הולכים לעשות קניות

אז אצלנו זה קצת שונה

מהרגע שהתחתנו הלכנו לקניות ביחד וכבר אז לימדתי את בעלי איפה כל דבר נמצא ואיך כל דבר נראה. כשנולדה הבת הגדולה שלי בעלי התחיל לעשות קניות לבד ואני חייבת לציין שהוא אף פעם לא פאדיחות אלא אפילו מפתיע. מדי פעם אני מצטרפת לחגיגה אבל בד"כ אני נותנת לבעלי רשימה והוא יוצא מוקדם בוקר לסופר. עד שאני והבנות מתעוררות בעלי כבר חזר מהקניות והכול מסודר במקום.
 
לאחרונה גם בעלי עושה את הקניות

הוא הולך עם רשימה מסודרת ...ובד"כ חוזר עם עוד כמה דברים ..שפשוט קפצו לעגלה ...
אני אישית ...לא כל כך אוהבת לעשות קניות בסופר ... אני מעדיפה חנות בגדים
 

הל

New member
ועכשיו מה אתן מבשלות מזה?

אני כבר לא יודעת מה אפשר לבשל לארוחת ערב. אתמול היה תפ"א ושניצלים,שלשום עוף ואורז,לפני 3 יומים נקניקיות ואיטריות עם רותב...מה עוד אפשר לעשות? פנקייקים ובורקסים בעלי לא אוכל,בשבילו זה לא ארוחה אלה קינוח,ביצים ושקשוקות גם לא רוצה... מה אתן מבשלות?
 

הל

New member
../images/Emo51.gif כן חובה עם בשר

וגם משהו מהיר יחסית כי פשוש שלי לא נותן לי הרבה חופש
 
אז הנה כמה דברים מהירים...

עוף באננס - ממממאוד פשוט חומרים: 9 כרעיים של עוף 4 כפות אבקת מרק בצל 1 קופסת שימורי אננס הכנה: מחממים תנור ל-180 מעלות. מסדרים את הכרעיים על תבנית חסינת חום, מפזרים מעל את אבקת המרק ואת האננס (כולל מיצי השימורים), מכסים את התבנית בנייר כסף ואופים כחצי שעה. מסירים את נייר הכסף וממשיכים לאפות ,עד לקבלת צבע שחום ויפה. בזמן האפייה רצוי להפוך את נתחי הבשר מידי פעם לקבלת צבע ובישול אחידים. עוף בשזיפים רכיבים: עוף (שלם או חתוך) אבקת מרק בצל קופסא של שזיפים - שגיא תוצרת פרי הגליל - שימורים אופן הכנה: לאחר שטיפת העוף וייבושו במגבת נייר יש לצפות לפזר עליו כמות נדיבה של אבקת מרק בצל ולעסות אותו לעוף לשים בתבנית ולשפוך מעל את קופסאת השזיפים ולתנור לכשעה. עוף ופטריות בשום מטגנים את חלקי העוף בשמן זית, משני הצדדים עד שמזהיב. מוסיפים הרבה שום חתוך (לא קטוש) ומוסיפים לטגן קצת. אח"כ לתוך הסיר מוסיפים את הפטריות (שמפיניון טריות), אפשר שלמות או חתוכות לפי החשק, אבל שיהיה הרבה פטריות. מטבלים במלח ופלפל מכסים ומבשלים כשעה על אש קטנה. אין צורך להוסיף מים כיוון שהפטריות יוצרות מספיק נוזלים, אבל אפשר להוסיף קצת במידה ורוצים יותר נוזלים. ליד זה אני עושה פירה ועם הרוטב והפטריות זה פשוט פיצוץ. בתיאבון!!! מתכון: עוף בקוקה קולה רכיבים: 10 ירכיי עוף שתי כוסות קולה (לא דיאט - מסוכן כי מתפרק בחימום!) שתי כפות גדושות אבקת מרק בצל אופן הכנה: אז ככה: שתי כוסות קולה, שתי כפות גדושות אבקת מרק בצל, מערבבים היטב ושופכים על 10 ירכיים הממתינות בתבנית. אופים כשעה בחום בינוני ושופכים מידי פעם את הרוטב בכף על העוף. יאמי..וגם ילדים מטורפים על הנוסח הזה. יוצא זיגוג זהוב וקריספי מבחוץ ורך ונימוח מבפנים. הערות: אפשר לפזר רבעי תפוחי אדמה קלופים בין הירכיים. טעים נורא. מומלץ. ב-ת-י-א-ב-ו-ן !!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

bell2002

New member
אני אני אני. לרוב זו התרפייה שלי.

אני אוהבת ריחות טובים אז כל פעם שיש חומר ניקוי חדש בריח טוב במיוחד אני קונה לנסיון. בעלי אומר שאסור לי להסתובב יותר ליד מרככי הכביסה כי גם בעוד 10 שנים לא אצליח לסיים את כל הסטוק שיש לי, אבל אני חושבת שהוא קצת מגזים - לא עשר שנים, מקסימום שלוש ארבע שנים
 
אאוצ' ../images/Emo122.gif נקודה רגישה ../images/Emo4.gif

נתחיל מזה שאת הרשימה אני מכינה ולפעמים שואלת את הילדות וגם את האיש אם היו רוצים משהו ספציפי. בדרך כלל ולאור המצב הכלכלי הלוחץ הרשימה כמעט תמיד אותו דבר, רק דברים בסיסיים חשובים (לחם, חלב, גבינות, ממרחים שונים שמתאים לקחת בכריך לעבודה ולבית הספר) לא קונים מעדנים על בסיס קבוע, שתייה - רק תרכיזים כי כל שאר הפירות טבעיים למיניהם מאוד יקרים. אפילו פירות וירקות (חוץ מעגבניות ומלפפונים) כמעט ולא קונה. אחרי שהרשימה מוכנה - אם היא מאוד קטנה - עד 5 פריטים - הילדות הולכות. מעבר לזה אני עושה את הקניות. לפעמים הילדות מצטרפות ולפעמים, כשאבא בבית, הולכת לבד. כשממש לא בא לי ללכת או כשאני חולה או עסוקה במשהו מאוד-מאוד חשוב רק אז האיש שלי מטריח את עצמו לסופר השכונתי (המכולות יותר רחוקות). אני מציידת אותו בפתק מפורט עם שמות המוצרים והיצרנים והצבעים של האריזות ובכל זאת הוא מצליח תמיד לחזור עם פריט חסר או לא נכון ולפעמים עם פריטים מיותרים שהוא חשב שאולי צריך. ברוב המקרים הוא פשוט לא מוצא את הפתק כשהוא מגיע לסופר. כבר אמרתי שזאת נקודה רגישה אצלי???
 
למעלה