האם מבחינה חוקית אין בעיה

ציפי ג

New member
היתה על זה כתבה לא מזמן

במקור ראשון, ושם הסביר אחד הרבנים המתנגד לשיטה בכל תוקף שהיונה מתה מחנק, הואיל ואחד מאברי הנשימה שלה, קרוב לפי הטבעת שלה, וגם אם תצמיד יונה לשיש היא תמות באותה מידה. כשלי היתה צהבת, הרב של ביהכנ"ס ניסה לשכנע אותי להשתמש בשיטה, וסירבתי, והצהבת שלי היתה קשה מאוד. לחברתי עשו את זה, והצהבת שלה היתה בהחלט קלה יותר, ולאחי לא עשו והוא כמעט ולא היה חולה. כל השיטה הזו היא סיפורי סבתא.
 

giingiit

New member
אם קלטת של מחב"תים נחשב בעיניך

כהטרדה, מה תגיד על כרוזים בספרי קודש, או כרוזי חופש בתאי דואר של אנשים? אגב, גוחני התפילין מזמינים גברים לנסות להניח אבל אי אפשר לכפות כזה דבר על אף אחד. מי שכורך עושה זאת מרצונו. והגיע הזמן שתיתן קצת יותר קרדיט לציבור שלך. אנשים לא מטומטמים, הם יודעים להגיד לא טוב מאד כשהם רוצים להגיד לא.
 
אין בעיה עם "גוחני התפילין"

כל עוד עומד ממול איש שקורא לאנשים לעשות בדיוק ההפך. אני מוכן לאותם תנאים לגבי פעילויות "דעת אמת" בבני ברק. דוכן של "דעת אמת", ולידו אדם שמזהיר אנשים שלא כדאי להם לגשת, בלי פגיעה פיזית.
 
שלום לך תמנה

חנה התכוונה לגיוס אברכים משתמטי-צהל להפגנות הענק שמארגן המימסד החרדי כנגד מוסדות או החלטות של המימשל והמשפט במדינת ישראל
 

giingiit

New member
אם הם משתמטים מצהל משמע

שיש להם כבר זכות להצביע ואינם נחשבים כנוער מתחת לגיל או כקטינים.
 

דנינקי30

New member
אין בזה שום עבירה

השאלה שיכולת לשאול האם זה הולם, הוגן, ראוי או אתי. התשובה על כל אלה היא: בהחלט כן. קודם כל אין כאן "גיוס", אין קיימת בכלל "חברות", לא כרטיס חבר ולא כלום מעין זה. היכנסי למדור שגרירים באתר, וקראי את ההנחיות והמגבלות והאיסורים להצטרפות לפעילות זו. שגריר חופש איננו חבר מפלגה או תנועה, ובכך אין הוא דומה לחבר בתנועות כמו מולדת, בני עקיבא, שינוי, נוער מרצ, נוער עבודה וכו´. המוכנות להיות "שגריר חופש" כשם הענין הוא עניין הצהרתי בעיקרו (1) להזדהות עם יעדי ומטרות חופש, ו(2) להפיץ אותם בין חבריו. האיסורים והמגבלות בהם הוא מחוייב מונעים כל חשש מאלו שאת העלית, ובצדק, בשאלתך. אם היה בכך איזה זיק פלילי, היכן תציבי בהיבט זה את הנערים מחלקי הכרוזים והסטיקרים בכל צומת בכל אירוע פוליטי?
 
למעלה