ד"א, לכל הסוציאל-דמוקרטים שמהללים

אריק ל

New member
ד"א, לכל הסוציאל-דמוקרטים שמהללים

את שוודיה, תדעו שהיא הייתה יותר נאציונאל-סוציאליסטית מאשר סוציאל-דמוקרטית. עד 1976 קויימה אצלה תוכנית אאוגניקה (השבחת גזע). בין השנים 1936-1976 עשרות אלפי נשים וגברים עוקרו וסורסו בגלל שלא היו מתאימים מבחינה סוציאלית, לפי הקריטריונים של המפלגה הסוציאליסטית (ששולטת עד היום). נשים וגברים שיצאו מהכלא, שהיו עם קשיי למידה, שהיו עניים, אפילפטיים, חולי נפש, אלכוהוליסטים, וכאלה עם "איכות גזעית מעורבת" (מעניין אם זה כולל יהודים). בכל אופן, גם היו ניסויים בכריתת אונות, וכמה אלפים עברו ניתוחים לכריתת אונה. והכל התבצע בשוודיה הנאורה שאתם כ"כ מעריצים.
 

Roobie

New member
מי מעריץ את שוודיה?

וזה שהתקיימו שם זוועות עד 1976 לא קשור למה ששוודיה היא היום, זה היה פשוט טיעון מטומטם שלא מוסיף לך הרבה כבוד.
 

אריק ל

New member
אם היית מבין משהו בקשר לכלכלה שם

היית מבין שזה קשור ועוד איך. פחות מ-15 שנה אחרי הכלכלה השוודית הייתה על סף התמוטטות. המשבר שהחל מסוף שנות ה-70 דרך כל שנות ה-80, הראה את עצמו בתחילת שנות ה-90. היום שוודיה הצליחה להשתקם. אבל הכלכלה השוודית הסוציאל-דמוקרטית הייתה בשיא פריחתה בשנות ה-60 וה-70.
 

Roobie

New member
אתה מזגזג

לפני שניה אמרת שבשנות ה-60 וה-70 שוודיה כלל לא היתה סוציאל-דמוקרטית. ואתה מביא עכשיו נתונים אבל לא מוכיח אותם ומצפה ממני לענות כאילו שמה שכתבת זו תורה מסיני.
 

אריק ל

New member
על מה אתה מדבר תגיד לי?

מתי אמרתי שהיא לא הייתה "סוציאל-דמוקרטית" בשנות ה-60 וה-70?? וזה שאתה לא קורא את ההוכחות שצירפתי, לא אומר שהן לא קיימות.
 

ראליסט

New member
אילו האשמות חמורות...

אין מדינה מוסלמית שמתנהגת לתושביה כיום כך. מאד מעניין שמידע כזה,ידוע רק לך,ואף אחד במערב,ובישראל בעיקר ,לא מוחה על כך.זו סיבה מספיקה כדי לנתק את הקשרים הדיפלומטיים עם שבדיה,ואף לאסור כניסה למדינה זו. אם דבריך מבוססים,עליך להוכיח זאת.אילו האשמות שאם הן לא נכונות,הרי מגיע לך עונש קשה.אם הן נכונות הן חייבות לעשות סנזציה בין-לאומית. אני מצפה לכל הוכחה בסיסית!!!
 

אריק ל

New member
הוכחות

רק לא הבנתי מה קשור האיסלאם לזה? והנה רשימה של הוכחות לזה.
 

ראליסט

New member
זה מאמר בעיתון לא?

בשבילי עבור דברים כאילו חמורים,זה רחוק מלהיות "הוכחה". אתה יודע למה? כי אם אני יביא לך מאות,ואלפי תחקירים שעשו עיתונים ועיתונאים בעיתונים בארץ,הרי אתה תקבל זאת כ"תורה מסיני"?. רוב הליכודניקים פה,רואים כל תחקיר שמבצע עיתון,כנגד מישהו בכיר ממפלגתם,כ"שמאלניות עיתונאית",ומייד מבטלים אותו.אז למה שאני אקבל כתורה מסיני תחקיר מעיתון לועזי? הענין חמור יותר-ההאשמות פה הן כה קשות,שלי מוזר שאף אחד לא הגיב עליהם,במערכת הפוליטית הישראלית לפחות,וגם באירופה ובארה"ב.הרי על מעשים פחות חמורים,ארה"ב פלשה לעירק... מבחינתי אם העניין נכון,הוכחה תהיה רק ,אם מישהו יספר אישית שעבר חלק ממה שמתואר כאן. ולעניין האיסלאם: פשוט בשנים האחרונות האכזריות הגדולה ביותר שוררת במדינות מוסלמיות קיצוניות,והדגשתי שלמרות זאת,אפילו שם לא שמעתי על אכזריות כמו זו המתוארת כלפי שבדיה,אם היא נכונה.
 

ראליסט

New member
אגב...

גם אם חלילה הענין נכון.מה זה קשור??? הייתי מת שכלכלת ישראל תדמה לכלכלה השוודית. הייתי מת שכלכלת ישראל תדמה לכלכלות הגרמניות והאוסטריות-זה לא אומר שיש לי הרבה לומר לטובתם....
 

אריק ל

New member
השאלה היא באיזה מחיר היית מקבל

משטר שמציע לך כלכלה כזאת? למשל, כלכלת גרמניה בזמנו של היטלר הפכה אותה למעצמת על. אבל האם היית מוכן לשלם את המחיר של משטר כזה בשביל כלכלה כזאת? וחזרה לשוודיה: התיאוריה הסוציאליסטית אומרת שלא ניתן להפריד בין פוליטיקה לסוג הכלכלה. לכן לפי הסוציאל-דמוקרטים האלה בשוודיה, היית חייב לקבל על עצמך את המשטר שהם הנהיגו כדי לקבל את הכלכלה שלהם. חומר למחשבה.
 

אריק ל

New member
וחוץ מזה

אם אתה רוצה למצוא מידע בעצמך, פשוט תכתוב Sweden Eugenics בגוגל. תאמין לי שתמצא המון. וגם לארה"ב הייתה עד סוף מלחמת העולם השנייה תוכנית אאוגנית מפותחת. למשל, ב-1927 קבע בית המשפט הדפרלי בארה"ב בקשר להאם לעקר אשה בעלת פיגור שכלי ש: "Three generations of imbeciles are enough." מוכר לך מאיפשהו (רמז, תחליף את המילה imbeciles ב-Jews)? כן, גרמניה הנאצית הושפעה רבות מהחוקים האאוגנים שהועברו שנים רבות לפני עלייתו של היטלר באנגליה ובארה"ב.
 

ראליסט

New member
אז מה?

הרי ארה"ב תמיד היתה מדינה קפיטליסטית. רק הוכחת שאין שום קשר בין גזענות על כל צדדיה ,לבין מצב חברתי-כלכלי.בעוד שבארה"ב תמיד היתה שכבת עוני של הומלסים,חסרי בית ועניים,הרי בשוודיה המצב הפוך-אין הומלסים ואין עניים. בכלל לא ברור לי מה אתה רוצה לומר בדוגמאות האילו... הקשר בין מדינת רווחה לבין מדינה שמישמת תוכניות אאוגניות,הוא כמו הקשר בין ציונות לבין ערפאת.
 

ראליסט

New member
מצטער...

אבל,אין קשר בין מה שמתואר במאמר הנ"ל,שזה איום ונורא,לבין מצב כלכלי. הרי המדינה שכלכלתה היא הפורחת ביותר בעולם (מבחינת תל"ג לנפש ),היא שוויץ.אני יודע ובטוח,ששם אין דברים כאילו! כבר אמרתי לך:אין מדינה באירופה המערבית,או בכלל שהיא סוציאליסטית,במובן של ריכוזיות טוטאלית.הרי ריכוזיות טוטאלית מביאה לחורבן כלכלי-כמו בבריה"מ.לכן אל תתלה בזה כשאתה מדבר על רווחה כלכלית.הרווחה הכלכלית ששוררת בכל אירופה ,איפה יותר ואיפה פחות,היא קודם כל תוצאה של שלום כולל ששורר בחלק זה של היבשת,מאז מלחמת העולם השניה. וזה מה שצריך לקרות בישראל!!!! כלכלת גרמניה הפכה אותה למעצמת על בגלל ההשקעות העצומות בנשק,שהביאו לאפס אבטלה,ואכן מצב אזרחי גרמניה של הרייך השלישי השתפר לעומת רפובליקת ויאמר.אבל מה הקשר לסוציאליזם? הרי היטלר היה המתנגד הגדול ביותר לסוציאליזם ולבולשביזם הרוסי.זב שכינה את מפלגתו :"נציונל-סוציאליסטית",זה כלל לא קשור לאיזו מדיניות סוציאליסטית. כמו שהליכוד היה פעם "חירות".אז "חירות" באמת תמכה בחירות הפרט? בזכויות להומוסקסואלים?. באמת.....
 

אריק ל

New member
גם שוויץ עשתה דברים כאלה, ועוד עד

1988. לא מאמין? היא עשתה דברים כאלה לצוענים שנקראים ייניש. הם מדברים שפה שהיא תערובת בין צוענית ליידיש (כוללת גם מילים בעברית). אומרים שהם תוצאה של התמזגות אשכנזים נוודים (אחרי פוגרומים עם צוענים. בשוויץ יש כ-35,000 ייניש. הנה תראה השוויצרים כותבים על זה בעצמם.
 

ראליסט

New member
בינינו...

הרי זה כל כך חמור-נכון. מה הקשר בין זה לבין הנושא המדובר???? אין שום קשר!!!!. ועוד משהו...מדינת ישראל הרבה יותר צדיקה ממדינות אילו,אבל בשם הפוליטיקה,היא מבצעת פשעים רבים.תבדוק פעם לעומק,כיצד ניהלו ממשלות ישראל את בעיית רון ארד-תוך זלזול ואי אכפתיות נוראיים.ניתן היה להציל את רון ארד,כשעוד כולם ידעו איפה הוא.אבל שיקולים פוליטיים קטנוניים,גרמו לו להיות קורבן. והדוגמאות לכך הן רבות.... אבל,למה לערב נושא אחד באחר??? מה הקשר בין מצב חברתי-כלכלי לבין מה שאתה מתאר.לפי הגיון זה במדינות בהן חצי אוכלוסיה סובלת מרעב,נעשים המוסריים שבדברים.(מדינות אפריקה למשל...).
 

אריק ל

New member
מה רון ארד קשור??

מה שרציתי להבהיר זה שהשמאל הקיצוני לא הרבה יותר טוב מהימין הקיצוני. בסופו של דבר הם מתנהגים אותו הדבר. זה גם דוגמה מאוד טובה לאמרה הישנה שההיפך מפנאטיות זה פנאטיות.
 

ראליסט

New member
לא קשור...

ממש.רק הראיתי לך שאפילו מדינת ישראל יכולה לעשות דברים נוראיים. ומה עניין שמאל או ימין למה שתארת שמתרחש בשוויץ,ארה"ב ושבדיה? יש שם שמאל במובן הישראלי???
 

אריק ל

New member
ברור!

הרי כל העניין של השמאל זה אידיאולוגיה מאוחדת. הרי הסוציאליסטים כאן והסוציאליסטים שם הם בעלי אותה אידיאולוגיה, חברים באותם ארגונים בינלאומיים! ברור שלשמאל הבינלאומי יש קשר לשמאל פה בארץ. אפילו למפלגה מתונה (וכבר לא ממש שמאלנית) כמו מפלגת העבודה יש חברות בארגונים סוציאליסטים גלובליים. בניגוד לימין, שהוא יחודי בכל מדינה, השמאל הסוציאליסטי הוא בינלאומי.
 

ראליסט

New member
אז מה?

הרי מה שקרוי "האינטרנציונל הסוציאליסטי" ,הוא רק עוד במה שדרכה נפגשים מנהיגים של תנועות שמאל מכל העולם.במוסד זה חברות רבות ממדינות ערב,ודרכו נפגשו רבים ממנהיגיי ישראל,עם מנהיגי מדינות ערביות,כשלא היו יחסים פורמליים בין אף מדינה ערבית לישראל. אבל מה הקשר האידאולוגי? אם אתה רומז שהשמאל בעולם תומך במה שתארת שקורה בשבדיה ובשוויץ,אתה באמת משעשע...רבין,פרס,אלון,גולדה,ספיר,ב"ג ואחרים בכלל קשורים למה שתארת????. ובשוויץ כלל לא שולטת מפלגת שמאל... והעיקר-הקשר בין הזוועות שתארת לבין אידאולוגיית מדינת הרווחה הוא כמו הקשר בין הימין אצלינו ללאומיות הנאצית. קצת הגזמת בהשוואות שלך-אין כלל קשר בין כל מה שתארת,לגבי שוויץ או שבדיה,לבין הנושא הכלכלי הנידון כאן.
 

אריק ל

New member
ודרך אגב,

עם כל הדברים הלא כ"כ טובים שישראל עשתה בעבר, זה לא משתווה בכלל לתוכניות האאוגניות של שוויץ ושל שוודיה שהן נאציות לכל דבר.
 
למעלה