הלכת לזונה? שב בכלא! (ח"כ גלאון יורדת מהפסים)

CHeKMaTE

New member
אני רוצה לספר לכם משהו.....

אתה צודק.. הייתי במסיבת רווקים....סוף המסיבה אני וחהבר'ה הלכנו לזונה...... ופיתחתי שיחה עם אחת הבנות... והיא אומרת לי.... שביום היא אחות בבית חולים ואמא ל3 ילדים.. בלילה היא מה שהיא.. עושים מה שעושים בשביל להביא פרנסה לבית ולדאוג לילדים. אז שהכלבה הפמניסטית מהממשלה תלך לעזאזל אני יזמין לה מונית. נשים ישראליות פוחדות שהזנות תהפוך לחוקית בגלל שהגברים שלהם ילכו מהן.
 

kobi the king2

New member
חחחחחחחחח....(תיקראו)

לא שאני נדחף לכם בשיחה או משהו אבל אתה צודקקקקק כל הכבוד לזונה שהיא דואגת לאוכל לילדים שלה לא משנה באיזה צורה זה...... החברת כנסת הזאת יכולה לשחק לי בביצים נראה אותה במצב של הזונות בלי אוכל אם היא לא תפתח רגליים לדולפין מת אני מניאק....
 

yonatan31

New member
נהפוך הוא, אירן יותר ליברלית מאתנו בתחום.

באירן הממשלה מפעילה בתי בושת.
 

deebeebee

New member
ומיהן רוב הזונות?

נשים שנחטפו והוברחו לארץ ובארץ הן כלואות בתנאים לא אנושיים, נשים שנאנסו ונאנסות ושעובדות בזנות בכפיה.
 
אתה מקשקש,רובן ישראליות שעובדות....

ביושר,לא נרקומניות,רק כדי לתת לילדים שלהם תנאים נורמליים למחייה. בול שיט אף אחת לא עובדת בכפייה. הייתי שם שקר@@@!!!!!!
 
האישה והזונה.

הדבק הזאת לא מרפה,מספרת סיפורים על זנות שלא היו ןלא נבראו,לדעתי היא הייתה זונה,אחרת איך היא מכירה את המסגרת הזאת טוב. עשי טובה תתעסקי בדברים מוצלחים יותר,זונות עובדות מרצונן,ואין עליהם סרסור!!!! הם נשים בדיוק כמוך,רק שאת חברת כנסת שמנפחת את חשבון הבנק שלך,והם לא!!!! עזבי אותם תניחי להם,יש גברים שזקוקים להם!! מה קרה תפסת את בעלך אצל זונה...לכן החלטת להיכנס בהם!!! או שאת הגעת מרקע כזה. לכי טפלי בעניים מושחטת!!!!
 

קרמפה

New member
../images/Emo44.gifאת חיה בסרט../images/Emo70.gif

"זונות עובדות מרצונן,ואין עליהם סרסור!!!!" איפה את חיה? אני שירתתי בגבול מצריים וראיתי איך מידי לילה מבריחים שמה נשים שחשבו שהן הולכות לעבוד בחו"ל. כל לילה ולילה, ומידי פעם אונסים מישהי ומשאירים אותה ערומה ומיובשת באמצע המדבר.
 

B L I M P

New member
הא? מה הבעיה שלך?

רוב הנשים שם לא בגלל הכיף וההנאה שבדבר. אלו שכן, מאוד מעטות, ולדעתי שווה לפגוע בחופש העיסוק שלהן (עד כמה זה באמת חופש כשאת מוכרת את הגוף שלך??) עבור כל אותן נפגעות סחר בנשים או "סתם" נשים שהרצון לפת לחם, חובות או וחוסר מוצא דרדרו אותן למצב הזה. זה גם בדיוק למה רוצים להתמקד בענישת הגברים - הנשים בד"כ מגיעות למצבים הללו כי הן גם ככה מסכנות, ולהעניש אותן יהיה סתם אכזרי, לכן פונים לקהל הלקחות, שאין להם שום הכרח ללכת לזונה. יתכן ומיסוד התחום, ואיסור סרסרות, יסייע לנשים, אבל עד שזה לא קרה, ורוצים למנוע את התופעה ולהגן על הנשים, צריך לפגוע בגברים - אם לא יהיה ביקוש, גם ההיצע יקטן.
 

Bitchhh

New member
סליחה?!

תראי לי כמה אנשים מרוצים מהעבודה שלהם יש בעולם הזה? כולם הגיעו להיות פקידי ממשלה או נציגי שירות לקוחות כי זה היה חלום חייהם? ונימאס לי כבר שמכנים את זה "למכור את הגוף". הן לא מוכרות את הגוף שלהן לאף אחד, הן מוכרות אם כבר את הזכות לשימוש חד פעמי, זכות על גוף היא לא משהו שניתן לסחור בו. לא כל מי שקשה ורע לה בורחת לפנות לזנות, והעובדה שהן עשו את הבחירה הזאת לא אומרת שהן "גם ככה מסכנות" ובגלל שאנחנו חושבים שזה דבר בזוי אז מותר לנו לפגוע להן בפרנסה. לא, גבר שמנצל שירות שניתן לו לא ראוי לענישה. זה לא אונס כי היא שם מציעה את עצמה. זו לא הזמנה להתעללות אם אני נציגת שירות לקוחות. וכן, תמיד יהיה ביקוש בתחום הזה, הוא ממילא לא חוקי ותיראי מה קורה היום, למה שענישה של הלקוחות תקטין את הביקוש? זה פשוט יעשה תחום עוד יותר מלוכלך ונסתר והזונות יהפכו לאוכלוסיה עוד יותר חלשה ממה שישראל הופכת אותן להיום.
 
../images/Emo45.gif

ואת באמת עובדת בזנות? (שאלה תמימה וטיפשית, אבל אני באמת רוצה לדעת את התשובה)
 

B L I M P

New member
מה קשור?

אם כסף לא היה שיקול - אני בטוחה שאם תציעי לפקידת ממשלה ללכת להיות זונה, ככה סתם באמצע החיים, את לא תתקלי בתשובה חיובית, אבל אם תציעי לזונה ללכת פקידת ממשלה, אני בטוחה שהיא תסכים. בכלל, אם תוציאי את הכסף מן המשחק, לא יהיה זונות. אין מה לעשות אנחנו מדינה פטרנליטסית - אנחנו לא רוצים שאנשים יעשו הכל כשהם נואשים - לא ימכרו את גופם ולא ימכרו את כלייתם. קשה לי מאוד לראות אישה שמצדדת בזנות. ניחא אם היה מדובר בנשים שהיתה להן יכולת הבחירה, והן בחרו מרצונן החופשי לגמרי לעסוק בזה. לרובן המאוד מאוד גדול לא היתה כלל ברירה - ואני לא מדברת רק על כפייה בכוח ע"י ס רסורים/סחר בנשים, אלא זה שנשים שפונות לתחום באות בד"כ מרקע סוציואקונומי נמוך, ונמצאות בקשיים כלכליים מאוד קשים. היות ואין להן את הכישורים והיכולות לעבוד בעבודה נורמטיבית ולהרוויח סכומים כאלו של כסף, הן פונות לזנות. חלק עושות את זה עקב טראומה בילדות - זה יותר טוב? אנחנו חיים בדמוקרטיה - אם אנחנו חושבים שמשהו לא בסדר, אנחנו יכולים למנוע את זה. עובדה שאנחנו פוגעים ב"עיסוק" של מוכרי איברים, סוחרי סמים וכו'. וכן - לעצור את הלקוחות יעזור. מן הסתם, יש פתרונות שיעזרו יותר, ומן הסתם צריך ללוות את תופעת המיגור בהצעת פתרונות חדשים לאותן נשים (כמו אפשרויות לרכוש עיסוק חדש), אבל היות ועד שיציעו פתרון מקיף וכולל לבעיה, עדיף להרתיע את הגברים (ותאמיני לי שהרבה אנשים ירתעו מללכת לזונה אם יהיה מבצע רחב היקף של לכידה ואיום בעונש קשה - גם לעבריינים שזו עבירתם הראשונה). סתם הצעה - תנסי פעם למצוא גבר זקן ומלוכלך, לשכב איתו תמורת כמה מאות שקלים, ואז תשאלי את עצמך אם את מרגישה נאנסת או לא? היא אולי מציעה את עצמה, אבל לא מרצון - מהכרח. באמת שכואב לי לראות אישה שכ"כ בורה בנוגע למצב הזנות והסחר בנשים כיום בישראל. ושעוד חושבת שלהיות זונה זה בסדר.
 

Bitchhh

New member
אז אל תהיי כל כך בטוחה

יש לא מעט נשים בתחום שפשוט לא רוצות להתאמץ מעבר לזה, ואני לא מדברת על הנרקומניות שהמאה שקל יסדרו להן את המנה הבאה, אני מדברת על בחורות שכל עבודה אחרת היא בגדר מאמץ יתר עבורן ומחיר קטן מידי עבור העבודה שהן עושות. ברור שצריך להלחם בתופעת הסחר בנשים, אבל תופעת הסחר לא הולידה את תופעת הזנות, זה 2 דברים שאנשים מגעילים וחסרי מוסר החליטו לקשר בינהם. ולא, אני לא מוכנה שגבר זקן ומלוכלך ישכב איתי תמורת מאה שקלים, אבל גם את יקירתי לוקה בחסר..לא רק גברים זקנים ומלוכלכים הולכים לזונות, גם גברים צעירים ונקיים וגם גברים מבוגרים ונקיים וגם גברים צעירים ומלוכלכים הולכים לזונות, כ-ו-ל-ם הולכים לזונות, ולחלקם יש אפילו סלקציה. ברור שזה מקצוע מבאס, אבל לא כולן מגיעות אליו בחוסר ברירה, מחכות שאיזו חברת כנסת מונפצת תשנה להן את החיים כי היא החליטה שזו פגיעה בהן ועדיף להן להיות פקידות באיזה משרד הזוי שהיא מנהלת.
 

B L I M P

New member
תמיד יש יוצאי דופן

אני מוכנה לקבל שיש בנות שבוחרות ב"מקצוע" הזה כי זה קל ופשוט (למרות שאני סולדת מהרעיון). אבל הן מיעוט. מיעוט קטן אפילו. ואני מוכנה לפגוע בחופש העיסוק של אותו מיעוט בכדי להגן על הרוב שמגיע לשם מחוסר ברירה. זה שכולם הולכים לזונות לא אומר שלא הולכים גם גברים זקנים ומגעילים. ואת יודעת מה - גם אם גבר לא מגעיל ודוחה, אלא את סתם לא רוצה אותו, עדיין לשכב איתו נראה לי נוראי ובזוי. ושוב, כמו שהיה מיעוט שבחר לעבוד בתחום, אני בטוחה שגם מיעוט יכול להרשות לעצמו לעשות סלקציה - ככה שחלק לא קטן יאלץ לשכב גם עם הגברים הזקנים והדוחים. מסופקני שיש זונות שמקפידות לשכב רק עם גברים שהן נפשכות אליהם. ושוב - אם קיימות כאלו, הן מיעוט.
 

Bitchhh

New member
אבל אם תחוקקי חוקים

לטובת כל הזונות האלה, שיקבלו תנאים מסויימים ושידאגו לרווחה שלהן ועוד כל מיני דברים שלא מי יודע מה מטרידים אותי, את תשיגי הרבה יותר מלטיל עונשים על הלקוחות. את תוכלי לצמצם בצורה הזאת את הסחר בנשים ותעניקי להן תנאים הרבה יותר טובים מלעמוד בחוץ ולחכות לטובות. בסלקציה התכוונתי לגברים, גם להם יש סטנדרטים על הזונות שלהם.
 

B L I M P

New member
אנחנו חברה פטרנליסטית

בסופו של דבר (למרות שלא תמיד זה לרוחי). ככה שאנחנו נגד זנות ורוצים למנוע מזונות להיות כאלו כי אנחנו מאמינים שזה לא טוב להן. לכן הסדרה של התחום, למרות שהיא אולי עשויה לסייע, כנראה לא תקרה בזמן הקרוב (או הרחוק). אז אם הברירה היא בין להשאיר את זה ככה, לבין לנסות לפחות להקטין את התופעה בתנאים שהיא עכשיו, עדיף להקטין את התופעה.
 

motsi

New member
אם זה עובד במדינה מתוקנת ומפותחת כמו שבדיה

למה שזה לא יעבוד אצלנו. מספיק לנצל את הנשים שאין להן בעצם משלח יד חוקי, עקב כך אין משלמים להם ביטוח לאומי, מס בריאות פנסיה ועוד. ולבסוף והכי חשוב כשנתפסים האשה המנוצלת היא זו שמשלמת את המחיר, והאם שכחתי להזכיר כי מדובר בשכר שאת רובו לוקח הסרסור אז הגיע הזמן להתייחס לזנות כמשהו עצוב ומנצל ואם בשבדיה החוק הצליח להוריד כשליש מהזונות מהרחוב ומעברן לחיים נורמליים ופרודוקטיביים יותר למדינה למה שזה לא יעבוד אצלנו כי הראש הקטן של הגברים השפלים מוביל אותם יותר מהראש הגדול? תחזרו בכם על מה שאמרתם על זהבה גלאון, מאותגרים מינית שכמותכם.
 

Lady In Blues

New member
לדעתי זה חוק מעולה.

אדוני הנכבד, זנות היא לא דבר חוקי בישראל, למקרה שלא שמת לב. כשאתה הולך לזונה אתה תומך בתעשיית הזנות. חד וחלק. ועל זה אתה צריך להענש. זונות לא נמצאות במקצוען מבחירה. אף אישה לא תמכור את גופה מבחירה. רובן ככולן נמצאות שם בכפייה, תחת איומים או שיש להן סרסורים. תומכת? תומכת?!?!? אתה חושב שתעשיית הזנות תומכת בנשים?!?!. תגיד לי, עם כל הכבוד, אתה אידיוט או סתם מרושע? תעשיית הזנות הורסת, מחללת, משעבדת ומנצלת נשים. כל דבר חוץ מתומכת. לדעתי זה שקול להברחת סמים. למה להכניס את המבריחים לכלא? הם לא משתמשים בסמים, הם רק מבריחים אותם. זה הכל. הם רק תומכים בתעשייה, רק בגללם היא פועלת. אבל הם לא עשו שום דבר רע, אתם יודעים... הצעת החוק הזאת היא דבר מבורך. כל אדם שתומך בתעשיית הזנות הלא חוקית צריך להענש. עונש מרתיע ומפחיד שילמד אותו לא לעבור על החוק ויותר מכך- לא לקחת חלק ולתמוך בתעשייה שמנצלת בני אדם.
 
למעלה