הפורום מסכם עונה

דווקא שימי

דווקא אותו צריך להביא גם מבחינת ידע, וגם מבחינת עניין. עזוב מה אתה חושב עליו באופן אישי..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברור!

שימי זה מישהו שמאוד הייתי רוצה להביא לפורום אבל זה לא ממש הולך לי. אני מקווה שהערוץ יצליח לעזור בנושא למרות שזה לא וודאי. בכל מקרה הנושא הזה תמידבמגעים כאלה או אחרים אבל ללא הצלחה מיוחד לצערי.
 

ThEgReEnKiNg

New member
אם אני זוכר נכון

הוא עשה כבר ראיון וידאו לתפוז , הכנו לו שאלות והוא ענה עליהן מצולם.
 

ThEgReEnKiNg

New member
מעולה ../images/Emo13.gif.

אני חושב שזה הפך להיות הפורום שאני נכנס אליו הכי הרבה בתפוז. בכל מקרה , אני מוצא פה את מקומי הרבה יותר מאשר בפורום כדורסל , גם צריך לתת מילה טובה לניהול הפורום
, שנותנים לדון גם אם קצת עוברים את הגבול ולא ישר מוחקים דברים ,
. בכל מקרה , אני גם שמח מאוד על השיתוף עם HOOPS מלקולם ומנחם לס תורמים הרבה מהידע שלהם , והרמה פה השתפרה לדעתי מאז שהם הצטרפו
. נקווה שהפורום ימשיך להתפתח , ובהצלחה לטורונטו בשנה הבאה (כן , בטח..
)
 

bostonForever

New member
אחלה פורום

אחרי שנאלצתי לנטוש את פורום הכדורסל בשל ריבוי המטומטמים שם (יו, אידי דיבי ועוד כמה ששכחתי) בהחלט כיף להיות בפורום אינטיליגנטי רוב הזמן שמתעסק בכדורסל ולא בשאלה "האם ניקולה הוא השחקן הכי טוב בכל הזמנים בעולם". סחטיין על היוזמה, ומקווה שהפורום ימשיך לגדול ולקבץ עכברי NBA חסרי בית.
 
אחלה פורום ואחלה ניהול

יש כאן הרבה נושאים מעניינים שחברי הפורום מדברים עליהם ובסך הכל אני נהנה להכנס לפה , במיוחד לאור העובדה שכדורסל זורם בעורקיי 24 שעות ביממה . אין ספק שמנחם לס תורם רבות לפורום , בתור אחד שגדל על ספריו אני מאד נהנה לקרוא את הפוסטים שלו ובכלל אני חושב שיש פה אחלה חבר'ה . (אגב , יש פה מישהו שמשחק בקבוצה או שיחק פעם בקבוצה?)
 

STEVE NASH

New member
אחלה פורום, המנהל גרוע

במקום להביא לנו איזה מנהל צעיר ונמרץ, הביאו לנו זקן, שכבר לא מבין בין ימין לשמאל
[ קובי יותר טוב ממייקל!] אגב, אני מצטער שקצת נעלמתי בתקופה האחרונה, אני קורא בעקביות אבל אין לי כל כך כוח להגיב. ובקשר לגרוסברד, יהיה אחלה לארח אותו, את האירוח הקודם פיספסתי, הגיע הזמן לתת לו בראש.
 
פורום נהדר

למרות שלאחרונה אני כמעט ולא מגיב פה עקב תחילת לימודי האקדמאיים, אני עדיין משתדל לקרוא פה באופן יומ-יומי ומגיב אם ממש חשוב לי
. יישר הכח!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תודה לכולכם על התגובות והפירגון

כיף לדעת שאתם נהנים פה
בכל זאת הייתי שמח לשמוע קצת הצעות יעול במידה ויש כאלה. לגבי גרוסברד, הוא ככל הנראה יהיה פה שוב ביום שני. ושוב תודה לכולכם.
 

אליגטור

New member
../images/Emo45.gif

גיליתי שפיצלתם רק בשלב מאוחר של השנה, אבל זה תמיד קורה לי - אני נכנס לזון רק בפלייאוף. סוג של ווינר אם תרצו. אניוויי, נראה טוב ותמשיכו ככה. לגבי אירוח - אולי כדאי להציע לגרוסבארד לכתוב בפורום בצורה סדירה, אני לא מבין למה הוא צריך להתארח כאן חד פעמית. אם כבר אירוח אז זה צריך להיות משהו חד-פעמי של מישהו מהמקצוע עצמו כמו איזה מאמן או שחקן NBA.
 

Carmelo Anthony

New member
פורום מצויין

באמת יש פה רמה, וזה ממש כיף לאחד כמוני שלא יכול לראות משחקים כמעט.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
זה כיף אין כמו להביא מישהו כשותף לניהול ואחר כך לתת לו לפרוץ לבד. ניר, אתה עושה אחלה עבודת ניהול, גם אם אתה לא זמין כל כך. אני שמח שמנחם לס כותב פה על בסיס קבוע (ניסיתי להביא אותו לתפוז עוד מהתקופה שכתב בוואלה, ואני שמח שאחרי 5 שנים הצלחתי) והאיחוד עם הופס עושה טוב לשני האתרים. מעניין מה יקרה בפנטזי השנה... נ.ב. ניר, מה הקטע? דווקא ביום שישי הייתי פנוי לעזריאלי.
 

מנחם לס

New member
זיו - כתבתי לוואלה?!

אם אי-פעם כתבתי לוואלה זה רק היה כדי לחפש חתיכות (ב-"היכרויות") לזמן החופשות בארץ... אבל תודה שהבאת אותי לתפוז!
 
למעלה