DanBus43Maalit72
Active member
הצעה לרפורמה בקווים העיקריים בשרון הדרומי.
הצעה לרפורמה בקווים העיקריים בשרון הדרומי.
הייתי די הרבה לאחרונה בשרון הדרומי.
הקו הורוד בוטל עקב ראשי ערים שלא אכפת להם מהתחבורה הציבורית.
אז הנה הצעה שלי לשינוי הקווים העיקריים בשרון הדרומי כולל הכנסת מפרקיות.
אז הקווים הכלולים בהצעה שלי הם 12 הרצליה, 15 כפר סבא, 29, 39, 229.
קו 29 ידוע שזה קו בעייתי בשרון, כל השרון ואשתו עולים על הקו הזה, עמוס מאוד ועושה סיבובים מיותרים שמאטים אותו בהרצליה פיתוח ומזרח כפר סבא. וקו 39 שהינו גרסה מהירה יותר לא פועלת בשישי. ובשעות הלילה ומוצאי שבת כמעט כל השרון תלוי בשני קווים בודדים שהינם 29 ו 247. אני לא חושב שקו ראשי כמו 29 צריך לבצע מסלול פנימי בתוך הרצליה פיתוח.
אז הנה הצעה שלי לפצל את קו 29 למספר קווים וביצוע שינויים בקווים 12, 15, 39 ו 229. במסגרת ההצעה קו 12 מכפר סבא מתבטל כדי למנוע כפילות פרט למסלול הבסיס הפנימי בהרצליה מנווה עמל.
הקו הראשי במערכת הינו קו 29. קו מהיר מעתיר ידע למרינה הרצליה ללא סיבובים כלל פרט לרכבת הרצליה. זה הקו אליו צריך להכניס את המפרקיות(גם היום צריך אך מפרקיות לא יצליחו להיכנס לתוך הרצליה פיתוח ומסוף קפלן).
והנה הקווים הנוספים:
קו 9: קונספט לקו יוממים מהיר מתע"ש כפר סבא למרינה הרצליה המשרת את השכונות הדרומיות של רעננה וכפר סבא דרך כביש 531.
קו 14: קו תגבור האמור לעזור לקו 15 בשעות העומס.
קו 15: המקטע שלו בתע"ש הינו מקטע מת ויש את קווים 8 ו 39 שעושים את אותו המקטע אז למה לא לנצל את הקו. אז הקו יעשה את המסלול של קו 29 מויצמן עד התע"ש ותגבור משמעותי בתדירותו והפעלתו בכל ימות השבוע.
קו 19: מחליף את קו 29 בהרצליה פיתוח. מהמרינה ללב הפארק.
קו 25: קו יוממים ישיר ממזרח כפר סבא למרינה הרצליה דרך 531. מחליף חלקית את קו 12 שאני מציע לבטל לו את החלופה מכפר סבא.
קו 26: קו יוממים מכפר סבא ורעננה למלונות בהרצליה פיתוח. מחליף את קו 12 שאני מציע לבטל לו את החלופה מכפר סבא. השירות הפנימי ממרכז הרצליה למלונות יתבצע ע"י קו 12.
קו 28: המסלול המקורי של קו 29 אך פועל בשעות מסוימות בלבד. בעיקר בלילה אחרי שקווים 15 ו 19 מסיימים את פעילותם. קו זה יכול לפעול גם כקו לילה.
קו 39: ללא שינוי פרט שצריך להפעילו ביום שישי.
קו 49: קו שהוצע לפני מספר שנים בפורום. קו מהיר ממרינה הרצליה לעתיר ידע כפר סבא דרך הבריגדה, ויצמן והשכונה הירוקה.
קו 229: שינוי מתכונת והתאמת לוחות זמנים יחד עם קו 28. קו 29 עצמו גם אני מציע להפעיל כקו לילה.
מה דעתכם על הרעיונות כי אני חושב שהרעיון יכול לפתור חלק מהליקויים בתחבורה הציבורית באיזור השרון הדרומי שלא חסר באיזור הזה ליקויים(כגון קו 247 המייגע) ואטימות ראש של משרד התחבורה(כגון קווים 47 ו 90 מופעלים בבינעירוניות).
הצעה לרפורמה בקווים העיקריים בשרון הדרומי.
הייתי די הרבה לאחרונה בשרון הדרומי.
הקו הורוד בוטל עקב ראשי ערים שלא אכפת להם מהתחבורה הציבורית.
אז הנה הצעה שלי לשינוי הקווים העיקריים בשרון הדרומי כולל הכנסת מפרקיות.
אז הקווים הכלולים בהצעה שלי הם 12 הרצליה, 15 כפר סבא, 29, 39, 229.
קו 29 ידוע שזה קו בעייתי בשרון, כל השרון ואשתו עולים על הקו הזה, עמוס מאוד ועושה סיבובים מיותרים שמאטים אותו בהרצליה פיתוח ומזרח כפר סבא. וקו 39 שהינו גרסה מהירה יותר לא פועלת בשישי. ובשעות הלילה ומוצאי שבת כמעט כל השרון תלוי בשני קווים בודדים שהינם 29 ו 247. אני לא חושב שקו ראשי כמו 29 צריך לבצע מסלול פנימי בתוך הרצליה פיתוח.
אז הנה הצעה שלי לפצל את קו 29 למספר קווים וביצוע שינויים בקווים 12, 15, 39 ו 229. במסגרת ההצעה קו 12 מכפר סבא מתבטל כדי למנוע כפילות פרט למסלול הבסיס הפנימי בהרצליה מנווה עמל.
הקו הראשי במערכת הינו קו 29. קו מהיר מעתיר ידע למרינה הרצליה ללא סיבובים כלל פרט לרכבת הרצליה. זה הקו אליו צריך להכניס את המפרקיות(גם היום צריך אך מפרקיות לא יצליחו להיכנס לתוך הרצליה פיתוח ומסוף קפלן).
והנה הקווים הנוספים:
קו 9: קונספט לקו יוממים מהיר מתע"ש כפר סבא למרינה הרצליה המשרת את השכונות הדרומיות של רעננה וכפר סבא דרך כביש 531.
קו 14: קו תגבור האמור לעזור לקו 15 בשעות העומס.
קו 15: המקטע שלו בתע"ש הינו מקטע מת ויש את קווים 8 ו 39 שעושים את אותו המקטע אז למה לא לנצל את הקו. אז הקו יעשה את המסלול של קו 29 מויצמן עד התע"ש ותגבור משמעותי בתדירותו והפעלתו בכל ימות השבוע.
קו 19: מחליף את קו 29 בהרצליה פיתוח. מהמרינה ללב הפארק.
קו 25: קו יוממים ישיר ממזרח כפר סבא למרינה הרצליה דרך 531. מחליף חלקית את קו 12 שאני מציע לבטל לו את החלופה מכפר סבא.
קו 26: קו יוממים מכפר סבא ורעננה למלונות בהרצליה פיתוח. מחליף את קו 12 שאני מציע לבטל לו את החלופה מכפר סבא. השירות הפנימי ממרכז הרצליה למלונות יתבצע ע"י קו 12.
קו 28: המסלול המקורי של קו 29 אך פועל בשעות מסוימות בלבד. בעיקר בלילה אחרי שקווים 15 ו 19 מסיימים את פעילותם. קו זה יכול לפעול גם כקו לילה.
קו 39: ללא שינוי פרט שצריך להפעילו ביום שישי.
קו 49: קו שהוצע לפני מספר שנים בפורום. קו מהיר ממרינה הרצליה לעתיר ידע כפר סבא דרך הבריגדה, ויצמן והשכונה הירוקה.
קו 229: שינוי מתכונת והתאמת לוחות זמנים יחד עם קו 28. קו 29 עצמו גם אני מציע להפעיל כקו לילה.
מה דעתכם על הרעיונות כי אני חושב שהרעיון יכול לפתור חלק מהליקויים בתחבורה הציבורית באיזור השרון הדרומי שלא חסר באיזור הזה ליקויים(כגון קו 247 המייגע) ואטימות ראש של משרד התחבורה(כגון קווים 47 ו 90 מופעלים בבינעירוניות).