המצאתי דיג'יגורלים ישראליים

StellarWind

New member
ו"תכונות מיוחסות" למזלות זו לא קביעה מכלילה?

אני מכיר לא בן אדם אחד ולא שניים שהם בני מזל מסויים והתכונות שמיוחסות למזל הזה לא תואמות בכלל את האופי שלהם. זה לא מדעי וזה לא לעניין.
 

OOOO0

New member
נו,זה בדיוק מה שהיא אמרה.

אסטרולוגיה זה מעבר לתחזית בעיתון ולתכונות הכלליות המיוחסות לכל מזל.בזה גם אני לא מאמינה.אבל זה נושא מורכב יותר מזה..בעיניי זה לא פחות מדעי מהרבה דברים אחרים שנחשבים מדעיים.
 

StellarWind

New member
טוב, כל אחד והדעות שלו.

אני אישית חושב שכל קשר בין באיזה נקודה בשמיים היה אפשר במקרה לראות איזה כוכב (או קבוצת כוכבים) שלאור שלו לקח פיזדלוך-מיליון-שנה להגיע לפה ככה שיכול להיות שהוא בכלל לא נמצא שם יותר (נקודה), לבין תכונות אופי פוטנציאליות של בן אדם שנולד במקרה בתאריך הזה הוא מקרי בהחלט. ואל תביאו לי בתור דוגמה את תיאוריית הכאוס. פרפר שמנפנף בכנפיים שלו בניו ג'רזי -לא- גורם לסופרנובות בגלקסיית אנדרומדה. כיוון שאם הוא היה, צבא של גרבילי חלל טורפים בעלי עיניים מחומשות מאנדרומדה היה כבר בדרך אלינו כדי להכחיד את גזע הפרפרים באשר הוא. <<
 

StellarWind

New member
ההערה על תיאוריית הכאוס, אגב, הייתה צינית.

כיוון שאי אפשר בדיוק להעביר טון דיבור בטקסט.
 

StellarWind

New member
בכל מקרה.

לכל הדיון הזה נכנסנו רק בגלל שאת בעצמך שתלת הודעה שבה את מוחה בתוקף על זה שדמות לא מתאימה לתכונות המיוחסות למזל מסויים. ונכון שבהודעה עצמה היו הסתייגויות, אבל ברגע שיש כל מיני הסתייגויות, מתי נגמרת השיטה ומתחילה המקריות הטהורה? אז אני מוחה בתוקף על המחאה שלך - אני מדבר רק בשם עצמי, ואני מתנצל אם זה נשמע כאילו אני מדבר בטון עובדתי. ובזה הרגע סתמתי את הגולל מבחינתי על הדיון הזה כיוון שממש אין לי כוח להתחיל להפוך אותו למלחמת חפירות.
 

Digi Lista

New member
מסכימה עם גלית.

המשפט האחרון שלך מיותר,זה לעניין בדיוק כמו הרבה דברים אחרים. אסטרולוגיה היא נושא מורכב ויש בה הרבה פרטים נכונים-זה תלוי על מה ואיך מסתכלים ואני לא מסכימה עם פסיקות כאלה כמו השורה האחרונה שלך וההודעה הקודמת,הפסיקות האלה מאוד לא במקום לדעתי בעיקר כשאתה לא מדבר בשם עצמך אלא כאילו פוסק עובדות חדות בשם כולם. אני אגב לא מאמינה בהרבה ממה שקשור לאסטרולוגיה אבל במקביל יש הרבה דברים נכונים,ברור שאדם הוא יותר ממזל ולא כולם מייצגים אבל יש גם מעבר להסתכלות השטחית והעובדות הפסקניות.
 

Snake Bandage

New member
שיר גינסברג

ילידת 10 במרץ 1988 כיתה: ט' משפחה: אבא, אמא, חצי אח גדול, אח קטן צבע D-3: כחול כהה שיר היא פריקית, או, כך לפחות רוב הילדים בשכבה שלה קוראים לה. טוב, אם ילדה אינטליגנטית עם הומור יבש שחברה בתנועת הנוער העובד ואוהבת לקרוא ספרים ולשמוע מוזיקת רוק היא פריקית... לשיר לא ממש אכפת שהילדים בשכבה חושבים ככה, או לפחות זה מה שהיא אומרת לעצמה. שיר היא ילדה מאוד אחראית ואכפתית, אבל היא גם מאוד עקשנית ולפעמים ההומור היבש שלה לא עובר טוב ומעליב אנשים. היא מתפקדת כמעין מנהיגה עד שדקל מתאפס על עצמו. שיר גרה בקרבת האוניברסיטה העברית עם אבא שלה, פסיכולוג, אמא שלה, כתבת בכירה בעיתון מקומי, ואחיה הקטן איתמר, הידוע גם כ"איטי". עם המשפחה גר גם חצי האח הגדול של שיר ואיטי מהנישואים הקודמים של אמם, גל, למרות שרוב הזמן הוא בצבא. שיר מקבלת את המצב המשפחתי בשלוות נפש ראויה לציון, ואפילו מחבבת את האחים שלה במידה סבירה. הדיג'ימונית של שיר היא קונמון, חרקית קטנה עם פה גדול. היא סרקסטית לא פחות משיר ולפעמים היא אפילו יותר אכזרית ממנה. היא מתרגזת מהר ויש לה נטייה לשחרר יותר מדי חשמל כשהיא כועסת. למרות שהיא לא הכי נחמדה, היא נאמנה ומלאה בכוח רצון, ויש לה סימפטיה ליצורים קטנים.
 

Snake Bandage

New member
איתמר "איטי" גינסברג

יליד 9 ביולי 1993 כיתה: ד' משפחה: אבא, אמא, חצי אח גדול, אחות גדולה צבע D-3: ירוק בהיר בניגוד לאחותו, איטי לא נחשב לפריק, למרות שגם הוא חניך הנוער העובד. השוני הוא שאיטי עדיין נמצא בחממה של בית הספר השכונתי, שבו המוזרים הם מי ש*לא* חניכים בנוער העובד. איטי הוא ילד מאוד בולט בגלל האישיות התוססת שלו. הוא בטוח בעצמו, קצת ליצן, עם מידה בריאה של חוצפה והרבה כריזמה. אם גומאמון היה בן אדם, הוא כנראה היה איטי. מובן שכמו גומאמון, איטי נוטה לאופטימיות-יתר והבדיחות שלו לפעמים מוגזמות. המצב המשפחתי של איטי זהה לזה של שיר כי, נו, הם אחים. איטי ממש מעריץ את גל, והוא תמיד הראשון שמקבל אותו כשהוא חוזר הביתה מהצבא ומבקש לשמוע סיפורים. למרות שהוא מתעקש להיות אח קטן ומציק לשיר, הוא סומך עליה מאוד והיא האדם הראשון שהוא פונה אליו כשהוא צריך עזרה. הדיג'ימון של איטי, גובלימון, עוד יותר דביל מקומנדרהמון של דקל. הדביליות שלו נובעת מנאיביות ונטייה להאמין לכל שטות. הוא מתעצבן מהר ונרגע מהר, ולמרות שהוא קצת מחוספס, הוא די חביב בשביל דיג'ימון מהסוג שלו. הוא קצת יותר קטן מדיג'ימון רגיל מסוגו, ובכל זאת הוא כמעט בגובה של אדם בוגר.
 

Snake Bandage

New member
מקסים "מקס" ספקטור

יליד 29 בספטמבר 1988 כיתה: ט' משפחה: אבא, אמא, אח קטן צבע D-3: סגול מקס הוא בחור שקט ורגוע, שרוב הזמן נראה כאילו הוא מרחף בעולם משלו. מראה יכול להטעות: מקס בעצם מאוד מקורקע ומחובר לעולם שלנו, והוא טוב מאוד בלהקשיב לעולם סביבו ולאנשים אחרים. רק חבל שהוא ממש לא טוב בלהציג לאנשים אחרים את האדם שהוא. הוא מאוד יצירתי ומתעסק בציור ובמוזיקה בזמנו החופשי. בגלל שהוא כל כך מכונס בעצמו, אין לו הרבה חברים. בעצם, חברתו לצוות שיר היא החברה היחידה שלו מאז כיתה ב', אבל אין לו כל כך בעיה עם זה כי הוא משוכנע שאחרים לא יבינו אותו. מקס נולד במוסקבה זמן קצר לפני התפרקות ברה"מ. כשהיה בן שנתיים הוא והוריו עלו ארצה; ואחיו הצעיר אדם כבר נולד בארץ. אבא שלו עובד במכון לרפואה משפטית באבו-כביר (הוא בוחר להמשיך לגור בירושלים בגלל שזה היה החלום שלו ושל אשתו במשך שנים), ואמא שלו אחות בקופת חולים. הדיג'ימון של מקס, דראקמון, הוא פרחח, פושטק, פרא אדם, פגע רע, ועוד הרבה מילים בפ'. הוא היה מצייר גרפיטי על הפרצופים של החיות המקודשות אם הייתה לו האפשרות, הוא פשוט מת על מתיחות. הדיג'ימון הקופצני הזה גם מאוד מוזיקלי, והמשאלה שלו היא שיום אחד תהיה לו גיטרה כמו של מקס, רק בקטן כדי שהוא לא יימחץ תחתיה.
 

Snake Bandage

New member
אריאל לביא

יליד 14 בפברואר 1989 כיתה: ח' משפחה: אבא, אמא, שלוש אחיות גדולות צבע D-3: צהוב אריאל הוא נער רציני, אחראי ונעים הליכות. כן, הוא די חנון. מה נעשה, ככה לימדו אותו בבית. למרות שהגישה הלא-מרדנית שלו לא מזכה אותו ביותר מדי נקודות קוליות, אנשים בסופו של דבר כן מחבבים אותו כי הוא נורא נחמד, וגם התלמיד הכי טוב בכיתה. האמת היא שהוא היה מת לעשות משהו יותר "הרפתקני", אבל הוא חושש שהוא לא ייצא מזה בחיים. הוא מנסה שלא להראות את זה. לאריאל יש יכולות שפה גבוהות והוא מצויין בהפסקת ריבים ובתיווך בין שני הצדדים. אריאל משתייך למשפחה דתית-לאומית שמקורה בארצות הברית. אריאל הוא בעצם בן המשפחה היחיד שנולד בישראל, אחרי שהוריו ושלוש אחיותיו הגדולות עשו עליה מניו יורק. אביו של אריאל הוא מנתח לב בכיר, ואימו מלמדת אנגלית באולפנה לבנות. אחותו הבכורה, יעל, כבר נשואה, בעוד שאחותו מוריה עסוקה בלימודי תקשורת באוניברסיטה ואחותו מיכל מסיימת שירות צבאי כמורה-חיילת. גם הדיג'ימון של אריאל, לאורמון, הוא יצור די רציני. הוא דיג'ימון מאוד גאה ואמיץ, ומוכן להגן על הדיג'יגורלים בכל מחיר. הוא מעריך מאוד את החוכמה והאיפוק של אריאל ויודע שהוא יותר אמיץ ממה שהוא נראה. גור האריות הקטן קצת פחות מאופק, ויש לו חולשה נוראית לבשר.
 

Snake Bandage

New member
עדי כהן

ילידת 14 באוגוסט 1991 כיתה: ו' משפחה: אבא, אמא, אח גדול צבע D-3: ורוד לוהט עדי היא ילדה קופצנית וחביבה, פופולרית בקרב הבנות בבית ספרה. היא נורא אוהבת לקנות בגדים ולצפות בטלנובלות, והיא לא התלמידה הכי טובה ביקום. אבל זה לא אומר שהיא שטחית או טיפשה, הו לא. היא אחת מהילדות הנחמדות, האכפתיות והאוהבות ביותר שאי פעם תוכל לפגוש, ויש לה אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד. היא פשוט אחת מהבנות ה*אלה*, זה הכל. למרות שיש אנשים שמזלזלים בה, היא מנסה שלא לקחת ללב. היא נאיבית במקצת ולצערה, היא נורא חסרת טקט, אבל יש לה המון כוונות טובות. המשפחה של עדי כוללת את אבא שלה, נהג מונית, אמא שלה, קוסמטיקאית, ואחיה הגדול אליעד, תלמיד י"ב משועמם שלא שם עליה קצוץ. וגם היא לא שמה עליו, וזה טיפה מעציב אותה. רק טיפה. הדיג'ימונית של עדי, פאנבימון, סובלת מעט מהיותה דיג'ימון חרק כי עדי פשוט נורא מפחדת מחרקים. למרות זאת, היא דיג'ימונית שמחת לבב שיודעת לעבוד קשה ומתייחסת לעדי כמעט כמו אל נסיכה. היא מאוד חברותית לכולם וקשה מאוד להרגיז אותה.
 

Digi Lista

New member
אני בהדחקה ואת שמה לי את זה בפרצוף../images/Emo201.gif

קודם כול יש לי גם שכנה שקוראים לה עדי כהן אבל לא זה מה שרשמתי בכותרת...אחד הילדים שהכי הייתי קשורה אליהם בשלוש השנים האחרונות ושאני הכי הכי הכי מתגעגעת אליו נקרא אליעד(י),אמא שלו לא מעריכה אותי בגרוש גם כשהייתי לוקחת אותו אליי הביתה(היא חייבת לי כבר שנתיים כסף,עכשיו היא במצב שאפילו שלום היא לא אומרת,העיקר שהשקעתי בבן שלה יותר מכול אדם אחר! בעיה שלה,שתבחר בחברות שלה ותיתן להן מתנות ותשכח מי שבפועל תמיד העניק לבן שלה),יש לי גם חלומות עליו בזמן האחרון(עוד לפני שעזבתי) ואני כול כך מרגישה שיכולתי לתת לו עוד והוא ממש חסר לי...אז כמובן שאת לא אשמה אבל אני בתהליך חזק של ניסיונות הדחקה(לא הולך לי) רק כדי לראות כאן את השם שלו שגם ככה בקושי יוצא לי מהראש
 

Snake Bandage

New member
שאדי עבאס

יליד 2 בינואר 1988 כיתה: ט' משפחה: אבא, אמא, אחות גדולה, אח גדול צבע D-3: אפור שאדי הוא נער גבוה, רחב כתפיים ובעל הבעה רצינית מאוד, מה שגורם להרבה אנשים לחשוב שהוא מפחיד ולהתרחק ממנו. הבעיה היא ששאדי לא מנסה להרחיק אנשים ממנו ואין לו מושג איך לפנות אליהם. למרות שהוא חכם ובעל כישרון מוזיקלי, הוא לא מראה זה זה לבני גילו ונשאר שקט ומכונס בעצמו כי הוא ביישן וחסר ביטחון עצמי. הוא מאוד מגונן כלפי אנשים שאכפת לו מהם ובעל אומץ רב. שאדי הוא הבן הצעיר במשפחה ערבית-נוצרית קתולית. אביו הוא עורך דין, ואימו עובדת במוזיאון ישראל. אחותו הבכורה, יארה, לומדת רפואה, ואחיו הגדול, אליאס, לומד פסיכולוגיה. בגלל זה יש על שאדי הרבה לחץ, והוא מאמין שיהיה לו קשה להיות "מוצלח" מספיק עבור משפחתו. הדיג'ימון של שאדי, קאנדמון, ביישן ושקט בדיוק כמוהו, ואולי אפילו יותר. יש לו נטייה להתחבא מאחורי שאדי, וטון הדיבור שלו מאוד חלש ולחשני. בכל זאת, הוא לא מפחד להילחם עבוד שאדי, כי שאדי הוא ה"מגן" שלו והוא יודע שכששאדי שם, הכל יהיה בסדר.
 

Digi Lista

New member
קראתי את כול ההודעות!מדהים../images/Emo39.gif

מתי מתחילה העלילה שלך איתם?... או שאנחנו יכולים לעזור לך לכתוב אותה?... תמשיכי לשמור על הכישרון
 

StellarWind

New member
מגניב ביותר, שי XD

הרגת אותי עם הקומנדראמון, זה כל כך מתאים לארץ ההזויה שלנו. בחירות מאוד מעניינות לדיג'ימונים...
 

Yuske

New member
שי כל הכבוד!

קראתי את כולם אבל אין לי הרבה זמן להגיב כלכך:X אבל נשמע ממש מעניין ואשמח לקרוא עוד על הגיבורים האלה!
 

remundo

New member
הם חתיכים!

ז"א, את מוכשרת! וגם יצירתית כי יש גיוון ויש אופי וייחוד ואמינות בדמויות האלה. נ.ב. אחרון, מזל שיש את עדי כהן, אחרות הייתי מעירה לך על קאסט שסובל מאשכנזיות יתר (וערבי אחד זה לא מה שישנה את התמונה, זה רק יגרום לקאסט להתקיים גם תחת הכותרת "שמאלניות יתר", וזה שיש שם דתי אחד לא ממש משנה כי חוץ מזה שהוא אמריקאי לא ממש יודעים שום דבר על הנטיה הדתית-לאומית שלו, וזה ידוע שהאמריקאים הרבה יותר מגוונים מאיתנו ב...דתיים שלהם. אבל כן, יש גם כתומים באמריקה, שזה דבר תמוה כשלעצמו כי באמת אכפת להם מהאדמות של המדינה, למה שהם לא יעשו את המינימום של לגור בה?! עזבו, לא חשוב. נסחפתי קצת. תתעלמו מכל זה.) אז מזל שיש את עדי כהן, וזהו.
 

Snake Bandage

New member
ידעתי שייטפלו אליי בקשר לזה XD

אבל יש עוד לא-אשכנזים! אבא של דקל אכן אשכנזי (ממוצא פולני-גרמני), אבל אמא שלו ממוצא ספרדי - שם המשפחה שלה במקור הוא אלקלעי. בר בכלל ספרדי מלא כי אבא שלו הוא האח הצעיר של אמא של דקל, ואמא שלו מרוקאית. והוא גם דור עשירי בירושלים מצד האבא. לגבי הנטיות הדתיות-לאומיות של אריאל... הוא מרכז-ימין כזה.
 
למעלה