הדרמות הקוראניות כה טובות שאין סבלנות להמתין

Woogy

New member
מי שראה דרמות קוראניות מוזמן להוסיף אותן כאן!

כיוון שאני חושב לטווח ארוך, ומאמין שהפורום הזה ישגשג, אני חושב שכדאי להמשיך לאסוף כאן מידע. אז אתם מוזמנים להוסיף כאן מידע על כל מה שראיתם, כך שהכל יהיה מרוכז במקום אחד. אפילו את סאם-סון אפשר להוסיף (וכמובן לקשר לפורום טלנובלות) השירשור הזה כבר מכיל מספיק מידע חשוב כדי להכלל בקישורים החשובים של הפורום (כנראה ב-טאגליינס) יש להוסיף תחת "הסדרות הקוראניות לבחירתכם", ואפשר גם להוסיף מידע לסדרות קיימות.
 

G n o m

New member
../images/Emo20.gifלבד באהבה - Alone in Love../images/Emo20.gif

שם מקורי: 연애시대 / Yeon-ae-si-dae שמות באנגלית: Alone in Love/Era of Love
קוריאה/16 פרקים/2006 דרמה רומנטית שחקנים ראשיים: קם וו סונג וסון יה ג'ין
עלילה: יו אאון הו, מדריכת כושר במקצועה, התגרשה מבעלה לי דונג גין לאחר מות התינוק שלהם. היא האשימה אותו בכך שלא עמד לצדה כשהיא הזדקקה לו יותר מכל. למרות הגירושין ולמרות העובדה שהם התחילו לצאת עם אחרים, עדיין יש להם רגשות זה כלפי זה. הדרמה נכתבה בהשראת הספר היפני "דור של אהבה" ובאה לבחון את גבולות האהבה של זוג שהתגרש. משהו ששכנע אותי בהחלט לרשום כאן על הדרמה זאת העובדה שבביקורת עליה רשום שהיא מצויינת ושהיא מספקת סיפור עלילה ופיתוח דמויות ריאליסטי... מעניין אותי איך תיראה דרמה קוריאנית כזאת בלי כל הקטע הקיטשי של בחור עשיר פוגש בחור ענייה מעמיד פנים שהוא שונא אותה ומודה באהבתו כלפיה בסוף הדרמה והם רוכבים על הסוס הלבן לעבר השקיעה
 

G n o m

New member
אופס זה שורשר לכאן

WOOGY, אתה יכול לשרשר את זה לחלק של תקציר הדרמות?
 

Woogy

New member
לא

אני יכול לשרשר רק דברים בלתי משורשרים לחלוטין אני יכול ליצור הודעה חדשה ואז להעתיק ולהדביק (סמילים, כתובות וקובץ מחייבים טיפול בנפרד)
 

G n o m

New member
אז נראה לי

שאני פשוט אוסיף את המידע שוב לחלק של פירוט הדרמות, מקסימום יראו פעמיים...
 

Woogy

New member
זה חשוב, כי אנחנו מקווים למבקרים חדשים

המממ... אני הולך למחוק את ההודעה עם השירשור שאחריה, ואני עוד כותב כאן
 

M 4686

New member
אפשר להוסיף עוד המלצה?

אממ.. יש מיני סדרה חביבה אחת שסתם בא לי להמליץ כי אני נורא אהבתי.. שם: חופשה (באנגלית: VACATION) קוריאה 2006 4 חלקים (השם "פרקים" לא מתאר את זה טוב לדעתי P=). עלילה: הלהקה המצליחה בקוריאה (DongBangShinKi חעחע
) עוברים תקופה לחוצה ומתישה בקרירה ועוד כמה משברים. המנהל מחליט להוציא אותם לשבועיים של חופשה שבה יוכלו לעשות מה שהם רוצים רק שאסור להם לתקשר אחד עם השני ולהתנתק מהכול. 4 החלקים של הסדרה מתארים את החופשה שכל אחד מהם בחר לעצמו, לכל חלק יש את הסיגנון שלו מה שמייחד את הסידרה. משולב עם קטעי הומור, אקשן , טרגדיה ,פנטזיה ורומנטיקה. מצד שני מתארת מעולה את חיי הזוהר. תקצירי החלקים (נראה לי שזה קצת ספויילר אז...): חלק ראשון- יונואו יונהו CASSIOPEIA- יונהו קיבל מכתב ממעריצה שבו היא כותבת שהיא חולה במחלה קשה ונשארו לה רק ימים ספורים לחיות. יונהו מחליט שאת החופשה שלו הוא יעשה בשיקום שלה (אם אני מתארת את המקום נכון אולי זה בית חולים) כשהוא מגיע הוא מגלה שמי ששלחה לו את המכתב היא נערה קופצנית וחביבה ובריאה שמציגה את עצמה בסופו של דבר כמטפלת בחברה שלה שהיא משותקת. אבל בהמשך מתגלים הדברים האמיתיים. חלק שני- צ'אנגמין וקסיה ג'ונסו BEAUTIFUL LIFE- צ'אנגמין וג'ונסו החליטו לצאת לחופשה שלהם (אין לי שמץ של מושג מה הם עושים ביחד) בכפר נידח שהאוכלוסייה שבו היא 20 אנשים זקנים שמנותקים מהעולם. ג'ונסו הלא זהיר הפיל את הדוור היחיד באיזור מהאופניים שלו וגרם לכך שצ'אנגמין בסופו של דבר היה צריך לחלק דואר במקומו. צ'אנגמין במהלך עבודתו החדשה והלא מתוכננת מחליט לעזור לאחת הזקנות שגידלה את נכדה וכשהוא עזב לא יצר איתה קשר.בינתיים ג'ונסו הכיר את הבחורה היחידה בכפר ושניהם ממש לא מסתדרים יחד ומציקים אחד לשני. ג'ונסו "התנדב" להחליף את הנכד שהיה "אמור לבוא" ליום הולדתה ה80 של סבתו. אבל ככל שמכירים יותר את אופיו ומאפייניו של הנכד מתגלות בעיות בלתי צפויות והזויות. חלק שלישי- ג'אג'ונג THE WAY YOU ARE - החופשה של ג'אג'ונג מתחילה בזה שהוא במרכז עיר סוענת וחושב על סרט (ובטוח שאף אחד לא יכיר אותו שם וכידוע קיים סיכוי קלוש לכך במרכז העיר) אבל אכן לא זיהו אותו אלא חשבו שהוא אדם שניכנס לשוק השחור והסתבך בעינייני כספים עם הבוס והוא גם מגלה שאכן אותו אדם דומה לו שתי טיפות מים ושתמיד התחזה לג'אג'ונג האמיתי. ג'אג'ונג מתחיל לעבוד בפאב קירקסי במקצת כדאי להיכנס לנעליו של אותו אדם אחר. אחד העובדים מנסה לעזור לג'אג'ונג אך בינתיים הוא מסתבך עם חברתו של ג'אג'ונג המתחזה שפגועה ומיוסרת על עזיבתו הפיתעומית של חברה. חלק רביעי- מיקי יוצ'אן ETERNAL- יוצ'אן מחליט לחזור למקום הולדתו ולהחלים מפציעה בכתפו. הוא משכיר חדר באכסנייה שמנהלים זוג חביב המצפה לבן בקרוב. בבוקר למחרת הגעתו יוצ'אן מטייל להנאתו בעיר ופתאום חבורת ילדים עוברת בריצה וילד אחד מאחור יוצ'אן בטוח שהילד מוכר לו. לאט לאט שניהם מתחברים ויוצ'אן עוזר לילד בבעיית האהבה שלו.. הילד אומר לו שהחלום שלו להיות זמר כשיהיה גדול ויוצ'אן מתפלא על סיגנונו המיושן של הילד . יוצ'אן מתחיל לגלות עוד דברים בילד שהעלו בו זיכרונות מילדותו שלו.. משהו מוזר התרחש.. הייתכן שחזר בזמן?. זהו. אני לא מאמינה שאני זוכרת עדיין את הכל בעל-פה! ראיתי את זה לפני שנה! ממליצה בחום~ ולא רק בגלל שאני אוהבת את הלהקה אלא בגלל תגובות חיצוניות חברות שלי ממש אהבו ^^ יש את כל החלקים בתרגום אנגלי ביוטיוב.
 

M 4686

New member
קישורים../images/Emo26.gif

אין לי מושג למה זה לא הוסיף לי את הקישורים אז הינה שוב
 

M 4686

New member
אוף! מה יש לתפוז היום?!?!../images/Emo46.gif

אז אני אכתוב האתר הרשמי של הסדרה http://www.smtown.com/tvdrama/vacation/ שיר הנושא מרגש! מעלה בי דמעות כל פעם מחדש! http://www.youtube.com/watch?v=kRtbiQFcMYs&mode=related&search= הטריילר http://www.youtube.com/watch?v=NaImogmTnAE
 

G n o m

New member
אז מה קורה עם התרגום/צפייה?

נראה שהעניינים פשוט לא זזים כאן וחבל... אני בינתיים עברתי לדרמות אסיאתיות אחרות אבל מתחשק לי לראות גם דרמה קוריאנית
מבחינת צפייה באמת אין החלטה, אז אולי אפשר לפתוח שרשור ולדבר ולהגיב על כל מיני דרמות שאנשים רואים... מבחינת תרגום, די ברור שהולכים לתרגם את "גונג"
. אני חושבת שכדאי להתחיל לתרגם כבר, כי חבל על הזמן... השאלה איך בדיוק נכין את התרגום? ואיפה נפיץ את הפרקים?
 

Gitana

New member
יש לי שאלה...

אתה תעלה את הפרקים לטורנט? אני שואלת מכיוון שבכדי להוריד משם פרקים צריכים תוכנה מסויימת שאין אותה לכולם. לעומת זאת, אם מעלים את הפרקים לאתרים כמו MEGAUPLOAD או RAPIDSHARING אז כולם יכולים להוריד את הקבצים ללא צורך בתוכנה מיוחדת ובלי להיות תלוי בגולשים אחרים.
 

Woogy

New member
הדרמות הקוראניות כה טובות שאין סבלנות להמתין

אין לנו סבלנות להמתין שיגיעו לישראל עוד מהדרמות הקוראניות הכובשות את העולם
לכן אנחנו הולכים לתרגם בעצמנו סדרה אחת, וכנראה לצפות מהאינטרנט בסידרה נוספת(בקצב קצת יותר מהיר) אתם מוזמנים להשתתף ולהשפיע !
 

mishi 1

New member
טוב למי שמעוניין לראות איתנו "מלכת השלג"

היום ב20:00 פרק ראשון
מחר פרק שני
 

Woogy

New member
את אפילו לה הצבעת בעד מלכת השלג

אני עדיין מחכה שאנשים יצביעו כדי שנתחיל לראות משהו ביחד, בעוד אנו מתרגמים את גונג.
 

mishi 1

New member
טעות בידייך../images/Emo9.gif

הצבעתי למלכת השלג לצפייה מזמן.... ולגונג לתירגום
 

Woogy

New member
סליחה.

התבלבלתי. אני מניח שאם היתה עוד הצבעה היינו כבר מתחילים בזה. פשוט אנשים לא טורחים להצביע. או שרוצים שיבחרו עבורם.
 

kiCkiC

New member
אז פשוט מתחילים...

אפילו אם עושים סתם הגרלה, אבל צריך להתחיל כבר
 
למעלה