקיבא לכיוון היציאה מהעיר נמשכה למעלה משעה, אולם הפעם יש בעיה חדשה: העיריה בנתה איי-תנועה חדשים ברח' עזרא (ליד קרית ויז'ניץ) , ולטענת חברות התחבורה היו הרבה אוטובוסים , אולם בגלל איי התנועה הם לא יכלו לעקוף את האוטובוסים שבתחנה וכך נוצרה הקריסה. אפשר לקרוא את הכל בקטעים הבאים שסרקתי. אגב, מי שלא נוכח בעצמו במקום , לא יוכל להבין על איזה כמויות של אוטובוסים ונוסעים מדובר כאן.