היום הראשון שלי בלימודים

IrIsH BaBe

New member
היה סבבה.

אני אוהבת את מה שאני לומדת ואת האונ אז לא הייתה שביזות. גם היה נפלא לראות שוב את החברים (וגם הלא כל כך חברים
) השנה הזאת הולכת להיות הרבה יותר טובה משנה שעברה, נקווה רק שתיגמר מהר
 

HaifaMan

New member
סוף סוף סמסטר שכונה ../images/Emo47.gif

אחרי 4 שנים מעיקות, הסמסטר האחרון הוא די קליל - סתם כמה קורסים מתעשיה וניהול לסגירת התואר. בהצלחה לכולם !
 

NNOOFFF

New member
היה ככה-ככה..שנה ב'

כולם מפחידים אותנו שהשנה הזאת הכי קשה בתואר.. וההתחלה הייתה קצת מאולצת ומציקה. במיוחד שלוקח לי שעתיים לנסוע ללימודים ושעתיים לחזור (ב3 אוטובוסים ורכבת) ומספיק איחור קטן של הרכבת (דבר שקורה הרבה) כדי שאני אאחר לאוטובוס ואז גם לשיעור /= והמרצים האלו, מחייבים אתנו להיות נוכחים בכל השיעורים! חוץ ממרצה אחד חמוד ביותר שעשה לנו אפילו חידון ותחרות כדי לוודא הבנה.. בקיצור-- אני מרגישה כמו תיכוניסטית שמחייבים אותה להיות בכל השיעורים, ו2 מרצים קבעו שאם מאחרים לשיעור- לא נכנסים.. הלוואי שהם היו יודעים מה אני עוברת כדי להגיע בזמן. אני מתחילה להתחרט שנרשמתי למכללה כל כך רחוקה מהבית.. טוב, עד כאן קיטורים להיום.. מקווה שהשבוע הבא יהיה יותר מוצלח!! שבת נפלאה
 

ira87

New member
אני יכולה לומר לך שאני באותו המצב כמוך, רק

בלי ה-3 אוטובוסים ורכבת . איפה את לומדת שזה כזה רחוק? אולי תבדקי אם יש אצלכם מוניות שירות, אני הסתדרתי עם מוניות שירות, גם יותר זולות וגם מגיעות בזמן יותר קצר לאונ', אמנם לא ישירות לאונ' אבל הליכה של כמה דקות לאונ'. אני גרה בגליל התחתון ולומדת באת"א, אבל אני למדתי להסתדר עם זה כבר שנה שניה ברצף. פשוט למדתי ללמוד תוך כדי הנסיעה, לקרוא מאמרים וכדומה. בהצלחה בלימודים ועם הנסיעות, מי כמוני יודעת כמה זה מעיק יכול להיות.
 

NNOOFFF

New member
בחולון

מגיעה בנסיעה של שעתיים וחצי מחדרה למכון הטכנולוגי חולון. ברכב זה ממש שטויות, אבל התחבורה הציבורית נוראית ואין לי רישיון עדיין ): ברכבת אני קוראת , אבל אם אקרא באוטובוס יהיו לי כאבי ראש בינתיים אני חושבת על פתרונות יצירתיים ומקווה שיהיה בסדר בסוף אני יודעת שמוקדם מדיי לחשוב במונחים של "טבלת יאוש" אבל נותרו לי עוד 11 שבועות לסמסטר בהצלחה גם לך :)
 

sweetdreams

New member
אחח.. איזה כיף!!!

כבר עבר שבוע, ואני מרוצה לאללה. מהקורסים שאני לוקחת, מהאנשים שלוקחים איתי את הקורסים האילו, מהקבוצה שאני מתרגלת ומהאנשים שאני עובדת איתם הסמסטר. חוץ מזה, זה שבוע ראשון של תואר שני!! איזה כיף זה!!
 
רק על היום הראשון?

כל השבוע הזה היה טירוף מופלא של ידע צרוף. התחלתי ללמוד מדעי התנהגות, משהו שחיכיתי לו המון זמן. הסתדר לי הקטע עם הקורסים הכלליים (ההיסטוריה של הג'אז!קורס מתנה פשוט), וההקלטות של ההרצאות יצאו אחלה (טיפ: זה ממש מעלה את הבטחון לדעת שיש לך את ההרצאות בכל שעה שתרצה). מה שכן, די שמחתי שזה הסופ"ש כי זה היה שבוע עמוס נפשית... רוב הימים יצאתי הביתה ב7 וחזרתי באותה שעה חצי יממה אחרי. מבחינה חברתית די רע, אבל חפיף, באתי בשביל ללמוד.
 

talush2005

New member
ואו היום הראשון היה פשוט- הלם מוחלט

אני מגיעה לאוניברסיטה מקום כל כך גדול מלא אנשים לא מכירה אף אחד פתאום הרגשתי כאילו נחתי באיזה עולם אחר עד שמצאתי את הבנין התישבתי עוד יותר שוק ,פתאום מבינים שלא יתנו לך אפילו דף אחד הכללל צריך להדפיס לצלם ולקנות שזה כבר מפחיד אחר כך זה שהרמצים מדברים וצריך גם להקשיב להבין ולכתוב מה שחשוב באותו זמן וגם יש מלא מאמרים שצריך להשיג וללמוד לבד פתאום ,הרגשתי כאילו אני בטעות במקום לא שלי אבל לאט לאט זה עבר וביום חמישי שהיה היום השלישי כבר היה טיפה יותר טוב....מקווה שילך וישתפר :)
 

mesoo

New member
הההה

ביום הראשון נכנסתי לאולם היה אולם גדווווווווול עם מלאאאאאאאאאאא אנשים,בסוף גיליתי שאני באולם הלא נכון
זה היה לפני 6 שנים
 
השנה נפתחה עם מנחה לתזה

ואולי עם נושא פוטנציאלי לעבודת תזה. זהו, נגמרו המשחקים. עכשיו אני במשחק של הגדולים
 

Lir האחת

New member
הו יפה ../images/Emo13.gif

יופי, טוב לדעת שיש לי עם מי לפרוק את ייסורי כתיבת התזה חחח אני בשלבי סיום כתיבת הצעת המחקר
 
למעלה