הפשע נגד האינושות ממשיך

להפסיק את הלחימה

זה צעד ראשון, צעד שני להכיר בממשלת הנייה כנציגת העם הפלסטיני, להסיר את המצור ולפתוח את המעברים, שחרור אסירים תמורת שליט ולקבל את היוזמה הסעודית, אז נראה את חמאס מפר את מה שהוא מבטיח לקיים.
 

גידעון1

New member
בחלום!

נסיגה לקווי 67 וקבלת זכות השיבה תמורת 10 שנים של שקט שבמהלן חמאס יהפוך למפלת טרור ענקית?? תשכח מזה!!
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אתה מדבר כאילו מי שצריך להוכיח עצמו זה ישראל
לא חבובי, יש שלושה תנאים בשביל שישראל תדבר עם ישראל והוא יהפוך לשחקן לגיטימי 1. להפסיק מיידית כל פעילות טרור. 2. להכיר בישראל 3. לקבל על עצמו הסכמים שכבר נקבעו עם הפלסטינים ואלה תנאים שממשלות ארצות הברית וישראל העמידו - לא אני.
 
אז תמשיכו בלחימה

נראה לאן יגיעו, בסופו של דבר חמאס יהיה חייב להכיר בישראל ולקבל על עצמו כל הסכם, או שחמאס יורד מהשלטון או שהוא משנה את הדרך שבה הוא נוקט, במיוחד שחרור חיפה ויפו ובלה בלה, לא לשכוח שאיראן גרעינית רק תחזק את חמאס וחיזבאללה.
 
החמאס לא חייב כלום! זה מה שלא אתה ולא מרצ

מבינים, לחמאס יש רציונל משלו, יש לו חוקים משלו והוא לא יכיר בישראל, הוא לעולם לא יפסיק את ה"מאבק" כי זו המהות שלו, זו תכלית הקיום שלו, בלי "מאבק" אין חמאס. החמאס לא חייב להכיר בישראל, החמאס לא חייב לקבל הסכמים, החמאס הוא לא הנהגה נורמלית של מדינה, החמאס לא לקוח אחריות, הוא לא חייב מבחינתו שום דבר, הוא מחוייב אך ורק לאידיאולוגיה שלו, הוא מחוייב לדת, הוא מחוייב לשאיפות הלאומיות. איראן גרעינית אכן תחזק את כל הגורמים הקיצוניים, זה נכון אבל מה זה קשור?
 
הלחימה תיפסק כאשר הקסאמים יפסקו והרצועה

תתנקה מכל כלי הנשק שיש בה - ברור שזה לא הולך לקרות. הודנה? לא מספיק. ה"מצור"? כאשר יפסקו הקסאמים והפיגועים על המעברים. שיחרור אסירים? כאילו שיש לנו ברירה, נחטיפה של שליט היא הפשלה שלנו ועל פשלות צריך לשלם. אני חושב שהיינו צריכים לסגור את העניין מזמן, מקסימום אם היה נראה שחלק מהאסירים היו חוזרים לטרור היינו מחסלים אותם מאוחר יותר. היוזמה הסעודית? עם כמה תיקונים באמת ניתן לקבל אותה, אך כל עוד עיניין "זכות" השיבה קיימת בה היא לא רלוונטית, ישראל לא מקבלת אחריות על הנכבה ולא על פליטי 48', למה? לא באינטרס שלנו? "צדק"? אין "צדק"?, יש אינטרסים. החמאס התחייב שהמאבק לפלשתין ההיסטורית לא יפסק, על כל המשתמע, אלה לא סתם דיבורים, זו אידיאולוגיה, אידיאולוגיה דתית.
 

גידעון1

New member
שקר אקרא זה פשוט שקר!!

צהל השקיע מאות מיליוני שקלים בפיתוח כלי נשק לצורך צמצום הפגיעה באזרחים בעת חיסול מחבלים. אפילו ארגוני השמאל הכי סמרטוטים מודים בכך.
 
סטטיסטיקה ללא קונטקסט זה סתם מספרים

הסיפור עצמו חשוב יותר מהמספרים. ככה גם עושים מחקרים רפואיים, לא רק סופרים מקרים, זה לא מספיק בשביל לקבוע שום דבר, סטטיסטיקה היא רק עזר, אחר כך וזה הדבר הכי חשוב, מנסים למצוא את הקשר בין הנתונים, קשר, סיבה, מדוע זה כך, מדוע חומר כזה או אחר גורם למה שהוא גורם.
 
לא נוח להתמודד עם עובדה זו, זה מפריע להסתה

נגד ישראל וצה"ל. ולחשוב מה יכולנו לעשות עם הכסף הזה... יותר כסף לקשישים, ניצולי שואה, בניית בתי ספר/כיתות, יותר כסף למורים, יותר בתי חולים, העלאת שכר המינימום, סיבדוד שכר דירה לסטודנטים, במיוחד בתל אביב... אולי באמת עדיף שנשתמש רק בכלי נשק פרמיטיבים, הרי בין כה וכה מאשימים אותנו ברצח ילדים...
 
זה כל מה שמשנה! לא סטטיסטיקה מטופשת!

גם במלחמת העולם השניה נהרגו הרבה יותר גרמנים ויפנים (כולל אזרחים), זו הסטטיסטיקה! על מה זה מעיד? כלום כלום וכלום! יפן וגרמניה הן שהתחילו במלחמה ובפעולות האגרסיביות הטרום מלחמתיות וזה כל מה שמשנה! בעיני הצבא זה בהחלט פסול להרוג נשים וילדים! אין מדיניות כזו ומי שאומר שיש לא שונה ממי שטוען לאמיתות הפרוטוקולים של זקני ציון כי זו עלילת דם! מה לא ברור לך? לך תראה את החדשות היום, תראה את התיעוד ורגע תצא מהפינה בה אתה נמצא, אתה תראה בוודאות את המחבלים, לפני הבית, יורים על כוחות צה"ל, מה ציפית שיקרה שצה"ל פשוט יחטוף את הירי בלי לירות חזרה? זה הרי טירוף, טימטום ומשאלת מוות, יורים עליך? אתה יורה חזרה כדי להשמיד את מקור הירי, נקודה. סוף פסוק. כן גם אם יש מאה ילדים בבית שמאחורי אותם מחבלים שרק אוכלים ארוחת בוקר, זה לא הבעיה של צה"ל, זה לא האחריות של צה"ל, הבית שמאחורה לא קיים, יש רק את האובייקט שיורה עליך והחובה שלך היא להשמיד אותו, נקודה. סוף פסוק.
 
הוא מתעקש להתעלם מהעובדות שאתה מביא

אנחנו יכולים להסתכל במראה בלי שום בעיות בנושא הזה ולהיות גאים, למרות מקרים מצערים כאלה שאין לנו שום אשמה בהם, במוסר הלחימה שלנו, להיפך, יש מקרים בהם אנחנו עדינים מידי ומסכנים חיי חיילים כדי לחוס על חיי אזרחים פלשתינים, אף אחד בעולם לא יכול ללמד אותנו על אנושיות או צלם אנוש, מדינות אחרות היו מוחקות שכונות הרבה הרבה לפני שהיו עוברים 7 שנים של רקטות טילים ופיגועים, ואת האמת אני לא הייתי שופט את אותן מדינות, אומנם לא הייתי מסכים איתן אך מבין אותן.
 

גידעון1

New member
"חמאס שנלחם בכם"???

כשנוח לכם אתם חלק מהמדינה וכשלא נוח לכם פתאום אתם לא חלק.
 
מי שנאלץ לשרת בצבא יגיב אחרת, זה העניין

תאמין לי שאם אותך היו שולחים לבית חנון (וכחייל אין לך ברירה אלא לבצע את המוטל עליך) - היית יורה לכל כיוון שממנו היו יורים עליך, ועושה כל דבר אפשרי כדי שתצליח לצאת משם בחיים. מי שצריך בראש ובראשונה להגן על האוכלוסייה בעזה הוא חמאס, שזה הגוף השולט שם. בדיוק כמו שעל האוכלוסייה בישראל מגן צה"ל בשיתוף עם ממשלת ישראל.
 

גידעון1

New member
חחחח הצחקת אותי עופר

הגנה על האוכלוסיה הפלשתינית מנוגדת לכל אינטרס חמאסי. אירועים מהסוג הזה מצתלמים היטב ברשתות השידור ומבחינת חמאס מדובר בפרס. כל עוד העם הפלשתיני חלש ואומלל ככה הם נוטים יותר לכיוון חמאס ולכן זה אינטרס במעלה הראשונה של חמאס שהפלשתינים ימשיכו לסבול. שכחת כנראה שחמאס גונב דלק מבתי החולים המשרתים את האוכלוסיה האזרחית. שכחת כנראה שחמאס פותח באש על המעברים מהם יוצאות הסחורות לאוכלוסיה האזרחית שכחת כנראה שחמאס הרג 120 אנשי פתח בהשתלטות על עזה. חמאס קיים בשביל לשרת את עצמו ואת המטרות הדתיות שלו. בשם הדת כולם שאהידים ולא נורא אם כולם ילכו "לגן עדן".
 
אתה מוזמן לצחוק ולהמשיך לצחוק, לבריאות..

בינתיים תוכל לקרוא מאמר מצויין של גיא בכור על התנגשות הציויליזציות: אדוארד סעיד נגד ברנארד לואיס. http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=604&mark=אדוארד%20סעיד "זהו ויכוח מעניין, שכן שני עולמות מסתתרים מאחוריו. בעולם היהודי, שממנו בא לואיס, הביקורת העצמית, "התיקון" הוא חלק מאיתנו ומן היהדות. ראו את החברה הישראלית כמה ביקורת עצמית יש בה, על גבול המזוכיזם. זה מגיע מן ההוויה היהודית של שיפור עצמי מתמיד. לעומת זאת בעולם סביבנו, שממנו בא סעיד אין להאשים אף פעם את עצמך, רק את האחר. את הגורל, את ישראל, את ארצות הברית, את היהודים, את החברה. רק לא את עצמך. קחו למשל את מלחמת לבנון האחרונה. אנו הצפנו מייד את כל הבעיות שלנו, בדרך לפיתרון, אך הכרזנו על "תבוסה". חיזבאללה הסתיר את כל פגמיו, לא תיקן דבר, אך הכריז על "ניצחון". מה עדיף? "
 
למעלה