הודעות מאת אסף ברננקה

אשרת

New member
אז אולי , לשם שינוי...

תאמרו את מה שיש לכם לומר, או שאת תגידי את מה שיש לך לומר?! כי במקום שבו אתם בהחלט יכולתם להשמיע את קולכם ולהראות נוכחות (ותסלחי לי , אבל 40 ש"ח זה ממש לא יקר ללינה במלון - והמלון בהחלט היה על רמה!- ) אז כל אחד מהם , פרט לחזרה למוטב, לא טרח להגיע. כל אחד והסיבות שלו. ועכשיו, כולם מתקיפים את רונית, כאלו היא השטן בהתגלמותו. כאלו משם כל הצרות של הנוער מתחילות. אז אולי את לא מקיפה את רונית ובהחלט מעריכה אותה, אבל כדאי שתסתכלי על ההודעות של תמיר, שחושב שרונית עובדת עבורו חייבת לו משהו, או שתסתכלי על החזרה למוטב שהוא פתאום לא ממש מכיר בסמכותה של המזכירות לקבוע החלטות כאלו. אז על מנת שלא תרגישו לבד, אז רק שתדעו לכם, שגם לגוף שנקרא "צעירי שינוי" אין 15 איש (נדמה לי) ולכן אין לנו בחירות ליו"ר, אין לנו אספות , אין לנו בעלי תפקידים, ועדין אף אחד מאיתנו לא ממש יוצא בהצהרות עוקצניות ומרושעות (ושוב- לא מדובר עליך!) נגד המזכירות ומועצת המפלגה. אני באמת מקווה שעומר יצליח לאגד אותכם לאסיפה שממנה תצאו עם החלטות אופרטיביות ושבנקודה הזאת רונית תוכל לעזור ולייצג אתכם נאמנה.
 

דללה

New member
ואת חושבת שזה יעזור??

אני לא חושבת ש40 ש"ח זה יקר והסיבה שלא הגעתי לא הייתה קשורה לכסף. אני לא מתקיפה את רונית ולא חושבת שהיא השטן, ואת הטענות של כולכם לגבי ההודעות של תמיר ואסף ב., תשאירו לויכוח איתם. אל תערבו אותי בזה. לא מעניין אותי בעלי תפקידים ולא מעניין אותי יו"ר ולא מעניינים אותי כל שאר הדברים השוליים. מפריע לי שלא מתייחסים אלינו וסותמים לנו את הפה. גם כשאני מנסה להגיד את מה שיש לי לומר, תוקפים אותי. אז למה את מצפה??
 

אשרת

New member
גררררר

בובע, שימי לב למה שאני כתבתי, אני לא בהכרח מתייחסת אליך!!! אני מעולם לא אמרתי שאצלך זה סוגיה של כסף, אבל אחת הטענות שאלו בזמנו, הוא שזה יקר מדי. יקר היה לי ולאנדרי למשל, שזה עלה לנו כמעט 600 ש"ח. :| קודם כל צאי מהגישה שתוקפים אותך, יכולים לא להסכים איתך, אבל אף אחד לא תוקף אותך. "אז אולי את לא מקיפה את רונית ובהחלט מעריכה אותה"- ללמה את חושבת שאני טוענת שאת לא מעריכה אותה? למה באמת לא תאמרי פה את מה שאת חושבת ואת מה שלדעתך יש לעשות? אני מבטיחה לך לא למחוק לך הודעות
 
למעלה