הפורום מסכם עונה

Or Amit

New member
לכבוד סגירת העונה של הפורום

אולי נחליף את התמונה? מה אתם אומרים על זה?
 

Or Amit

New member
ושני הסנטים שלי בנוגע לפורום

מאד מרוצה מהפורום, במיוחד אחרי סיום סדרת הגמר. זה הפורום היחיד שאני כותב בו בקביעות, ונהנה ממה שאחרים כותבים. אני חושב שניר עושה עבודה מצוינת בניהול, ההחלטה להוריד את ה"אדומים" הייתה מוצדקת, על אף שלדעתי יש מספר חבר'ה כאן שמגיע להם האדמה (אגב, גם שהם וגם אורן כותבים יותר מאז המהלך להורדת האדומים. מנסים להוכיח משהו?
) לדעתי כל אירוח לקראת הדראפט יהיה מעולה. אפשר גם ללכת על מה שעשו שנה שעברה בפורום הכדורסל ולארח כל שבוע מישהו מהפורום שיענה על שאלות (אם מקצועיות ואם אישיות). באופן אישי אני אמנם מכיר את רוב המשתתפים כאן, אבל גם אשמח לדעת יותר (כמו ששמתם לב, אני מרבה להשתמש בשמות פרטיים בהודעות שלי). מעניין אותי לראות מה תהיה תצורת הפנטזי כאן שנה הבאה. בנוגע לשת"פ עם הופס - לא מרגיש עליה ברמת הפורום עקב כך, אבל אני רואה שסה"כ רוב משתתפי הפורום מאד מרוצים ולכן אני מברך על כך.
 

bostonForever

New member
פנטזי שנה הבאה:

עבוד יפרק את הקבוצה שלו בטריידים הזויים. אתה תחליף FA כמו גרביים ותזכה שנה שניה ברציפות בתואר יקיר הפורום. טריסטן יבנה את הקבוצה הכי טובה שלא זכתה באליפות. ניצן יבנה חרא קבוצה אבל עם טייסון צ'נדלר. סלים ינהל בגדול אבל לא ישתה מהבאר. תומר יעבוד הכי קשה מכולם ויעוף בחצי. הקבוצה של גיל תהפוך לבית חולים נייד. אני אבכה הרבה ואבטל טריידים לרוב. האביר האפל יפול ברגע האמת. ועמית יזכה בליגה בהליכה.
 

עומר ו

New member
אל תשכח אותי בפנטזי

יושב כל היום כל הFA ובסוף מגיע מקום רביעי כי כל שחקן ששיחררתי קולע 40 נקודות אחרי השיחרור (חבר'ה, וויד שלי, אני מודיע מראש)...
 
מטעויות לומדים

אני מבטיח לך ששנה הבאה הקבוצה שלי תהיה יותר חזקה מיריית הפתיחה, ולכן אני גם אצטרך פחות טריידים. בניגוד למה שאתה חושב, אני מאוד מעריך את דעתך. אין לי ספק שצדקת גם לגבי הטריידים שעשיתי, ובעוד כמה ויכוחים שלנו. אבל מה שהיה הוא לא מה שיהיה (חוץ מהקטע של עמית זוכה...)
 

הכפפה

New member
פורום חביב ואיכותי

האמת שהפיצול של הפורומים תחילה קצת סיבך אותי ואת נסיונותיי הכושלים להתעדכן בנעשה בפורום, אך בסופו של דבר אני מניח שהוא מתבקש. התוספת של מנחם לס- מאוד מרשימה בעיניי, כמי שקרא מספר ספרים שלו, ואף גר חמש דקות מאותה בת-גלים מהוללת....
 

מנחם לס

New member
התוספת של מנחם לס...

לא היתה כאן כל "תוספת". פשוט התחלתי לכתוב כמוך. אני לא בקשתי שידגישו את שמי באותיות יותר גדולות. ואם אתה גר 5 דקות מבת גלים, אתה גר בקרית אליעזר! קדימה מכבי חיפה!
 

the mnm factor

New member
הפורום תוסס וקיים בו ריבוי דעות

וזה הופך אותו לפורום מוצלח. אתה מנהל טוב ניר, איכפת לך מהפורום... זה הכי חשוב. השילוב עם האתר הופס עדיין במבחן מבחנתי- נראה הכוונה שלך, ניר, היא טובה ומכוונת להעלות את רמת הפורום- ברמת הביצוע נראה שדווקא כמה מחברי הופס היו בטוחים שכוונתך הייתה אחרת. לי בכל אופן עדיין לא יצא להכנס לאתר המדובר... מנחם לס ספציפית מצרף עוד דעה מנומקת לפורום שזה תמיד טוב... בייחוד שהיא באה מאדם שאשכרה ראה את ביל ראסל משחק- דבר שאני לא ראיתי מעולם. העיקר שכל אחד ידע את מקומו. לגביי האירוחים- אני מסכים במידת מה שאייל גרוסברד ודומים לו לאו דווקא מבינים יותר מחברי הפורום בכדורסל (ולפי כתבות שאני רואה באתר ערוץ 5 לעיתים אני לא משוכנע כי אנחנו רואים את אותו המשחק) אבל כאמור עוד דיעה לפורום זה מצוין, אני תוהה מדוע אנשים כמו גרוסברד לא באים לפורום באופן קבוע- הרי בדיוק באותה מידה שאנו יכולים ללמוד ממנו הוא יכול ללמוד מאתנו.
 

Oxycodone

New member
רעיון לשיפור

אני יודע שיש את השיתוף עם האתר של hoops והכל טוב ויפה..אבל השורה הזאת האפורה הלינק הזה hoops פורטל nba , מאטה את הכניסה לפורום.....לוקח לדף של הפורום עוד 10 -15 שניות להיטען עד שהשורה האפורה הזו עם הלינק מופיעה... לדעתי אולי כדאי להעביר את הלינק לצד שמאל להודעות מינהליות איפה שהקישור לפורום כדורסל ? או לבדוק למה לשורה האפורה הזאת עם הלינק לוקח כל כך הרבה זמן להיטען ?
 
למעלה