הפשע נגד האינושות ממשיך

ינשוף4

New member
אבל זה העניין

(לפחות ע"פ הנייה), שהסכם עם החמאס- לא "לטפל" באף אחד...
 
הסכם עם החמאס זה מתן לגיטיציה לאירגון טרור

זה אומר שכל העולם יתן לו לגטימציה. מה השלב הבא? המערב ידבר עם אל קעידה? לעולם, לעולם! לא נותנים לגיטמציה לאירגון טרור, אירגון טרור משמידים, בכל מחיר
 
גם עם הפת"ח לא נגיע לשום מקום, אבל מה, ניתן

להשתמש בו למרות שהוא סוג של יצור חי-מת. עם החמאס לא ידברו כי פשוט אין על מה לדבר, כל עוד האידיאולוגיה שלו היא מה שהיא אין מה לדבר איתה בדיוק כמו שלא היה על מה לדבר עם היטלר לפני מלחמת העולם השניה ומי שדיבר איתו נתפס בהיסטוריה כסוג של כשלון (צ'מברלין). את החמאס ושאר האירגונים אנחנו נשמיד השאלה היא אם אנחנו נחכה ליום שיהיו גראדים על אשדוד או לא, נחכה לזה שיהרגו עשרות אנשים ברב קומות באשקלון או ילדים בגן ילדים בשדרות או נעשה זאת עוד היום. מניסיון, אנחנו מתעוררים רק אחרי שקורה לנו משהו באמת רע, רק אחרי כשלון, לומדים בטוב, לומדים ברע, נכון להיום המזל היה איתנו, מזל לא נשאר לתמיד.
 

DIGITAL MAN

New member
אז אם כך הרבה מהעם שלך הם כאלה

וזה עוד רצח בכוונה תחילה, אנחנוח עוד משתדלים לא לפגוע בילדים לצערי זה לא תמיד הולםך, ויותר מזה המחבלים משתמשים בהם כמגן חי מה שכונה אצלנו "נוהל שכן"
 
כמה שאתה צודק........

אבל מה לעשות שאנחנו חיים במזרח התיכון האכזר. אנושיות נתפסת כאן כחולשה! מיהו החזק? מי שמאיים וגם מבצע!
 
עוד הפרה בוטה

לבנון: מטוסי קרב ישראלים חגו מעל ביירות בהודעת צבא לבנון נאמר כי 12 מטוסי קרב הפרו בצהריים את הריבונות הלבנונית, וחגו מעל אזורים שונים. מטוסים חגו מעל העיירה רמייש בדרום לבנון, ואז הצפינו לעבר ביירות והרי השוף. בישראל מאשימים: יוניפי"ל לא מדווחים על פעילות חיזבאללה וגם לא ידווח כי אינו יודע ולא מכיר את השטח כמו שחיזבאללה מכיר אותו, לכן גם ישראל לא יכולה לעצור את התחמשות חיזבאללה כל עוד אין משא ומתן בערוץ הסורי, שגם לא בטוח יכול לרסן ארגון בגודל חיזבאללה שמיום ליום מגייס יותר ויותר אוהדים ותומכים ברחבי העולם הערבי והמוסלמי.
 
החלטה 1701 הופרה על החיזבאללה מהשניה שיצאה

ההפרות שלנו זה כלום. את החזבאללה עוד נמחוק עם או בלי לבנון.
 

גידעון1

New member
כשהערבים מפירים את החלטות האום אין תגובה

אבל כשישראל עושה משהו ישר כולם יוצאים מהחורים כדי לצעוק "ישראל אשמה"
 
התירוץ התורן: חיזבאללה היא לא מדינה...

וואללה? אז מותר לה? אם מותר לה אז מותר גם לנו נכון.... החלטה גרועה ונוראית כתוצאה ישירה מהכשלון שלנו בקיץ 2006.
 

DIGITAL MAN

New member
אוי אוי אוי, להעמיד את הטייסים 5 דקות בפינה

תגיד איפא אתה חי ???
 

מוחמד5

New member
חחחח אקרא , אתה מצפה שמישהו מכאן

יבוא ויגיד אה,ואללה אנחנו אלה שמפרים את ההסכמים הבינלאומיים ? ניראה לך !! ישראל היא מדינה שמפרה את החוקים בינלואמיים באופן שוטף ,אין מי שיעמיד אותה לדין,אין מי שיגיד לה נו נו ....., אבל היהיודים חכמים,הם ישכנעו את העולם שהמטוסים לא יצאו מהמרחב האוירי הישראלי,אלא אדמת לבנון נכנסה לגבולות מדינת ישראל .
 
ההסכם הופר כבר מזמן...ולא על ידינו

החלטה 1701 מתה מזמן, החיזבאללה חמוש יותר היום משהיה לפני קיץ 2006.
 

מוחמד5

New member
יאללה מלחמה

למה לחכות ? הרי הממשלה התגאתה "בהישג חסר התקדים " . ישראל מנהגת כמו עבריין שלא שם פס על כלום,אבל ברגע שהוא נתפס !! הוא שם כיפה,מחזיק ספר תהילים ומתחיל לדבר בשם החוק.
 
מה לא ברור שיהיה סיבוב נוסף? זה היה ברור

מרגע שנוסחה ההחלטה העלובה, החלטה 1701. כבר מהשניה הראשונה החיזבאללה התחמש - הפרה, הפרה בוטה שברור מאליו שתהיה. אין אכיפה אז מה הפלא?... מתי זה יהיה? זה תלוי בחיזבאללה, הם הצד התוקפן, לא אנחנו. אין אף מדינה שמציית לחוק הבינלאומי כלשונו, יש מדינות שיותר יש שפחות, ישראל היא זאת שיותר, כמובן כל עוד הציות לא פוגע בה. כאשר הצד השני הוא הפלשתינים או החיזבאללה אין שום סיבה שבעולם שאנחנו נציית כי הצד השני בכלל מתעלם מהעובדה שזה קיים, אין שום סיבה שניתן להם את היתרון הזה. החוק הבינלאומי טוב רק כאשר 2 הצדדים מצייתים לו, כאשר הוא מוסכם על שני הצדדים. כאן זה לא המקרה.
 

מוחמד5

New member
145 פסיקות נגד ישראל

היו באו"ם ישראל לא קיבלה על עצמה אפילו פסיקה\החלטה אחת.
 

respecta1

New member
והיא לא קיבלה מהסיבה שציינת

"145 פסיקות |נגד| ישראל" אם אפילו אתה מודה שהם נגד ישראל למה אתה חושב שמישהו יעמוד בהם? ו145 פסיקות? כנראה שזה מה שקורה כשמכניסים לארגון שרואה עצמו כביכול כזה שצריך לשמור על המוסריות בעולם דיקטטוריות ערביות רצחניות.
 
למעלה