ויש כבר תאריךהיום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00
תהיה כתבה על הרכבת הקלה ש(אולי) תקום בגוש דן יראו הדמיות ממוחשבות של הרכבת ושל תחנות בגוש דן.
את נתב"ג 2000 הבטיחו גם בתאריךויש כבר תאריך
הכתבה עוד לא שודרה, אבל עפ"י הפרומו אומרים שהקו הראשון אומר להיפתח בסוף שנת 2011
היום בחדשות ערוץ 2 ב- 20:00
תהיה כתבה על הרכבת הקלה ש(אולי) תקום בגוש דן יראו הדמיות ממוחשבות של הרכבת ושל תחנות בגוש דן.
בת ים - רח' רוטשילד / העצמאותתמונות מהכתבה
לא האיכות הכי הכי בעולם בכל זאת טלויזיה אתם יודעים אבל תשמרו בארנק
גם וגם ! שד' העצמאות פינת רוטשילדבת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
ה"חשיפה" נמצאת כבר שנה באתר נ.ת.עבת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
כן, אבל כמה צופי ערוץ 2 ביקרו באתר?ה"חשיפה" נמצאת כבר שנה באתר נ.ת.ע
זה גרוע זה מה זהבת ים - רח' רוטשילד / העצמאות
הראו את אותה תמונה פעם בתור רוטשילד ופעם בתור העצמאות - תחליטו מה זה
מה גרוע?זה גרוע זה מה זה
רציתם מחדל? זה המחדל. גרוע גרוע גרוע גרוע גרוע.
תסתכל על זה.מה גרוע?
זה המצב רק בפרברים - בת ים ופ"ת.תסתכל על זה.
הוא נוסע באמצע העיר, ללא שום הפרדה בינו לבין התנועה, בינו לבין הולכי הרגל: ז"א שאו שהוא יסע לאט מידי, או שאנשים ימותו. ללא המשפט של "יש כאלה בכל העולם", בבקשה. בעולם הם או משלימים לרכבת תחתית אמיתית, או נמצאים במטרופולינים היותר-קטנים.
זה המצב רק בפרברים - בת ים ופ"ת.
בתוך תל אביב עצמה, וגם ברמת גן ובני ברק, הקו יעבור מתחת לאדמה.
זה בסדר שבתוך בת ים הרכבת תיסע
מה, בת-ים פחות צפופה מדרום ת"א? לא ולא. בשני המקרים מדובר באיזור אורבני צפוף ביותר. מה, שם מותר להדרס? שם זה בסדר שיחכו לרכבת יותר מ5 דקות ( שזה מקסימום זמן לדעתי שרכבת תחתית יכולה לתת לחכות )? הרי כל הקטע הוא שאנשים יסעו ממקומות כמו בת-ים, חולון, הרצליה, הוד-השרון, פ"ת, ויגיעו במהרה למרכז. לא שיעשו טיולים בעיר ( מה זאת הפניה הזאת, למשל?!). בשביל טיולים בעיר אפשר לקחת אוטובוס.
לא, זה !לא! בסדר.זה בסדר שבתוך בת ים הרכבת תיסע
קצת יותר לאט מאשר בתוך תל אביב. תזכור שהטראם עדיין יכול לחצות את כל הצמתים בירוק באמצעות מערכת פשוטה שמודיעה לרמזור על התקרבותו. לא הבנתי איך קישרת את זה לזמן ההמתנה, הרי זמן ההמתנה תלוי בתדירות יציאת הרכבות ולא במהירות נסיעתן.
ממש לא הבנתי איך קשורה לפה התדירותלא, זה !לא! בסדר.
ככה אפשר לקחת גם קו אוטובוס. כיצד קשור זמן המתנה למהירות: אתה לא יכול להפעיל באותה תדירות רכבות במקומות הפתוחים והסגורים: לאחר שתכנס הרכבת לקטעים הסגורים, איפה שהמהירות תגדל, התדירות תגדל, וייתכן גם תהיה גבוהה מידי, מכדי להיות אפשרית ( מפאת אילוצים אחרים). לכן יצטרכו להוריד את התדירות בחוץ.
ולגבי פניות
מה, בת-ים פחות צפופה מדרום ת"א? לא ולא. בשני המקרים מדובר באיזור אורבני צפוף ביותר. מה, שם מותר להדרס? שם זה בסדר שיחכו לרכבת יותר מ5 דקות ( שזה מקסימום זמן לדעתי שרכבת תחתית יכולה לתת לחכות )? הרי כל הקטע הוא שאנשים יסעו ממקומות כמו בת-ים, חולון, הרצליה, הוד-השרון, פ"ת, ויגיעו במהרה למרכז. לא שיעשו טיולים בעיר ( מה זאת הפניה הזאת, למשל?!). בשביל טיולים בעיר אפשר לקחת אוטובוס.
וזה כל הקטע!!!ולגבי פניות
מה לעשות, כשתיכננו את בת ים (לפני קום המדינה, נכון?) לא תיכננו את התוואי של קו הרכבת הקלה שיעבור בתוכה. לכן אין ציר אחד ארוך וישר שעובר בעיר ואפשר להעביר בו קו רכבת. במקום זאת, הקו מתעקל בכמה מקומות. מכאן ועד ללקרוא לזה "טיולים בעיר" הדרך ארוכה.
אני מסכים איתך שזה הפתרון האידיאליוזה כל הקטע!!!
מה לעשות? למנהר
נתיב הרכבת יופרד מפלסית מהכביש.תסתכל על זה.
הוא נוסע באמצע העיר, ללא שום הפרדה בינו לבין התנועה, בינו לבין הולכי הרגל: ז"א שאו שהוא יסע לאט מידי, או שאנשים ימותו. ללא המשפט של "יש כאלה בכל העולם", בבקשה. בעולם הם או משלימים לרכבת תחתית אמיתית, או נמצאים במטרופולינים היותר-קטנים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.