הדרכה למטפלים לניקוז ראתי

ליסמין

האם אתה מחפש מטפל לפזיותרפיה? 1.בפורום יש סטודנט שרוצה לעבוד עם CF. נדמה לי עמיחי שמו 2. לאיגוד התקשרה השבוע סטודנטית שרוצה לעבוד עם CF אם ברצונך כתוב לי ב אי- מייל את כתובת מגורך ואם משהו מהסטודנטים האלה מתאים אדאג שהוא יקבל הדרכה
 

jasmine38

New member
לדליה תודה

תודה על ההתיחסות . (למען הסר ספק- אני כן מתכוון לזה.) * מאחר שכבר יצרנו קשר עם כנרת, שהבנתי שהיא מרכזת הנושא, אולי כדאי להעביר לה כל המידע שברשותך בנושא, ולא לעבוד בכמה ערוצים מקבילים. יתכן שמידע, שאולי יש לך ולאחרים, שידווח לכנרת, יסייע לה בשידוכים ופתרונות הולמים, לנו ולנזקקים אחרים. * בקשר לסטודנט (עמיחי ליבנה), התרשמתי בפורום שלדעתך אינו מתאים, (שנה שניה?) ויתכן שאפילו נפגע. לא הבנתי מדוע מתאים לנו, ולא לאחרים?. אע``פ, עמיחי היה מתקבל אצלנו בזרועות פתוחות, ועובר המרפאתינו הכשרה יעודית ל-CF, אילו גר בסמוך לנו.
 

jasmine38

New member
להורים הצעירים

אולי תפסיקו ``להתעלל`` בי ובסקרנותי, ותעברו לערוץ תקשורת ישיר? (יש בכך בעיקר יתרונות, לכולנו). אני מסתובב עם הרגשה, שאנו מוכרים לכם, האם אני טועה בגדול? יש לנו הרבה על מה לדבר. אולי נספיק לפני שאלמד ``כתיבה עיוורת``.
 
````הגיגים`` - הפעם לגבי הפורום

אולי אנחנו לא כל כך סובלים מסקרנות כי אנחנו בעצם לא מכירים כמעט אף אחד ועל כן אנחנו לא עוסקים בניסיון לנחש מי הכותבים. הטוב בפורום הספציפי, שיש למשתתפים בו עינין משותף והם יכולים לעזור אחד לשני בזכות ידע אישי. החיסרון הוא שכנראה לאלו שמוכרים קשה לשמור על דיסקרטיות. הנה אלון כתב באופן חופשי עד אשר נחשף ומאז אנחנו לא שומעים אותו - וחבל!!! מצטערים על ה``התעללות`` (זה בסדר אנחנו מבינים את ההומור...) אבל נראה לנו שזו הדרך הנכונה, ואפילו ממליצים לאחרים להשתמש בה.
 

jasmine38

New member
להורים הצעירים

זה היה נסיון ללחוץ עליכם חלילה. זה נסיון לפתות אתכם, וכנראה נכשלתי! * הפניה נבעה מהתחושה שיש לנו על מה לדבר, בכל זאת, יש דברים שלא ניתן לכתוב בפורום. מסכים שיש יתרון בחסיון. היתרונות מול החסרונות לשיקול דעתכם. אני חולק על גישתכם הגורפת בנידון. אולם, מכבד אתכם ואת דעותיכם. בקיצור,לא קבלתי תשובה, אם אנו מוכרים לכם?. * לדעתי אלון ביקש לשכנע בענין דאבוס, והתאכזב.מה עוד שהוא נסער ממה שקרה. (מי שעקב,מבין). מקווה שלאלון יש עוד הרבה מה להגיד בנושאים נוספים. * הומור תמיד טוב!. אולי בעתיד נעבור לבדיחות. יסמין.
 
למעלה