דיון מיובא: מי בחיים לא יתקמבק?

התכוונתי לזה שהיא לא תשדר את כל מה

שהיא מרגישה וכל מה שעובר עליה בחיים בתקשורת.בציבור הרחב מאוד אוהבים מציצנות ומאוד מצפים מהמפורסמים שלנו להפגין רגשות,לראות מה עובר עליהם ולקבל הצצה ל"מי הם באמת" וברגע שזה לא קורה אנשים מפרשים את זה בקרירות והתנשאות.
 
כן קראתי את זה.

ניתוח מרתק לטעמי. מאוד נהנתי לקרוא:) אני מתה על הטורים האלה שלך. היה לך גם טור של "אני אוהב ואני שונא" וגם בבלוגים שלך כתבת על אמנים שאתה בעדם ונגדם ואתה כותב יפה מאוד. הניתוחים שלך על אמנים מקיפים ומעניינים.
 

Music Man XD

New member
יש אנשים שמאוד קל לחבב,

בעיקר כי הם מתאמצים בשביל זה, אבל לא תמיד. כריסטינה היא טיפוס, היא אדם שלא כולם אוהבים, היא לא קונצנזוס, היא כמו כוסברה (
). היא אישה חזקה ומשוחררת, ויש אנשים שזה נראה להם זנותי או מוגזם. יש בה משהו שיכול להיראות כבוטה לפעמים, וזו סיבה שיש אנשים שמרגישים ככה כלפיה. היא לא מפחדת להגיד מה שבא לה מצד אחד, ומצד שני היא שומרת על עצמה טוב ולא פותחת את הלב בפני כל כתב שני. אם רואים וקוראים הרבה ראיונות שלה, מגלים שהיא אדם מדהים, מורכב, יצירתי, חזק. חבל שאנשים לוקחים את חוש ההומור שלה בכזו רצינות (כמו תקרית ה"תירו בו", או בדיחות המכנסיים ב-The Voice
).
 

DCOW123

New member
מסכים לגבי מטאליקה- דיי, מספיק.

הכי עצוב לראות להקה שפעם היתה מטריפה בכל מובן, גוססת לך מול הפרצוף. אנשים לא שמעו על לפרוש כשאתה עוד מצליח?
 
אלונה,

כריסטינה אגילרה זאת אחת הזמרות הכי מוכשרות,מכובדות ובעלי כריזמה ונוכחות שיש בעולם הפופ מיינסטרים. אני לא חושבת שהיא תעלם כל כך מהר. יש לה עוד כל כך הרבה מה להציע ועוד כל כך הרבה ה להתפתח בעולם המוזיקה. עם כל הכשרון והכריזמה המדהימה שלה לאורך רוב השנים היא עשתה שירים שלא הצליחו באמת למצות את הכשרון שלה בצורה מושלמת וייחודית באמת. לדעתי לאורך רוב הקריירה שלה היא הלכה לכיוונים יותר מסחריים,נוסחתיים,משעממים שלא גורמים לכשרון שלה לפרוח באמת(להוציא את רוב Back To Basic וכמה שירים מעטים מסטריפד וביוניק). סך הכול מדובר בזמרת מאוד חכמה עם טעם מוזיקלי משובח שרוב הקריירה שלה מעצם היותה זמרת מיינסטרים מובהק וכוכבת על,הרבה פעמים נכנעה לתכתיבי המסחריות ועשתה שירים שיותר מתאימים לציבור הרחב וזה בא על חשבון הפוטנציאל שלה ליצור מוזיקה מעניינת שתעיף אותה למעלה. היו לה כמה הפתעות וכמה צעדים חכמים וגם הרבה שירים משובחים ואני דווקא חושבת שיש לה עוד דרך ארוכה ועוד מלא איך להפתיע ולבטא את עצמה ולעשות שירים שיעיפו את הקול שלה לשחקים.
 
ואגב,עם כל כמה שקאשה גרועה,

ועם כל זה שהיא לא יודעת לשיר ועם כל הזבליות שבה...אני לא חושבת שהיא תעלם כל כך מהר. הציבור מת על שירי הטראש הקלילים,הקליטים,עם האוטויטיון,עם ההפקה המרקידה שתפורה למועדונים.
 
ואני גם מסכימה איתך לגבי אבריל,

היא ממחזרת את עצמה למוות מאלבום לאלבום ונשארת עם אותה תדמית מאלבום לאלבום ונראה שזה מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב. לעשות שירי פופ-רוק משעממים ואינפטילים מלאי פוזה של נערה בת 15 וזה מן הסתם נמאס ממזמן והיא תדעך כי כמה אפשר...בסופו של דבר היא לא תשרוד.
 

Music Man XD

New member
האמת היא שקשה לדעת,

יש הפתעות בתחום הזה. השמות שחשבתי עליהם כרגע: 1. פאולה עבדול - אני לא יודע אם היא מנסה אבל לא נראה לי שזה יעבוד. 2. כמו שכתבו כבר לפניי: האחיות סימפסון - אין להן משהו מיוחד להציע לדעתי. 3. 50 סנט - הוא עדיין משחרר אלבומים (נראה לי) אבל אני לא חושב שיחזור להיות כוכב כמו שהיה. ובנימה אישית לא ממש אכפת לי ממנו
4. קאט דלונה - One hit wonder שממשיכה לנסות לפרוץ, ולא הולך לה. לדעתי זה בגלל שהיא סתמית עד כאב, ואין לה משהו מעניין להציע. זה לא שהייתה לה איזו קריירה מפוארת אי פעם
אבל גם את מה שהיה לה היא לא מצליחה לשחזר. אני אחשוב על עוד. דיון מעניין!
 
בוא נחשוב ../images/Emo268.gif

סוניה ריק אסטלי בננהרמה קים ויילד טוב זה לא חוכמה לתת שמות של כוכבי אייטיז נשכחים
ומי אני הייתי רוצה שיתקמבקו ואני חושב שלא יצליח להם הקאמבק? טוני ברקסטון - כי יש לה את אחד הקולות הכי מדהימים ששמעתי. לטעמי היא הייתה צריכה להיות בליגה של מאריה\ויטני וזה לא קרה בגלל החלטות מטופשות. ליאונה לואיס - זה יישמע מצחיק אבל נראה לי שהיא תהיה "One Hit Wonder" וייזכרו ממנה רק את BL. וחבל,היא גם מאוד מוכשרת ואני מאוד את שני האלבומים שלה. ג'ורדן ספארקס - עוד פוטנציאל. ג'ורג מייקל - עצוב לומר את זה. אחד ה-זמרים אבל נראה שמאז 99' הקריירה שלו נעה בכיוון הרסני. הוא כבר הרבה זמן לא בפוקוס. ויש עוד שמות של זמרים שאני רוצה שייתקמבקו אבל אני לא יודע מה יהיה סיכויי הצלחה שלהם : ג'נט ג'קסון לוריין היל כריסטינה מאריה קארי ויטני יוסטון לא חסר.... ואה וכן בקשר לכריס בראון - הוא די מצליח כרגע. המעמד שלו אומנם "שרוף" מעט אבל Look At Me Now היה להיט גדול בארה"ב השנה. וגם Beautiful People וYeah x3 היו להיטים באירופה וכמובן כל השת"פים של. הוא כן איבד חלק מהערכה שהייתה לו אבל הוא חזר להצליח.
 

Music Man XD

New member
לליאונה יש קול יפה,

אבל באמת לא נראה שהקאמבק שלה יצליח. מאריה עובדת על משהו?
 

DAN1EL

New member
מאריה קארי כבר עשתה את הבלתי יאמן

ואחרי שכולם הספידו את הקריירה שלה היא התקמבקה בענק עם "האמנציפציה" בשנת 2005. מאז היא שוב בהתדרדרות אבל היות והיא כבר הצליחה להתקמבק בענק בעבר ולקום כמנצחת אחרי ההתרסקות שהיתה לה, אני חושב שיש סיבה לאופטימיות בעתיד. היא רק צריכה לעשות מוזיקה...הממ...טובה!
 
../images/Emo45.gif

למרות שאני אוהב את שתי האלבומים האחרונים של מאריה. היא פשוט לא שמרה על זה. אפשר לומר שלמעט מימי,מאריה בעשור האחרון מאוד לא מפוקסת על עצמה.
 

DAN1EL

New member
אנסטסיה! היא היתה ענקית פעם.

היה לה קול מעולה (חח אני מדבר עליה כאילו היא מתה) ואחלה שירי פופ-סול פה ושם.
 
אהבתי ממש את Not That Kind שלה.

חוץ מזה,היא לא ממש הלהיבה אותי. אבל אין ספק שהיה לה קול מדהים ואחד מהיפים ששמעתי בתעשיית הפופ. היו לה גווני קול מאוד מעניינים. למשל בשיר Left Outside Alone,היא מגלה יכולות ווקאלית מדהימות(למרות שהשיר עצמו לא משהו).
 
למעלה