אוי ואבוי בלי אדנים
הם עם אדנים עוד איך....הם פשוט מכוסים באספלט\בטון.
אוי ואבוי בלי אדניםממש לא נכון.
נסעתי בטראמים הישנים וגם החדשים של מלבורן. אולי העיר המערבית עם הכי הרבה טראמים, בעצם גם אמסטרדם (גם בה הייתי). במו עיני ראיתי בטראמים הישנים מהירות של 65 קמ"ש. בחדשים אפשר בקלות להגיע גם ל-70 קמ"ש. אני מדבר על קטעים שבהם היא יצאה מחוץ למרכז העיר ונסעה שם בכמה שדות שבהם היו ממש פסי רכבת ולא פסי טראם. בבטון/אספלט בתוך העיר הפסים ללא אדנים (כמו במפגש כביש-מסילה בארץ) ואילו באותם שדות היו פסי רכבת רגילים (עם אדנים כל כחצי מטר או מטר). רכבות תחתיות מהירות הנסיעה בין התחנות היא בין 60 ל-80 קמ"ש. מה שטראם מודרני מסוגל די בקלות לעשות. כמו כן, נהגים לא יעזו לגנוב את הנתיב של הטראם. הם יפחדו הן מהתאונה והן מדוחות. אני משוכנע שישימו המון שוטרים בשבועות הראשונים לאכוף אי נסיעת רכבים בנתיבי הטראם.
הם עם אדנים עוד איך....הם פשוט מכוסים באספלט\בטון.