הלכת לזונה? שב בכלא! (ח"כ גלאון יורדת מהפסים)

slayer510

New member
בעצם

מהחוק הזה רק הזונות נפגעות כי אף אחד לא יירצה יותר ללכת לזונה וזה ייפגע להן בפרנסה. אני באופן אישי חושב שזה חוק טיפשי. זונה עוסקת במקצוע הזה מבחירה. אין דבר כזה שכופים עליה את זה או משהו כזה. זאת אומרת, אף אחד לא בא לבחורה רגילה וכופה עלייה להיות בכוח זונה. אלא אם כן הבחורה היא זונה לשעבר ומנסים לכפות עליה את זה שבוע(סרסורים למשל). זה כבר הבעיה של הזונה. היא לא הייתה צריכה להיכנס לעסק הזה מלכתחילה.
 

Pure M

New member
תיקון לחוק בסה"כ, מה הסיפור?

זנות אינה חוקית בישראל, רק שעד היום לא נעשה כלום עם זה. אז הגיע הזמן שיקחו צעד קדימה ויטילו עונשים על מי שמעודד את התעשיה הזו. התירוץ שיש נשים שמתפרנסות מהמקצוע הזה הוא תירוץ עלוב. נשים יכולות להתפרנס במקצועות אחרים. לתת להן את המוצא האחרון או הקל בעבורן לא באמת אומר שניתנה להן בחירה ראויה ושהן היו שם במצבים אחרים.
 

Krishi

New member
../images/Emo128.gifאין חוק נגד זנות בישראל

יש חוק נגד שידול מישהי לזנות. זה שהמוצא האחרון והקל קיים זה לא אומר שחייבים לבחור בו. אבל מי שבחרה בו זאת החלטה שלה ואף אחד לא צריך להתערב לה בחיים. עוד מעט תחליט שגם מלצרית זה מקצוע משפיל (סתם דוגמא) אז בוא נאסור כל מי שמשתמש בשירותיה של מלצרית.
 

Pure M

New member
מדובר בשני דברים שונים לגמרי,

ואתה גם מודע לזה, ועדיין עושה פרובוקציות זולות. אין השוואה בין השפלה וניצול בתנאים כלכליים בעבודה לבין כאלה הנוגעים לגוף, ולעיתים נעשים תוך כפיה ומעשי אינוס ברוטליים. גם אם נתעלם מנושא החוק - יש\אין, האם אתה יכול להגיד שאין לך בעיה מצפונית עם תופעת הזנות? שאין לך בעיה עם העובדה שנשים רבות "מיובאות" ממזרח אירופה, ולא מרצון גדול כל כך, רק בשביל שאתה תוכל להגיע לסיפוק המיני שלך?
 

Krishi

New member
זה לא פרובוקציות זולות,

זה בא להראות שמה שאתה חושב שהוא משפיל בין אם זה כולל גוף או לא זה לא משנה. מה שמשנה זה שהבחורה עצמה מרגישה ורוצה ולכן דעתך פה אינה רלוונטית. בעיות מצפוניות? למה שלי יהיו בעיות מצפוניות עם זה? אני אף פעם לא סחרתי בנשים ולא אנסתי אף אחת. וכמובן שי שלי בעיה (לא אישית) עם הסחר בנשים והכפיה והאונס שהן עוברים וצריכים לטפל בזה (ורק בזה) במלוא החמרה. אבל לא הבנתי מה זה רלוונטי לדיון שלנו
 

Pure M

New member
משום מה,

אתה מתעלם מהסוגיה האמיתית והולך סביב סביב, מתייחס רק למה שנוח לך. אין פה שום קשר לדעתי האישית, אלא לעובדה שנשים רבות מנוצלות למקצוע הזה. נשים שבוחרות לעשות את זה, ימצאו דרך לעשות את זה בצורה דיסקרטית וראויה. הסוגיה המרכזית היא הנשים שה"עבודה" הזו נכפית עליהן. העניין הוא שהאכיפה שנעשית כיום אינה אפקטיבית, כי אין הרתעה אמיתית. שום דבר לא משתנה. אם ייווצר מורא כלפי ה"לקוחות", פחות יגיעו, וזה יגרום להקטנת ההברחות לישראל.
 

אושרי 7

New member
די להמציא. הזנות חוקית בישראל.

הסרסרות ושידול לזנות - בלתי חוקיים, הזנות לכשעצמה - חוקית לחלוטין.
 

CHeKMaTE

New member
מה לגבי סטודנטיות שבאות לממן לימודים שכחתם ?

זוכרים שהיה פסטיבל סקס ??? אומנם הבנות שם לא שכבו עם גברים אבל.... רוב הבחורות שהיו שם היו סטודנטיות.... לציין כי בחלק מהמקרים במכוני ליווי....הבנות שם בחלקן סטודנטיות...
 

זהר111

New member
מיתעסקים עים רוח?

אמריקה הגדולה ניסתה פעם להוציא את הויסקי מיחוץ לחוק ...אנחנו יודעים מה קרה המפיה עלתה ותפחה לממדים מבהילים עכשיו זה הזמן לעגן את הזנות ההימורים והסמים הקלים {חשיש ומריחוונה} בחוק לפתח את הנגב {אפשר להרים לס ואגס בדרום} ושלום חייבים שלום חברים רק מהצלינים שיבואו מיכול העולם לירושלים ולנגב ואילת ואיפו הגליל וטבריה יש לנו מה להציע מה שחשוב שרמת החיים של כולנו תעלה נשלם פחות מיסים בהרבה הכסף מהקזינוים בנגב יופנה לחינוך ובריאות ועוד ועוד... תחשבו על זה
 

קרמפה

New member
קישקוש מוחלט.

אם יש בנות שעושות את זה כעבודה, הן מיעוט שבמיעוט שבמיעוט. זניח לחלוטין. רוב רובה המוחלט של הזנות היא עבדות לכל דבר, כמה פעמים תראה תמונות של זונות שמחולצות ממרתפים חשוכים בהם הן היו כלואות, עד שתבין שזה המצב האמיתי?
 
נשמע כאילו ח"כ גלאון דואגת שבעלה ילך לזונה..

אין הסבר אחר להצעה ההזויה הזאת. חדירה לפרטיות,דיקטטורה,כפייה זו התשובה להצעת החוק המטופשת הזאת. במקום לגשת ישירות לראש הפירמידה,היא נלחמת באזרח הקטן(והחרמן). איש איש ואמונתו יחיה ונאמר אמן.
 

קרמפה

New member
לפי האנלוגיה שלך

אז אתה מתנגד משום שאתה בעצמך הולך לזונות. צריך להילחם בזנות. אם זאת הדרך הנכונה זאת שאלה טובה. מה שבטוח, זה שאין פה על מה להיכנס בגלאון. (למרות שהיא מעצבנת)
 

Bitchhh

New member
למה להלחם בה?

מי אתה שתחליט לבחורה אם מותר לה או אסור לה לדרוש כסף עבור שירותי מין?
 
bitch? למי התכוונת?

אם התכוונת אליי,כנראה הבנת לא נכון כי אני מסכים לחלוטין עם דברייך.
 
קרמפה?../images/Emo2.gif שמעת פעם על המושג דמוקרטיה?

זה בניגוד גמור לדיקטטורה החופש המוחלט להחליט לפי ראות עינייך והבחירה הטבעית לעשות כל מה שתרצי אם רק תרצי ואת יקירתי לפי דברייך המתלהמים דיקטטורית לא קטנה בכל אופן גם אם ארצה ללכת אני אלך,ואולי אחליט גם בסופו של דבר להגיע אלייך אם תהיי פנויה באותה שעה כמובן ככה שאין טעם לריב כרגע אולי תצטרכי אותי בעתיד <: חשבי עסקי
 

vbn9

New member
הדרך לאירן עוברת דרך הסחר בנשים שאם לא שמת לב

חוגג פה במדינה שלך!!!!!! ובזכות מי?? בזכות הגברים שמממנים אותו ומשלמים תמורת מין!!! ח"כ גלאון לא הציעה שמי שמקיים יחסי מין ילך לכלא, היא הציעה שמי שמוציא מכיסו כסף ומשלם לזונה, דואג בעצם להמשך קיומו של מעגל הסחר וההתעללות הנורא שעוברות הנשים, שלא מבחירה אלא בכפייה ובאיומים, הגיעו למקצוע הזה. רק דמגוגים מפגרים כמוך יצליחו לעוות הצעת חוק מתקדמת כזאת למה שאתה תיארת. אם הבת שלך היתה חס וחלילה מדרדרת לזנות, גם אתה היית רוצה שמי שמוכן לשלם תמורת מין חסר רגשות והפיכתה למזרון טכני חסר קיום אנושי בסיסי, ילך לכלא.....בעצם אתה היית רוצה להחטיף לו מכות, נכון?! אז הנה, באמת מגיע לחבר'ה האלה עונש. תגידו תודה שיש עדיין ח"כים שממשיכים בעבודה פרלמנטרית חברתית-כלכלית נמרצת ומתקדמת בזמן שרוב שוכני משכן הכנסת מתעסקים במזומנים, ספינים וקמפיינים לבחירות.
 
למעלה