לגבי ה-SG אני גם חולק עליך
הייתי נוסע שנים באוטובוסים הללו, כל נסיעה - 50 דקות, כל יום ובד"כ גם נרדם... נכון, האוטובוסים רועשים מאוד, אין מה לומר, אבל הם לא הרעישו כך כשהיו צעירים. ונכון גם שהמושבים לא משהו, אבל בכ"ז הם מרווחים בהרבה מהמקבילה ה-O405, שלה אותם מושבים בדיוק, אגב... לגבי הכבדות - אני ממש לא מסכים! האוטובוסים הללו חזקים - 290 כו"ס, סוחבים מעולה, ורק בגלל הגיר המעפאן והרעש, יש תחושה שהם לא סוחבים. זה ממש לא נכון! עוד דבר שאני מאוד חולק עליו הוא המזגן - מהיכרותי רבת השנים עם כל הרכבים בדן, מדובר באוטובוסים עם המזגנים הכי חזקים שהורכבו עד היום! בקיץ, האוטובוס קריר, במידה ושני המזגנים פועלים כמובן, ואם תשב מתחת למפוחים (בסוף האוטובוס או בתחילתו) פשוט תקפא! לגבי ההתפרקות: זה לא סוד שההרכבה כאן לא משהו, כמו שזה גם לא סוד שהכבישים לא משהו, בעיקר בבת-ים, שם מתרכזת חלק גדול מפעילות המפרקיות, שצריכות לעתים להתמודד עם פסי האטה תמוהים, הגורמים נזק בלתי הפיך לאוטובוסים. עם זאת, המנוע עם כל הרעידות שלו, תרמו גם תרמו להתפרקות האוטובוסים הללו, כשהדבר ניכר במיוחד באחורי האוטובוס, או בחיבורים של המזגן בתקרה. מעבר לכך, ההזנחה שקיימת לדגם הזה, עקב השבתתו הקרובה נותנת אותותיה. בסה"כ, לא מדובר באחד הדגמים המוצלחים של דן, אך מדובר בדגם ששירת נאמנה שנים ארוכות, בתנאים מאוד קשים, ויש לו בהחלט נקודות זכות לא מעטות.