המצאתי דיג'יגורלים ישראליים

Digi Lista

New member
לגמרי מדוייק.

באמת שי...בתור אחת שכאן כבר 7 שנים את אמורה לדעת שיש שאלות שלא שואלים אלא ישר מבצעים
 

Snake Bandage

New member
טוב טוב, רק בדקתי

לפני שאני אעלה את התמונות והפרופילים של הילדים, אני חייבת לציין שהם מהעולם של אדוונצ'ר, והם מקבלים את הדיג'ימונים שלהם בפסח תשס"ג, כחודש אחרי המתקפה של דיאבלומון על אודייבה. לפי סיפור המסגרת הלא-מגובש שלי, ב-3 באוגוסט 1999 דיג'ימונים הופיעו גם בירושלים, ויצא לשמונת הילדים הללו לראות אותם. הם צריכים להילחם נגד דיג'ימון בשם לאמפמון, שרוצה להגיע לעולם האמיתי, להפוך את כל ירושלים העתיקה לארמון שלו ולהשתלט משם על ארץ ישראל (לא ברור באיזה גבולות, אפילו הוא לא סגור על זה).
 

Snake Bandage

New member
דקל בק

יליד 1 בדצמבר 1991 כיתה: ו' משפחה: אבא, אמא, אח קטן צבע D-3: אדום דקל אמור להיות ילד המשקפת של החבורה, אבל הוא לא מסכים לחבוש את המשקפת שבן הדוד שלו קנה לו לפסח והוא לא מתחיל כמנהיג טוב במיוחד. הוא שחצן, אנוכי וחם מזג, חושב שהוא תמיד צודק ומשוכנע שאלימות פותרת כל משבר. בקיצור, הוא ילד מפונק ודי פוץ. אבל בסופו של דבר, הלב שלו במקום הנכון; הוא לא סובל אי-צדק ויחרף את נפשו כדי להגן על מי שזקוק להגנה. לאט לאט הוא גם ילמד איך להיות מנהיג אמיתי ולהתחשב באנשים יותר. דקל הוא היחיד מבין הילדים שלא גר בירושלים. הוא נולד וגדל בתל אביב, בן לקצין בחיל המודיעין ואמא מזכירה של רופא שיניים. אבא שלו קודם לפני שנתיים והתחיל לחזור הביתה כמעט כל יום, מה שהוביל להולדתו של דגן, אחיו של דקל, באפריל 2002. זה די מחרפן את דקל, כי עד שאבא שלו התחיל להיות נוכח בחיים שלו, אז יש מישהו שגונב לו את תשומת הלב. כן, דקל גם לא בוגר במיוחד. הדיג'ימון של דקל הוא קומנדרהמון, דיג'ימון די דביל ולהוט לקרב שלא יהסס להילחם, במיוחד אם זה כדי להגן על דקל. הרבה פעמים דקל נאלץ לרסן אותו ולהחרים לו את ה-M-16. למרות הכל, הוא דיג'ימון נאמן ואוהב, ונוטה לקרוא לדקל "המפקד".
 

Snake Bandage

New member
אבל כתבתי שזה מתרחש בשנת 2003!

אני יודעת יותר טוב מכולם שהם כבר לא בכיתה ו'... אחותי נולדה ב-1991 והיא מתגייסת בנובמבר. XD
 

Neurotic Kira

New member
לא ראיתי את העובדה הזו.

וואלה? מזל טוב לאחותך, לפחות לה היה מעט חופש. אני גם נולדתי ב91' והתגייסתי ביולי.
 

remundo

New member
גם לי יש אחות שנולדה ב91

וגם אני נולדתי ב88, איזה מגניב!
 

Snake Bandage

New member
בר אלקלעי

יליד 12 בנובמבר 1996 כיתה: א' משפחה: אבא, אמא, אחות קטנה בדרך צבע D-3: כתום בר הוא בן הדוד הקטן של דקל, ודקל לא סובל אותו. אבל לבר אין כוונה רעה, הוא פשוט... נו. ילד בן 6. וגם די דביל. הוא נאיבי, חייכן וחברותי להחריד. הוא גם מאוד אמוציונלי וקשה לו לשלוט על הרגשות שלו. אבל הוא מסוג הילדים ששוכחים וסולחים מהר אז התפרצויות הזעם והבכי שבאות עם הגיל הזה חולפות תוך דקות. הוא בעל דימיון מפותח ואוהב לדבר על כל הרעיונות שלו, שחלקם אפילו טובים ואיכשהו מציאותיים. ומשום מה, הוא חושב שדקל ממש מגניב. ילד מסכן. בר גר בירושלים עם אבא שלו, קונדיטור, ואמא שלו, ספרנית בחודש התשיעי להריונה. הוא דווקא מאוד מתרגש להיות אח גדול, ומשוכנע שהוא יוכל להפוך את האחות הקטנה שתיוולד לו לבן עם מספיק אימונים. הדיג'ימון של בר הוא לברמון, דיג'ימון טיפה יותר בוגר מבר מבחינה מנטלית. הוא נאמן מאוד לבר ומגונן עליו כמעט יותר מדי. בגלל שדקל לא סובל את בר, דיג'ימון הכלבלב הזה לא סובל את דקל ומאיים לנשוך אותו כל פעם שהוא מגעיל לבר. למרות החזות הקשוחה שלו, הוא דיג'ימון עדין וביישן מעט שלא יודע איך להתמודד עם גילויי החיבה הרבים של בר, שקורא לו "ליבי".
 

Digi Lista

New member
אני מוחה על בר אלקלעי!

הוא מזל עקרב,איך יצא שדווקא הוא אחד שסולח ושוכח בקלות? זה נוגד את האישיות המיוחסות לעקרבים...,כמובן שיש אפשרות שמדובר בגיל הצעיר ובעובדה שיש עוד השפעות למפת הלידה אבל מבין כולם דווקא לעקרב זה לא מתאים ואת צריכה לדעת את זה כי כמוני את יודעת בדיוק שאפילו אם אנחנו סולחים אנחנו לא באמת שוכחים ונותנים שוב אמון מלא למי שאיכזב אותנו... ממשיכה לקרוא את שאר הילדים,כרגע קראתי רק את בר ודקל...כרגיל כמו כול מה שאת מראה לנו את מוכשרת ומשקיענית וכיף לראות נוכחות שלך
 

Snake Bandage

New member
כן, זה רק כי בינתיים הוא ילד

אני הייתי מאוד כזו כשהייתי בגילו של בר, ואני מכירה עקרבצ'יק בן 8 שהוא עדיין בדיוק כזה (עליו ביססתי את הדמות של בר, בעצם). את החושים העקרביים המפותחים יתר על המידה שלי פיתחתי רק בגיל 10, למרות שפה ושם היו סימני עקרב, כמו האמוציונליות ונטייה לעשות רק מה שבא לי.
 

StellarWind

New member
מה גם...

שתכונות מיוחסות זה נחמד אבל אסטרולוגיה זה די בולשיט. <<
 

Digi Lista

New member
לא בהכרח.יש דברים נכונים.

לא מדובר על התחזיות בעיתונים אלא על המורכבות שמעבר. בולשיט זה עניין של דיעה אישית ואני ממש לא מסכימה שהכול בולשיט,זאת קביעה מכלילה.
 
למעלה