הולכים לעשות קניות

הולכים לעשות קניות ../images/Emo13.gif

...אני לא יודעת אם אמרתי ..אבל אני אוהבת מאוד מעדני חלב ... בקיצור הייתי בסופר ...הולכת לי בין השבילים ...הולכת ...הולכת עד למקרר מעדני החלב .. מה זה אני אומרת לעצמי
משבוע שעבר כל כך הרבה מעדנים חדשים ... לוקחת שקית ...ומתחילה לקחת ... דנונה חדשה בטעם מרנג לימון ועוד אחד בטעם דובדבנים ואחד...מממ...מילקי נשיקות [זה החדש עם הקצפת שוקולד] ועוד...דנונה בטעם שטרודל וכמה דני שוקולד ...וכמה וניל ...וידעתם שיש גם בטעם תות ... ועוד מילקי בטעם וניל עם קצפת לבנה ... 2 דנונה טבעי... וחוזרת לדנונה בטעם אפרסק ... ואם היה מקום בשקית ..בטוח הייתי לוקחת עוד... ועכשיו לשאלה ... מי עושה את הקניות אצלכן בבית ? והאם אתן הולכות עם רשימה ..ואם הבעל הולך האם אתן שולחות אותו עם רשימה?
 

geni1

New member
אני עושה את הקניות לבד תמיד

גם בעלי חוזר מהעבודה עייף וגם הוא שונא את זה. זאת בעיה , למרות שהסופר קרוב מאוד לבית,לסחוב את כל הדברים ברגל כי אין לי מכונית ,אז אני מחלקת את הקניות במשך השבוע (או שאני שולחת את ההורים שלי עם רשימת קניות כשהם יוצאים לקנות בשבילם).
 
בדרך כלל אני!!!

ואני מאוד אוהבת לעשות קניות בסופר. ואני תמיד עם רשימה, כדי שלא אשכח כלום. ותמיד קונה עוד ועוד... גם בעלי מאוד אוהב לעשות קניות, אבל אין לו זמן. כשהוא הולך, הוא הולך עם רשימה, שאני מכינה לו וגם תמיד קונה יותר ממה שכתוב.
 

הל

New member
מה כוללת רשימה?

תעזרו לי בבקשה!
אני מכינה רשימה לבעלי,הוא קונה ואחרי יומיים מקרר ריק,אין מה לאכול. מה אתם קונים?
 
אז ככה...

ירקות ... פירות ... מוצרי חלב... חטיפים : מלוחים, מתוקים חומרי ניקוי קופסאות שימורים מעדניה :נקניקים, גבינה צהובה, גבינה מלוחה רטבים , קטשופ, מיונז, חרדל יבשים: אורז, פסטה , פתיתים ,שמן... סוכר קפה ותה,שוקולית, סוכרזית לחמים, פיתות, לחמניות , קרקרים... תבלינים... בשר לסוגיו , שניצלים מאמא-עוף , מוכנים לעצלנים ... קפואים: סנפרוסט...פיצות ..בורקסים זהו ... למי שיש להוסיף ...קדימה
 
מכירה את זה...

ועושה, במהלך השבוע השלמות... דוגמא לרשימה: מוצרי חלב (המון!!!) חלב, חמאה, שמנת מתוקה, גבינה לבנה, קוטג', גבינה בולגרית, גבינה צהובה, מעדנים, שמנת חמוצה חומוס, טחינה, חצילים וכו'... ירקות ופירות - הככללל!!!! לחם/פיתות המון חטיפים לילדים. המון שתיה גלידות וארטיקים וכל מיני דברים אחרים שנגמרים כל הזמן - שמן, אורז, קמח, סוכר, קטשופ,יין, חרדל,קפה, תה, שוקולית, קופסאות שימורים וכו'... בשר אני קונה באטליז. ואת כל חומרי הניקוי, דייסות וחיתולים, מים מינרלים וכל השאר, אני קונה בסופר פארם, לפחות פעם בשבוע. מספיק???
 

geni1

New member
אתן מרגישות שבגלל המצב הכלכלי

הרשימה הצטמצמה , או שבאוכל לא הצטמצמתם? אצלנו קיצצנו בצורה דרסטית : אין מעדנים,אין חטיפים,בקיצור יש רק מה שהכרחי.
 
גיליתי את חדוות הקניות,,,,

,,,,בשוק
כן כן, בשוק,,, מאז שעברתי לת"א ואני גרה קרוב מאוד לשוק התקווה, אני הולכת לשם פעם בשבוע לקניה של כל מה שצריך במשך השבוע אני קופצת להשלמות אם פעם הייתי מגיעה בשבוע ל500 ש"ח בסופר, עכשיו אני חוסכת לפחות 300 ש"ח,,, חוץ מזה שאין לי רכב תקין לנסיעות לסופר
 

siv30

New member
בן זוגי לפי רשימה

מאחר ואני עובדת שעות ארוכות, אם הוא לא יעשה את זה, הבית ירעב. אז עדיף הוא מאשר כלום.
 
ברוב המקרים אני ../images/Emo13.gif

יום שישי בבוקר בבוקר (גם ככה אני מתעוררת מוקדם מאוד) שוק הכרמל - המקום האהוב עלי זאת התראפיה שלי
 
ולגבי רשימה...

יש לנו דפדפת על המקרר שכל מה שחסר - רושמים שם וביום שישי - לפי זה עושים קניות (עם תוספות פה ושם)
 
יו!!! איך אני מתגעגעת לשוק הכרמל

גרתי 4 שנים ממש קרוב, במעלה רחוב קלישר פינת גרוזנברג, בבנין על הפינה. כל שישי הייתי יורדת עם עגלת הקניות שלי לכיוון השוק וחוזרת אחרי איזה שעתיים עם עגלה עמוסה ועוד שלוש שקיות מלאות בידיים ועדיין לא כל הקניה הושלמה. האיש שלי לא הבין אותי מה אני הולכת לסופר כשהשוק כל כך קרוב אבל בקיץ באמת העדפתי הרבה פעמים את המזגן של הסופר ובחורף את הגג והקירות שמגנים מהרוח והגשם. אז מה נשאר? אבל עכשיו, רחוק מהשוק, כבר שנה פלוס שאין לי שוק שתי דקות מהבית והשוק הכי קרוב במרחק של 10 דקות נסיעה באוטובוס ופתוח רק ביום שלישי מהבוקר עד הצהריים.
 

סגולית

New member
אצלנו..

את רוב הקניות אני עושה לבד. קניות חודשיות גדולות לפעמים עושים יחד, עם רשימה, ועם הרבה דברים שלא ברשימה. אם הוא הולך לבד, הוא חוזר עם כמות של דברים שאפילו הוא לא יודע בשביל מה הוא קנה אותם..שיהיה..זה התירוץ שלו.. עופות שניצלים וכל מה שקשור בעוף אנחנו קונים באטליז שמתמחה בזה בלבד (בכפר קרוב אלינו), ולשם הוא הולך בדרך כלל לבד. אני מכינה רשימה כמה ימים לפני, וכל רגע נזכרת במשהו ומוסיפה.
 
למעלה