הודעה פרישה מניהול הפורום

ענתש

New member
הודעה פרישה מניהול הפורום ../images/Emo13.gif

לא יודעת מי שם לב שהשם שלי רשום שם למעלה בכחול אבל אני לא נמצאת כאן הרבה... אז בכל אופן, שמחתי מאד להקים את הפורום הנעים והחמים הזה ואני מודה להנהלת הפורומים שנתנו לי את ההזדמנות לתת את הבמה הזו לאנשים שבונים ורוצים לדבר על נושאים שאינם מקצועיים. אני שמחה מאד שהכבאי הצטרף במהרה לניהול ולקח את המושכות בצורה כל כך נפלאה ורצינית ואני יודעת שהפורום נשאר בידיים מעולות. ואני ? אנחנו קצת בהקפאה, או בעצם בהאטה רצינית של עניין הבניה בשל נסיבות משפחתיות ואישיות שלא היו צפויות. אני מקווה שהן יבואו על פתרונן במהירות ויאפשרו לנו להמשיך במשנה מרץ. בינתיים, על אש קטנה, אנחנו לפחות מנסים לתמחר את התוכניות (שקיימות וגמורות אבל עוד לא הגשנו אותן) כדי לראות אם יש שינויים שאפשר לעשות לפני ההגשה ויחסכו לנו כסף. מאחלת לכם המשך הנאה מהפורום ומקווה במהירות לשוב ולהשתתף כגולשת מהמניין.
ענתש.
 

ענתש

New member
ואם כבר אנצל לשאלה תמחירית...

אני בודקת מחירי האלומיניום. ברור לי שאני אשלם ביוקר על מה שתכננתי (גם הבחורה ב"קליל" עשתה פרצוף נדהם ואמרה לי שיש לי פי 1.5 אלומיניום מבדרך כלל...) אבל אני רוצה להבין "כמה ביוקר". את רשימת האלומיניום אני שולחת להצעות מחיר בימים אלו... מישהו יכול לתת לי מושג מה מחיר "ממוצע" לשלם על אלומיניום על בית "ממוצע" ? פשוט שאני אדע בכמה התמחור שלי חורג (אני מניחה שפי 1.5 כמו שאמרה הבחורה בקליל אבל רוצה לוודא). תודה
 

fireman

New member
שאלת שאלה קשה

כי אין דבר כזה ממוצע. בכל רעיון לכל חלון קשת המחירים יכולה להתהפך מקצה לקצה. זה משתנה מסוג הפתיחה, סוג התריס, החומר ממנו הוא עשוי, סוג הפרופיל, סוג הזכוכית וכוליי וכוליי.... בבית מסויים האלומיניום יכול לעלות 40 אלף ש" ובאותו בית הוא יכול גם לעלות 80 אלף ש"ח ויותר.... השאלה מה הכיוון הכללי? אצלנו בבית התפשרנו על רעיון הבלגי בכל הבית כי ההבדל בין לבין ניפח את ההצעה בעשרות אחוזים ולכן חלון בלגי קיבלו רק השטחים ה"ציבוריים" בבית. דוגמא נוספת.....אצלי יש חלון פנורמי שאין בכל בית, החלון הזה לבדו מסתכם בתג מחיר של 5 ספרות. הייתי אומר לך כמה עלה לנו האלומיניום אבל זה לא רלוונטי כי מאז שעשינו את האלומיניום בבית מחירי החומר זינקו ביותר מ100%....
 

ענתש

New member
כן אני יודעת. אני גם הולכת

על בלגי בשטחים הציבוריים ופרופיל 1700 כנראה בקומה העליונה מסוג כזה שנראה "מדבר באותה שפה" כמו הבלגי שלמטה (לא שמים לב שזה אחר בגדול). אבל בכל זאת יש לנו בעיקר דלתות ענקיות וכולן אלומיניום. יש לי בבית 36 פתחים לתמחור כשהבנתי שבית ממוצע זה 20-25 פתחים (לפי המוכרת של קליל). אני מדברת על מחיר אלומיניום בוא נגיד - לבניה קבלנית. קח בית בפרוייקט שמוכרים לך מוכן (אבל לא מהסוג הירוד, פרוייקט טוב, שיש בו בלגי בשטחים הציבוריים וכו'. חברות שלי קנו בכאלו פרוייקטים) ותן לי מושג כמה עולה בו האלומיניום, אם אתה יכול... זו הכוונה.
 

fireman

New member
אני לא קבלן, אז אין לי מושג

ו36 פתחים זה באמת מטורף.....נשארו לך קירות בבית?
 

ענתש

New member
../images/Emo11.gif אנחנו חוסכים בבלוקים ובטון.

חכם מצידנו - לא ? אז כן, בקומה התחתונה (האזור הציבורי) אין כמעט קירות. גרים באקווריום. אבל מה לעשות ויש נוף ופרטיות אז נפספס ?
 

רונס

New member
את מוזמנת לשלוח גם לי...

ואני אעביר לך את התמחיר אני מקווה עוד מחר. בברכה, רון פקס- 04-8436512
 

ענתש

New member
אפשר במייל ?

אין לי גישה לפקס
אבל הכל נמצא ב-PDF במייל שלי.
 

איריסג

New member
לפני הכל...

ענתשששששששששששש, אל תלכי............. נתגעגע נורא.... (ערן, אוהבת גם אותך כמובן....) מקווה שכל העניינים יפתרו במהרה - ונהיה שכנות IN NO TIME . עד אז תזכרי - העיקר הבריאות (מי כמוני יודעת....) ולעניין האלומיניום - גם הבית שלנו משופע במפתחים - וחלקם מאד גדולים - ככה שאולי זה יכול לתת לך אינדיקציה: יש לנו 28-30 מפתחים (חלונות או דלתות) בגדלים שהם הרבה יותר מהסטנדרט, והצעות המחיר לסדרות הבלגיות של קליל (פרט לכמה חלונות ממש בודדים ש"הסתפקנו" ב 1700 ) שקיבלתי ממורשים של קליל הסתובבו באזור חיוג 120 אלף ש"ח (מי יותר ומי פחות). אני לא יודעת כמה עקבת אחרי הפורום לאחרונה- אבל במסגרת השיטוטים שלי אחרי הצעות מחיר לאלומיניום - העזתי לשלוח את המפרט שהוציאו לי בקליל גם לארטפרו - מי שעושה פרופילים בלגים מברזל (עבור כל הבתים של מונג'ק למשל). העבודה שלו היא פשוט עוצרת נשימה, והאמת היא שהייתי בטוחה שאני הולכת לקבל התקף לב והתקף אסטמה ביחד מהמחיר. את לא תאמיני - אבל ההצעה שלהם, לאותם גדלים ולאותן חלוקות - היתה משמעותית יותר זולה. ובדקתי איתם מאד לעומק בפגישה שנמשכה די הרבה זמן, וחיפשתי קצ'ים מתחת לאדמה - ואין. זה המחיר. ככה שנכון לעכשיו - ויתרנו על האלומיניום - ואנחנו עושים מה שקוראים "בלגי בלגי" אמיתי מברזל - הפרופילים החדשים שלו גם הם מהסוג החדש שבו יש איטום על ידי גומי - והם הרבה יותר מוצלחים מהישנים. ואגב - בדיוק אתמול הייתי אצל חברה שעברה לבית חדש שבו בעלי הבית הקודמים עשו ויטרינה בסלון מארטפרו (ויטרינה + יציאה לחצר בדלת כפולה + חלונות שפונים לחצר) וזה עומד שם כבר כמה שנים טובות - והעבודה פשוט מעולה - אין שום נקודות חלודה, הסגירה הדוקה והכל עדין עדין ומקסים ביותר.
 

ענתש

New member
הבעיה שאני לא מתפשרת על תריסים...

רוצה חשמליים גלילה בקומה תחתונה לפחות. בעליונה יכולה להסתדר בלי. בכל מקרה אני יכולה לשתף אותך ברשימת החסכון שלנו עד עתה (בתקווה שלא יזרקו עליי ביצים) - כבר הבנו שהריצוף יהיה סיני בלית ברירה. האמת ? גם כי עוד לא ראינו משהו שאינו סיני וגם מוצא חן בעינינו... (למעט דבר אחד שראינו בחזי בנק ועולה, תחזיקו חזק, 800 יורו למטר) ודי חרשנו את התחום הזה. האמת ? כשזה יהיה ממש רלוונטי פשוט ניקח כמה מרצפות מהסוגים שימצאו חן בענינו ונעשה את הניסוי שעשה הכבאי - נשפוך, נשרה, נשרוט. מי שיעמוד בזה הכי בכבוד יבחר כמובן
אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שנצטרך לתחזק את הרצפה קצת יותר (לרוץ אחרי כתמים וכו') אבל זה עדיף לנו מההוצאה המטורפת של יותר מפי 2 על אריחים איטלקיים או ספרדיים. ברזים יהיו של חמת ללא ספק. אנחנו די אוהבים את המוצרים שלהם... גם מבחינת עיצוב (הם בסך הכל עושים חיקויים לא רעים של כל החברות היקרות). כלים סניטריים אנחנו בוחרים בהכי פשוט כי זה יפה בעינינו (מונובלוק כאלו וכיורים מונחים, אבל הכי פשוטים שיש). גם מבחינת חיפויים - אוהבים את הלבן הפשוט באמבטיות ומגוונים בפסיפסי זכוכית בצבעים עזים (לא אוהבים אריחים מצויירים ודומיהם, לא הטעם שלנו). באלומיניום אנחנו לא רוצים להתפשר כל כך ואם כן אז בהורדת חלונות (עשינו יותר מדיי) ולא בסוג האלומיניום או התריס וכו' וגם לא מתפשרים במטבח (כרגע בתמונה סמל ופאנל עם הצעות מחיר די דומות) ולא בשיש שלו שיהיה יקר מאד (כי יהיה עבה מאד). לא רוצים להתפשר באיכות הדק בחוץ (איפאה) וגם לא נתפשר בדלתות (מצאו חן בענינו פנדור עם הדלתות עץ מלא - צבע בתנור שלהם. מה גם שההבדל על כל הבית שלנו בין אלו ובין דלתות פורמייקה פשוטות הוא איזה 3000 ש"ח. אין לנו הרבה דלתות פנים). לא מתכוונים לעשות בתוך הבית שום פרקט (לא אוהבים) ואין לנו כמעט בכלל עבודות גבס או נגרות בבית (שאינם ארונות מקלחת/ארונות מטבח/דלתות) כי כל הנישות מתוכננות מראש בבלוק 10 וגם עשינו מעט מאד נישות, פשוט לא מתאים לסגנון הבית. אז זהו, מחפשים איפה עוד לחסוך (האמת ? חטפנו בומבה מהערכת המחיר הכוללת שגבוהה ב-20% ממה שתכננו. במקום 1000$ למ"ר קיבלנו הערכות של 1200$ וזה המון לנו).
 

fireman

New member
ותרו על הדק לגמרי בשלב זה

עם תג מחיר של 500 ש"ח (אני לא טועה נכון?) למ"ר דק איפאה אני חושב שזה יכול להיות פשרה שתוכלו להשלים בעתיד הקרוב\רחוק. חלונות זה לעקור הכל ולהחליף, שיש זה לעקור ולהחליף, דלתות זה להחליף, דק לא.....ישאר משטח בטון כשיהיה "אוויר" יהיה גם דק איפאה
 

avi5199

New member
קיבלתי הצעת מחיר 120000 שקל

על חלונות קליל בלגי , עם תריסי גלילה (תריס אור אלומניום משוך) , ורשתות נגד יתושים כמעט בכל החלונות . אני חושב להתפשר על הפרופיל הרגיל ולוותר על חלק מהתריסים. גם חלונות הגליוטינה מאד יקרים , ואני חושב להחליף אותם לחלונות ציר או הזזה . השרטוט של הבית שלי מצורף להודעה קודמת מהיום.
 
אלומיניום הסעיף הכי יקר בתקציב../images/Emo4.gif

בדירת ה 4.5 חדרים שלנו, בה אנחנו מחליפים7 חלונות (כולם חוץ מ-1 גדולים וכפולים - טריפלקס) נגיע לכל הפחות ל 30,000 ש"ח <לפרופיל 7000 הבסיסי, חוץ מ 1 בלגי> ועשינו די הרבה בדיקות בנושא. אנחנו מת"א כך שנראה לי ששמות לא יהיו רלוונטיים, נכון?
 
וכמובן המון המון הצלחה בתהליך אותו

אתם עוברים ושכל הבעיות יפתרו במהירה
 
אנו מודים ל-ענתש

על היוזמה לפתיחת הפורום, ניהולו והשקעת הזמן בטיפוחו, ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך
המשך גלישה מהנה ב-
אנשים
 
../images/Emo24.gif../images/Emo50.gif

אני מקווה שהכל יפתר מהרה, על הצד הטוב ביותר
(גם אנחנו נתקענו בבניה... בגלל בעיות תקציב
...)
 
למעלה