הם הצליחו לשבור שיא!

BooBee

New member
"מבזק עד שתתיאש"

ככה אני קוראת להם. גם אני כזו. מזל שיש לי ספיקר בטלפוןבמשרד. שמה על המתנה, מה אכפת לי. השיחה עליהם. אחלה המצאה האחד שמונה מאות. שיקפצו. ואז כשמישהו נאות לענות לי אחרי שעתיים, אני מרימה את הטון ואומרת שככה לא נותנים שירות ואם על פקסים הם שולחים לי תשובה בדואר שהנושא בטיפול, אני רוצה שגם מישהו ידבר איתי על הטיפול הזה. ואז מבקשת אחראית, אני כבר מכירה את כל השמות. פעם הגעתי עד אחת, נדמה לי קוראים לה פנינה שנהב או משהו כזה, מנהלת בכירה שם. איומים לא עובדים עליהם, הם מונופול הבני זונות, אבל לשגע אותם-זה כיף. כיף טהור אפילו. בסוף, אחרי חודשיים וחצי פלוס מינוס מישהו מואיל בטובו לעשות מה שביקשת בפשטות ובבהירות בפקס הראשון שנשלח. חצופים. לגמרי. רויטל, מנכ"לית אחווה סולידרית בע"מ אמו.
 

BooBee

New member
כאילו duh?

ככה זה חזירים קפיטליסטים ממשלתיים. פי כוס אמו.
 
עידכונון

אז כדי להיות הוגנת (לא ממש, יש המשך) ביום ראשון קיבלתי טלפון מהבחורה שהשאירה את ההודעה ללא שם (בטח שאלתי איך קוראים לה, פעמיים!) היא התנצלה (הם יודעים לעשות משהו אחר בבזק?) על ההמתנה, ומסרה שהחשבון תוקן עוד לפני כן, היות ואיבדתי כוחות, הסכמתי גם לשלם אותו שלא דרך הוראת הקבע (את החזרת את הוראת הקבע באופן חד פעמי, אנחנו לא יכולים לשלוח את אותו חשבון לחיוב שוב, בטח שזה אותו חשבון למרות ששינינו אותו, טוב, אז תשלחי שיק אלי ואני אדאג לטפל בנושא אישית) אז היא צדקה הבחורה,הבוקר קיבלתי את החשבון המתוקן, זה אותו חשבון בדיוק, שקל הם לא טרחו להוריד ממנו, (והם צריכים להוריד אלף לפחות) אבל עכשיו לפחות יש לי שם לבוא אליו בטענות. נכון התקדמנו?
 

updateu

New member
מכתב אסור

מה שאתה עשית, גם אני עשיתי אבל בצורה קצת שונה, שוב הבטחות (שבנתיים ניראות מבטיחות), המון פינוק והמון אהבה. אני לא בטוחה שזה יחזיק מעמד, אבל אנחנו מנסים עם תמיכה ויעוץ כפולים. הולכים לקראתי המון (כרגיל). איתך או בלעדיך, זה היה קורה. חבל לי על ההוא שרק התחלתי להכיר, אבל הוא מגלה הבנה ואורך רוח. הוא לא יודע על ההסכם ביני לבינך ואין שום סיבה שידע, כמו שאמרת אז, הרי זה יקרה מפעם לפעם. הנושך שולח לי מיילים, הוא מתבכיין על כך שאני לא חוזרת ולא יוצרת קשר, נתתי תירוץ דחוק, אני לא יכולה אפילו להתחיל להסביר לו למה לו. אני מרגישה כאילו חזרתי אחורה בעשר שנים. ההוא שרק התחלתי להכיר, קורא לזה שקיים "ממנו" שם נחמד לא? זה כבר תפס תאוצה. כל כך הרבה יש לי לספר לך, כל כך הרבה, המון בהצלחה.
 
למעלה