הסוד מהו? - שאלות שנשאלו בקשר לסוד

lightflake

New member
אתה אומר "זה די מסובך" ומושך שזה יהיה מסובך

רק תבחר מה שאתה רוצה ותתחיל לדמיין ולחוש את השמחה כאילו שכבר יש לך את זה... השיטה מאוד פשוטה.
 

רותי 11

New member
האמת שכבר אין אותו

חופשי באינטרנט עד לא מזמן הם פתחו את הסרט באתר שלהם עם תרגום והפסיקו את זה - כל פעם הם עושים את זה לתקופה מסויימת ומפסיקים לכן לדעתי חשוב להיכנס לאתר שלהם ולבדוק מדי פעם.
 

lost green eyes

New member
../images/Emo13.gifתהני לך

אני מאוד רוצה לראות את הסרט.. בזמנו אני זוכרת שהוא היה מפורסם באתר שלהם.. רציתי להראות אותו לכמה אנשים שחשובים לי...
 

kikona126

New member
איך אני פועלת

כל אחד פועל בדרך שונה. אני מציבה לעצמי מטרות כל הזמן. אומנם לרוב מטרות קטנות, שאינן מלאות חשיבות. את המטרות הגדולות שלי אני מציבה פעם ב- הרבה זמן -. המטרה הראשונה שלי בחיים היתה לגשת לבחינת הבגרות בחיבור (וזה כי את כל שאר המבחנים שלי עשיתי בעל פה) אחרי המגן בחיבור, היו לי מריבות עם המורה לספרות שלא רצתה שאני אגש לבחינת בגרות בספרות בעל פה אלא בכתב בלבד. לבגרות בחיבור, שהיתה הפחד הכי גדול שלי, ניגשתי בכתב וקיבלתי בה 95! זה למשל היה צעד גדול שעבדתי עליו במשך שנה. ידעתי שלא תהיה לי ברירה אלא לגשת לבגרות הזאת. והצבתי לעצמי מטרה - לקבל מעל 90. השקעתי בשביל המטרה הזו הרבה וזה השתלם. שימי לב שהדרך שלי, כאחת שלא ידעה לסכם או לנסח תשובות לשאלות בצורה ברורה ומובנת, היתה דרך קשה, זאת דרך שהרבה תלמידים מגיעים אליה ללא בעיה. המטרה היתה מולי, רק הייתי צריכה לראות את עצמי נמצאת בה. ישנם עוד הרבה דברים שכאלו שקרו. כרגע המטרה שלי לטווח הארוך היא להוציא את הספר שלי לאור - משמע לסיים לכתוב אותו ושיקבלו אותו בהוצאה לאור. תנסי שלא להציב לעצמך הרבה מטרות בו זמנית, אחת לטווח הארוך ואחת לקצר, כשתשיגי את הקצרה תחפשי לעצמך עוד אחת קצרה
כרגע אני עובדת עם דפי בוקר וחלומות - דפי בוקר מנקים אותי מדברים שיכולים להסיח את דעתי במשך היום, והחלומות מראים על מה לשים דגש
 

noynav

New member
נחמד ביותר.

אני תוהה.. מה שאני רוצה לעסוק בו בעתיד נחשב כמטרה? הרי אמרת מטרה קצרה ומטרה ארוכה. מטרה קצרה כבר יש לי. המטרה הארוכה שלי היא להתפרסם בתור אדריכלית מצליחה, ויש לי עוד כמה שנים עד אז, אבל זה כמו חלום.. לכן, זה יכול להחשב כמטרה לטווח הרחוק או שזה טווח רחוק מידי? [אני בסה"כ עולה לי"א.]
 

kikona126

New member
אני לא חושבת שזה רחוק מידי

כי ההשקעה שלך כתלמידה בתיכון, למשל, תשפיע על אחוזי הסיכויים שיקבלו אותך ללימודים לאחר מכן. מה גם שההרגלי למידיה שלך עכשיו הם אותם ההרגלים שיהיו לך בזמן לימודיך האקדמאים. הרגלים מאוד קשה לשנות. לעומת זאת עכשיו זה הגיל. אני חושבת שכרגע את, במודע או לא במודע, סוללת לעצמך את הדרך ללימודים. שימי לב, שעם הזמן אנחנו לומדים שלא תמיד מה שרצינו ללמוד זה באמת מה שמתאים לנו. אני התקבלתי למקצוע שהכי רצתי השנה, אבל מצאתי אותו כלא מתאים.
 

noynav

New member
את לגמריי צודקת.

אמרו לי שכדאי לי להכנס למגמת אדריכלות, שזו מגמה נחשקת בעיר שלי. וקיבלו אותי אליה בלי בעיה, אבל זו הייתה החלטה שלי אם להכנס למגמה או לא, ולא חשבתי שאני ארצה להמשיך עם המקצוע הזה, אבל אני באמת רוצה כיום. את כ"כ צודקת, זה פורום מדהים.
 

רותי 11

New member
האמת היא סובייקטיבית - אבל

ברגע שאני מדמיין את הדבר ומכניס אותו למחשבתי עמוק ראשית אני מתחיל תהליך של הנעת אנרגיה, אנרגיה לכיוון שאני רוצה, ודרך כך אני מזמן לי לחיים את מה שאני זקוק כדי להשיג את אותו כרטיס למשל. אז אכן תגיע אלי העבודה שתספק לי את הכסף לכרטיס או אני אקבל את הכסף בדרך אחרת ויש הרבה הפתעות בחיים. והדבר החשוב ביותר, שעל פיו עובדת כל הבריאה זה חוק המשיכה - חוק "הדומה מושך דומה". ואם אני משדר ליקום שיש לי את הכרטיס אז הבריאה תירתם לעזרתי ותדאג לכך שזה אכן יגיע כי את המציאות שלנו אנחנו יוצרים ראשית דרך המחשבה שלנו. כי לה יש את הכוח המניע החזק ביותר "סוף מעשה במחשבה תחילה" לא סתם אמרו את זה.
 

מרי לי

New member
בכל פעם משהו אחר.

אני אישית מנסה להקשיב למה שהחיים מלמדים אותי כלומר אם אני רואה משהו כמסר אני מחפשת בכיון שלו ובכל המקרים מצאתי משהו חדש שקשור לחיים שלי. כפסימית עם נטייה לדכאון, אני קודם כל דואגת לחדש את אהנרגיה שלי תמיד. ברגע שאני מרגישה שאני יותר מדיי בשגרה, אני מתחילה לחפש משהו חדש, אני מדברת על אלוהים מבקש שישלח אליי משהו חדש שיעניין אותי, ואני יכולה להביא כ"כ הרבה דוגמאות לאנשים, ספרים, חוויות שבכל פעם ממלאות אותי מחדש בהשראה. אני יודעת שיש לי נטייה גם לשכוח להגיד תודה על דברים של החיים, אז אימצתי את שיטת הGRATITUDE ROCK, פעם קניתי מתנה לידיד שלי איזו אבן, ובסוף התחרטתי ולא נתתי לו אותה, אז יום אחד מצאתי אותה בתוך התיק והלחטתי להשתמש בה ( היא על מחזיק המפתחות שלי) אני נוהגת להקיף את עצמי באנשים מעניינים ומאתגרים ובכל פעם שאני מוצאת אדם כזה אני שומרת אתו על קשר. לאחרונה, האמת קרה לי דבר מאוד קשה שעדיין לא עיכלתי במלואו.... ממש ביומיים האחרונים... אני אמנם עדיין בהכחשה קצת כי אני עוד בהלם, אבל אני כותבת תכנית חלופית כבר ברגע זה, ובכל פעם שאני מתחילה לחשוב שלילי, אני הולכת וכותבת רעיון נוסף, דרך נוספת ועוד.
 

mini25

New member
מזל טוב לרך הנולד

חדשה כמו כולם .הכנס מאוחר יותר .כרגע עיפה מיום מקסים ומהנה שהיה לנו עם הנכדים .יש בעיה עם הסמילים .ואפשר קישור לסרט הסוד?
 

kikona126

New member
שלום ../images/Emo13.gif וברוכה הבאה

מזמינה אותך לקרוא את השירשור אליו שרשרתי אותך יש פה תשבות לכל השאלות
 

kikona126

New member
יש! שירשור סודות!

תרא/י (מפה ההודעה תהיה בלשון זכר סליחה מראש) אני מבינה את ההתנדגות למה שמציג הסרט "הסוד". מקובל עלי הדיעה שלך, ואת האמת אני גם לא ממש אוהבת את הסרט והגישה שהוא מראה. אני מאמינה שהסוד יותר מורכב ממה שמתואר בסרט זה. וההתחלה היא בגישה. שינוי גישה, וניקוי העצמי מכעסים ומדיעות קדומות (וגם סטריאוטיפים) זה שלב א' של כולנו. אני חושבת ששינוי גישה זה וההתבוננות על דברים בצורה שונה יוביל אותנו להתובנות ולקבלה של אנרגיה חיובית מהסביבה. בעצם שינוי הגישה הוא ה"מגנט" שמסופר עליו בסרט אולם לא מוסבר התהליך הקשה הזה. אבל שוב שינוי הגישה זה לא הכל, הוא כולל תחתיו הרבה שלבים שעלינו לעבור, שלבים שלפעמים לוקח שנים להתקדם בהם. וכן, אם תרצה משהו חזק, ותבין מה עליך לעשות כדי להשיג אותו, תוכל להשיג אותו, אחרי הכל את ספר החיים שלך אתה כותב בעצמך, אף אחד לא כותב אותו בשבילך (ואם כן אז זה חבל...)
 

SurfR

New member
יפה אמרת

באמת היה חבל אם היה נכתב בשבילנו.. אבל הוא לא ואני מסכים איתך במלוא מובן המילה. יש לי אך הערה אחת קטנה, take it or leave it, זה לא משנה, מה שבאמת מוגדר כ"סוד" לעולם ישאר סוד וישנה סיבה שהוא סוד... הסיבה היא שלעולם לא נוכל לדון בו, לא במילים לפחות - זה פשוט מחוץ לתחום ההשגה המילולית. לכן כל דבר שניתן לדבר עליו או להתייחס אליו ברצינות בעולמנו הוא העולם עצמו וה"תכלס" של העניינים - ריאליסטיות היא הדרך להשיג את זה כיוון שזה, ניתן להשגה. בכל אופן, קראתי פעם בספר משפטים חכמים משפט אחד של ר. נחמן מאומן (אופטימיסט ענקי אגב שאמר "תחשוב טוב יהיה טוב") ובמשפט נאמר משהו כמו "יישמר לו אדם מפילוסופיות למיניהן". אחרי שנים של חיפוש ותחינה של פילוסופיות - אני מזה מסכים איתו!! שחבל על הזמן... Have fun, Drive safely, ware a condom go nuts and be all you can be, its a short time on this earth
 
למעלה