הפשע נגד האינושות ממשיך

והוא אכן צודק,

ביקורת עצמית גבוהה, חשבון נפש והלכאה עצמית מזוכיסטית מול בכיינות כרונית, אובססיה סופר דבילית על כבוד ו"צדק", אי לקיחת אחריות והאשמת כל העולם בבעיות שלך, קורבניות מדרגה ראשונה. זו האמת, אומנם יש כאן הכללה אך היא הכרחית, תופעות שופטים רק ע"י הכללות.
 
אין מה להבין אצל החמאס, החמאס יורה על אזרחים

כדי לרצוח אותם, החמאס זה אומר גם האירגוני האחרים, הם לא מבדילים כאידיאולוגיה בין עורף לחזית, המאבק של החמאס והוא אמר את זה היום הוא לא קווי 67', אלא יפו חיפה ועכו שזה אומר השמדה של ישראל - מה יש להבין אותו? הנקודה היא שישראל בהתייחס לסיטואציה ונסיבות המציאות הקשה והסבוכה היא אנושית ומוסרית ביותר שמדינה יכולה להיות בסיטואציה הספציפית הזו, מוסר זה לא ספר, מוסר זה לא אמנה כזו או אחר, מוסר זה לפעול במסגרת מסויימת של חוקי משחק, וחוקי המשחק הם שמחבלים יורים על אזרחים מתוך ריכוזי אוכלוסיה וכאשר צה"ל נכנס פנימה ולא רק יורה מהאוויר (כדי שלא יפגעו יותר אזרחים בעזה) הם יורים עליו מתוך וליד בתי מגורים, אז למה אתה מצפה? אז ברור שיהרגו אזרחים וילדים בתוכם, איך לא?
 
כן יכולים/לא יכולים - הם ימשיכו בטרור כל עוד

ישראל קיימת, אלה לא "רק דיבורים", אני לוקח את ה"רק דיבורים" שלהם כפשוטם ובשיא הרצינות. ואם ראשי החמאס אומרים שהם רוצים וילחמו בישראל עד לשיחרור יפו, חיפה ועכו, מבחינתי זה כאילו מחר הם עומדים לעשות את זה והעובדה שהם "לא יכולים" לא מעניינת אותי.
 
לא, רק לי יש תשובות הגיוניות ומנומקות, לך אין

אז אתה לא מסוגל לענות. הקישקוש הוא אצלך נוסח "החמאס הוא רק דיבורים...", מה נראה לך שנולדתי אתמול. כאילו שזה צריך לעניין אותי שהחמאס לא יכול לחסל אותנו...באמת תודה רבה, מאד מאד ילדותי...
 

ינשוף4

New member
אז מה אם "החמאס יודעים"?

הם יורים (בכוונה) על אזרחים (שלנו)? באחריות הצבא להפסיק ירי כזה? אז הכל כשר כדי להפסיק הירי. מה קשור "להבין את החמאס"?
 
טרוריסט = רוצח אזרחים מתוך כוונה לרצוח אותם

לאו דווקא ילדים, אלא אזרחים ו"הרג" לא נחשב, זה חייב להיות רצח, זה חייב להיות מתוך כוונה רצוח אותם. אין כוונה - אין רצח, וזה שהקורבנות כאן הם ילדים למשנה לכאן או לשם. וזה שהתמונות קשות (והן קשות) ולא משנה לכאן או לשם. אין שום "מדיניות גביית מחיר", בטח לא בכל הקשור לילדים, אם היתה מדיניות כזו בית חנון כבר היתה נמחקת, עובדה שהיא אפילו לא קרובה למחוקה, לא היא ולא שום שכונה/עיירה אחרת ברצועת עזה. לא היתה כאן שום אכזריות, יש הוכחה מצולמת שכבר משודרת שערוצי הטלויזיה, ראו בדיוק איפה היו המחבלים ראו בדיוק שהם יורים, אז הורידו אותם ובכלל יכול להיות שמה שהוריד את המבנה על יושביו היו מטעני הנפץ שהיו על גופם של המחבלים... אבל מה, לך נורא נוח להתעלם מהאפשרות הזו, בכל מקרה, תגיד מה שתגיד, יש הוכחה מצולמת, תיעוד מצולם של האירוע, ככה שלא היתה שום אכזריות, מצידי אפשר שהפלשתינים ימשיכו עם הפורנוגרפיה של המוות עד כמה שהם רוצים, עם מיליון קלוז אפים על הגופות (פשוט גועל נפש), זה לא משנה כהוא זה את העובדות, התיעוד מראה הכל והוא מראה שצה"ל מבחינתו ירה על המחבלים, הוא בטח לא ידע שבבית מאחוריו ילדים אוכלים ארוחת בוקר...
 

respecta1

New member
אם היית דואג כל כך לילדים הללו

אולי לא היית עוזר לחמאס. זו הטקיטיקה של המגן האנושי - הטרוריסטים יתחבאו מאחורי אזרחים ואז יש שתי אפשרויות א. לתת לטרוריסטים לפעול ולהמשיך את מכונת ההרג שלהם ב. להרוג את הטרוריסט ובדרך לפעמים גם את מי שאיתו ובמקרה שב' יוצא החמאסניקים סומכים עליך, ועל כל שאר המצחיקים בעולם להפיץ את השנאה נגד ישראל. תודה על העידוד, שכל ה"מוסריים" למיניהם נותנים לחמאס, וגורמים להמשך הרג של ילדים בכך שהם מחזקים את זה שהטקטיקה הזו כל כך מוצלחת - לפחות בשביל חיות חסרי מוסר כמו החמאסניקים ושות'.
 
מי שבאמת דואג לילדי עזה יבוא בטענות רק

לאירגוני הטרור ולא לישראל/צה"ל. יבוא בטענות למי שמסכן את ילדי עזה, מי שנותן להם לצאת החוצה כאשר יש קרבות בחוץ, יבוא בטענות למי שיורה קסאמים מחצרות בתים, מי שמאחסן בביתו כלי נשק, מי שמשתמש בביתו כתצפית או עמדה לצלוף על חיילים או חקלאים בישובי עוטף עזה, יבוא בטענות למי שנהל קרבות אש מול צה"ל מתוך שכונות. אבל מה, הרבה יותר קל לפלשתינאי ישראל לצאת נגד צה"ל, להיות עדר אנטי ישראלי, אולי לא באמת אכפת לפלשתינאי ישראל מילדי עזה...
 
את האמת

אף אחד לא איכפת לו באמת מהשני, אין סולידריות פלשתינית ולא תהיה, ברמאללה רוקדים ובעזה נטבחים, לגנות את ישראל זה המקסימום.
 
לגנות את ישראל זה לא יותר מכיסוי תחת

אין כאן שום דאגה לילדי עזה. מי שנלחם/יורה מתוך רחובות עזה/בית חנון שלא יתפלא אם גם ילדים יפגעו במהלך הלחימה.
 
קרטר: חמאס הסכים, אך ישראל דחתה רגיעה

בראיון שהעניק עם שובו מהביקור במזרח התיכון אמר הנשיא האמריקני לשעבר כי ישראל מונעת מים, מזון ומצרכים מהפלסטינים בעזה. לדבריו, למרות שחמאס זכה בבחירות דמוקרטיות, ישראל וארה"ב סירבו לדבר אם הנבחרים - וכך גרמו לפיצוץ רק משא ומתן יעצור א הפיצוץ, את זה אהוד ברק עוד לא הבין.
 

ינשוף4

New member
"ישראל דחתה רגיעה"

והפרוש של אותה רגיעה, לפי נאום של איסמעיל הנייה בטלויזיה: ישראל תפסיק, באופן מוחלט, כל פעילות בשטחים. החמאס מצידו, יפסיק גם כן, אבל " לא ינסה למנוע מכל ארגון אחר, להמשיך בלחימה"...
 

respecta1

New member
הסכם עם החמאס?

להפסקת אש? למה לעזעזל שנגיע להפסקת אש איתו? הפסקת אש היום קטיושות על אשקלון ואשדוד מחר - אין שום סיבה לישראל לעשות הפסקת אש כזו לא מרוויחים מזה כלום ולא משיגים מזה כלום - ומפסידים הרבה.. לתושבי עוטף עזה זה יתן זמן לנשום נשימה עמוקה ואז לקבל קטיושות על הראש.
 
למעלה