העדר תחבורה ציבורית סבירה כפתה.
בזמנו, כמה שנים לפני הרפורמה, עבדתי יום יום בפתח תקוה וגרתי ברמת גן. 3 אוטובוסים, בין שעה וחצי לשעתיים לכל כיוון, לדרך שלוקחת 15 דקות ברכב פרטי.
היום אחרי הרפורמה, זו צורת ההתניידות האפשרית לי לכמעט כל מקום, גם למקומות שבעבר היה אוטובוס ישיר. התדירות ירדה פלאים, ואחרי 20:00 צריך לחכות עד בוש, בקוים שלפני הרפורמה היו בתדירות של 20 דקות גם בערב.
אף אחד לא כופה כלום? משרד התחבורה כופה!
העדר תחבורה ציבורית סבירה כפתה.אף אחד לא כפה עליהם להיות מכורים לרכב שלהם
בזמנו, כמה שנים לפני הרפורמה, עבדתי יום יום בפתח תקוה וגרתי ברמת גן. 3 אוטובוסים, בין שעה וחצי לשעתיים לכל כיוון, לדרך שלוקחת 15 דקות ברכב פרטי.
היום אחרי הרפורמה, זו צורת ההתניידות האפשרית לי לכמעט כל מקום, גם למקומות שבעבר היה אוטובוס ישיר. התדירות ירדה פלאים, ואחרי 20:00 צריך לחכות עד בוש, בקוים שלפני הרפורמה היו בתדירות של 20 דקות גם בערב.
אף אחד לא כופה כלום? משרד התחבורה כופה!