הודעות מאת אסף ברננקה

asafz8

New member
הודעות מאת אסף ברננקה

נתבקשתי להעבר שתי הודעות מאסף. מאחר והוא לא יכול לכתוב כאן בעצמו (לשיקול דעתו של המנהל החדש) האחד הוא מכתב שקבל כל חבר מפלגה שנכח בסמינר שנכתב על ידי אסף. אם תקראו את כל ששת הדפים תראו הרבה מאוד דברים נכונים. השני הוא מכתב ששלח יו"ר המפלגה לאסף בדבר השתתפותו בתכנית רדיו. מובן כי מדובר בדיקטטורה חשוכה שחוסמת את חופש הביטוי של חברי המפלגה. אבל אם זה מה שאתם רוצים, תהנו. אסף עשה את מה שהיו"ר לא מסוגל לעשות- להופיע באמצעי התקשורת. גורמים מסויימים רואים בכך איום ולכן נסחו מכתב מצחיק עד דמעות.
 

asafz8

New member
המשך

להודעה הקודמת מצורף המכתב מהיו"ר. להודעה הזו מצורף המכתב שכתב אסף לחברי המפלגה..
 

דללה

New member
אני מתקשה להחליט מי צודק...

מצד אחד, נכון- חלק מהדברים שאסף כתב מוצדקים ובאמת מגיע לנו לקבל החזרי כספים ויחס כלשהו מצד המפלגה. אבל מצד שני, רונית אומנם אחראית הנוער שלנו, אבל היא בעצמה כפופה לרון ולשאר האחראים ואין מקום להעמיד אותה כאשמה עיקרית בנעשה (או לא נעשה..) בנוער. מעבר לכך, אני מוצאת את המכתב של רון אכן מצחיק עד דמעות, ואני רוצה לציין כמה מדבריו של רון שאני רוצה להגיב עליהם: "ואולם, מעולם לא נבחרת לדבר מטעם נוער שינוי. אינך עומד בראש פורום הנוער או דובר הפורום. בנסיבות אלה, איני מבין מדוע אתה מציג עצמך כדובר או מייצג מטעם נוער שינוי. אציין כבדרך אגב, כי באופי פעולה זאת הנך נוהג בדיוק באופן נגדו אתה מלין במכתביך השונים, כאילו אנשים מסוימים פועלים ללא הסמכה, בלא שקיבלו הרשאה או נבחרו לתפקידים הקשורים בנוער וכולי (ביקורת אותה הטחת רק לאחרונה נגד הגב' רונית גרינברג)." אחרי הכל, אף אחד לא מינה אותו להיות הדובר של הנוער. הוא לא יכול מצד אחד לבוא בטענות כלפי רון לגבי הנעשה עם רונית ומצד שני לעשות את אותו הדבר בעצמו. אז נכון, יקום מי שיגיד שהוא מחקה את מה שקרה עם רונית, אבל תסכימו איתי שלשחק במשחקים של ילדים קטנים לא יועיל לאף אחד עכשיו. "בכל אופן, גם אם דעותינו חלוקות בנושא זה, אני מפציר בך, כמי שמעוניין לייצג את בני הנוער ומעוניין בחיזוק פורום הנוער, להביא ולפקוד בני נוער בעצמך. אתה קרוב אליהם יותר, לומד איתם, משוחח איתם ונגיש אליהם יותר מגב' גרינברג או מהחתום מטה. פעל נא להבאת בני נוער רבים למפלגה, או-אז נוכל לארגן להם פעילות (כאשר יהיו 15 חברים לכל הפחות)." כשקראתי את הפסקה הזאת עלו בי כעסים רבים. "פעל נא להבאת בני נוער רבים למפלגה, או-אז נוכל לארגן להם פעילות "???? אנחנו לא יו"ר המפלגה ועם כל הכבוד, לא נוכל לפעול לבד. אנחנו עושים במיטב יכולתנו ומקבלים כלום! אפס התייחסות! שיעזרו לנו. שיוכיחו לנו שיש למה לגייס אנשים. יראו לנו שאנחנו לא עובדים לחינם. אני בטוחה שרבים מחבריי (מי שנשאר לפחות) יפעלו כשיראו שיש סיבה לפעול. לסיום (אחרי החפירה הנוראית הזאת
), מיום ליום אני מרגישה שאין טעם להישאר. כבר המון זמן שאני רוצה להגיד את הדברים אך לצערי, התפקיד שנטשתי לאחרונה לא אפשר לי. צר לי על המצב בו אנו נמצאים כרגע וכולי תקווה שהדברים ישתנו.
 

omerlich

New member
אני באמת חסר מילים...

באמת שקשה להחליט כאן מי צודק,כל אחד רואה את הצד שלו ומה נוח לו|(שזה לגיטימי בהחלט). אולי מוטב כי נדבר עם רונית קודם לגבי גיוס חברים חדשים(אני אנסה ממחר).צריך לראות האם בני נוער מעוניינים להיות בנוער שינוי כעיקרון,לא,הלכה למעשה כי הפעילויות כיפיות. אנו צריכים אידאליסטיים(שהם גם ביצועיסטים). בינתיים,מי שיכול,שיתחיל לעניין חברים שלו,ואז נראה האם יש התעניינות. לאחר מכן ניתן יהיה לכנס את האסיפה המדוברת ואולי סוף סוף להתחיל לפעול.
 

תמיר1991

New member
האשמה היא רונית.

"רכזת" הנוער מסרבת לארגן פעילויות או אסיפה לארבעה - אז איך התנועה תגדל?! אם נגייס אסיפה, הכל עשוי להשתנות. אבל אנחנו מול אטימות של "אחראית" נוער ויו"ר עלוב - מה אנחנו יכולים לעשות כשאנחנו לבדנו?! תמיר.
 

omerlich

New member
אה...

יש לכולנו את הזכות הלגיטימית להביע ביקורת,אבל יש דרך ויש דרך,you can catch more bees with honey.
 

תמיר1991

New member
כשלא מצליחים בדבש, מנסים דרכים

פחות נעימות לאוזן... ולי כבר נמאס להתחשב בהנהגה המסואבת שמונעת מאיתנו לפעול, ובנציגתה רונית, שאכפת לה מהנוער בערך כמו שלי אכפת מנוער מרזל... תמיר.
 

תמיר1991

New member
../images/Emo45.gif

מסכים עם אסף לחלוטין. לוינטל מתעקש להוכיח לנו בכל פעם מחדש שהוא בדיחה עצובה. אסף ברננקה, חזק ואמץ. תמיר.
 
תמיר בוא ונשאל , מה אתה עשית בשביל

המפלגה??? חוץ מאשר להיות דיכוטומי וקיצוני וכל יום ללכלך על מישהו אחר שמופיע כאן , מה אתה עשית?< חוץ מלריב עם כל העולם ואחותו... מה אתה עשית כאן??? אם הייתם רוצים לארגן אסיפה- הייתם עושים את זה לבד, אתם לא צריכים אותי ואמרתי את זה פעמים רבות. לא היתה אסיפה פורמלית מכיוון שהמפלגה היתה בהקפאה (אבל אתה לא יודע על כך מכיוון שאתה בדיוק בשלב הזה בדקת לאיזו תנועה אחרת כדאי לך להצטרף...) אם הייתם רוצים - הייתם עורכים "אסיפה" , "פגש" או כל דבר אחר, אך מטרתך היא רק לחבל ולגרום לריבים , אחרי איך שדברת על אסף ברננקה, פתאום אתה הסניגור שלו, לא נראה לך קצת לא אמין הקטע??? אם היית רוצה, היית מגיע לסמינר, היית מגיע לטקס , ולא היית כל היום יושב במחשב ומקטר ומאשים אנשים שאיכפת להם ובאמת רוצים להשפיע...
 

דללה

New member
אני מתאפקת מלהגיב על הכל

רק כי אני יודעת שזה לא בסדר מבחינתי לעשות לעומר את מה שעשו לי. חוץ מזה, אני לא רוצה להיכנס לפסים אישיים שאני יודעת שבסופו של דבר אכנס אליהם. אם הייתם רוצים לארגן אסיפה- הייתם עושים את זה לבד, אתם לא צריכים אותי ואמרתי את זה פעמים רבות. סליחה? בשביל מה יש לנו אחראית נוער אם לא בשביל לעזור לנו ולקדם את הנוער? אני לא אומרת שהכל צריך ליפול עליך, אבל לשחק במשחקי כבוד ולהתווכח עם תמיר מי עשה פחות בשביל מי או מי מזיק לתנועה יותר מהשני לא יתרום בשום אופן לנוער. מיום ליום אני מצטערת שהצטרפתי לתנועה ולצערי, אף אחד מההנהלה לא מוכן להקשיב. גם כשאנחנו כן רוצים להגיד טוענים בפנינו שהכל שטויות, אז איפה פה הדמוקרטיה?? ועכשיו אני אסיים פה, כי אני באמת לא במצב רוח להיכנס לריבים וויכוחים מיותרים. כשמישהו יהיה מוכן להקשיב, אני אהיה פה בשביל לדבר.
 

אנדרי ז

New member
אני כבר באמת שלא מבין מה הולך פה

מה אתם צריכים מרונית? שתעביר ביניכם את מספרי הטלפון שלכם? שתעמיד לרשותכם את הבית שלה? שתממן את ה"אסיפה" בכסף שכרגע אין למפלגה? וכל זה כדי שבקושי 5-6 אנשים שיש כרגע בנוער יוכלו להיפגש ולדון בדברים שיש היום דרכים יותר יעילות לדון בהם? לא הגיע הזמן שתתבגרו קצת? תדברו ביניכם בכל דרך שתמצאו לנכון, תקראו לזה באיזה שם שתרצו, כולל אסיפה, תגבשו שם דרכים לחזק את הנוער ומה אתם באמת צריכים מהמפלגה, ואז תפנו לרונית שתעזור לכם בזה. די כבר עם כל הקשקושים האלה!!!
 

דללה

New member
קל לך לדבר..

אחרי הכל, אליך כן מתייחסים במפלגה... חבל שאף אחד מכם לא מוכן להקשיב למה שיש לנו להגיד. אני מתחילה לחשוב שהפוסק צדק.
 
לא נראה לי שאת מתאפקת כ"כ ....

ובינינו, לא נסחפת????? אני לא מתווכחת,נמאס לי לראות חבורה של בני נוער שבמקום לעשות משהו מועיל וטוב, מחפשים את מי להאשים ועוד עושים זאת בצורה כ"כ מכוערת, תמיר נסחף ובענק!!! ולי נמאס מאדם שלא עושה מאומה ורק משמיץ מחמם ומעכיר את האוירה...
 

אשרת

New member
לא חבל על העצבים שלך?

אגב, התבקשתי להעביר לך את המסר הבא: *תשמרי על עצמך*, מה שאומר גם בלי עצבים מיותרים, ועצבים בגלל תמיר, זה מיותר לחלוטין, ואת יודעת זאת
 
אני יודעת יקירתי,

אני פשוט לא מבינה מה זאת ההתקפה הזו פתאום. רון משיג להם הנחה משמעותית להגיע לסמינר - אף אחד חוץ מאסף לא טורח להגיע ועוד מקטרים איזו חוצפה שלא נותנים להם חינם... אחר כך אסף בא עם השטות הזו שלו - ופשוט מעליל עלילות שווא ודברים שהם לא נכונים ביסודם. ולקינוח- שני!!!! - שיודעת בדיוק את הסיבות ואת התהליכים שאני עברתי בשביל להשיג דברים לנוער, יותר מכולם, גם היא פתאום במתקפה נגדי.
 

דללה

New member
אני לא "במתקפה נגדך",

ממש ממש לא! אם מישהו מכם היה מוכן לנסות להקשיב למה שיש לנו להגיד, הייתם מבינים למה אנחנו כועסים ועל מי. הכסף הוא לא הדבר שמפריע לי. ממש לא! אני יודעת ומעריכה אותך על כל מה שעשית, אבל שוב, אין לכל זה קשר בכלל.
 
למעלה