הרעש של ה EL

מצב
הנושא נעול.

orhen27

New member
מישהו בדן כנראה עוד לא התעורר

באם אתה שומע חריקה, אז סביר-->
להניח שמקור הרעש הוא ברצועות הגומי שעל המנוע. או שאינם מתוחות מספיק או שלא כל כך מאוזנות. בדרך כלל קצת גרפיט פותר את הבעיה.
מישהו בדן כנראה עוד לא התעורר
מישהו בדן כנראה עוד לא התעורר או שהם פשוט אומרים חבל במלא עוד כמה שנים האוטובוס הזה עף אז על מה להשקיע - מה שנראה לי פחות למה אני רואה יותר ויותר EL שמרפדים את הכיסאות שלהם מחדש. משהו לא ברור כל-כך אצל דן.
 

oshri5917

New member
אני מודה שהנסיעה

מישהו בדן כנראה עוד לא התעורר
מישהו בדן כנראה עוד לא התעורר או שהם פשוט אומרים חבל במלא עוד כמה שנים האוטובוס הזה עף אז על מה להשקיע - מה שנראה לי פחות למה אני רואה יותר ויותר EL שמרפדים את הכיסאות שלהם מחדש. משהו לא ברור כל-כך אצל דן.
אני מודה שהנסיעה
בSL הפכה להיות באחרונה בלתי נסבלת וחלקם הפכו ממש לעגלות
 
../images/Emo31.gifהגזמת...

לאחרונה אתה מתכוון בטח ל5 השנים
האחרונות לא??
הגזמת...
 
לא הגזמתי,אולי זה בגלל הגיר אולי

למה הגזים

ה - SLים כבר הרבה זמן הן מכונות גמורות. לפחות ממה שהיה בבאר שבע, היו צריכים להפטר מהן הרבה לפני כניסת מטרודן.
לא הגזמתי,אולי זה בגלל הגיר אולי
בגלל דברים אחרים,אבל כבר הרבה מאוד זמן הן מכונות שעשו את שלהן ואם היו מביאים משהו יותר נורמלי מהELכבר לא היית רואה SL הרבה זמן.
 
ממש לא. עובדה שאתה עדיין רואה את

לא הגזמתי,אולי זה בגלל הגיר אולי
בגלל דברים אחרים,אבל כבר הרבה מאוד זמן הן מכונות שעשו את שלהן ואם היו מביאים משהו יותר נורמלי מהELכבר לא היית רואה SL הרבה זמן.
ממש לא. עובדה שאתה עדיין רואה את
ה-O303 באגד, שניתן להגדיר נסיעה בהן פשוט במילה אסון. הן לא מכונות שעשו את שלהן? ועוד איך שכן, ובכ"ז הן שם... ולאגד היה דגם מצוין שהחליף אותם, ה-O404. זה פשוט לא קשור, מה שקובע זה הגיל. ולגבי ה-SL, מדובר באוטובוס מעולה, שעד היום בקושי רואה מוסך (והמזמוזים השבועיים של אילן מזרחי בצ.ד. לא נחשבים). אז נכון שהוא גבה-רצפה והמושבים לא הכי נוחים בעולם, אבל זה בערך האוטו היחיד בדן שעד היום לא מתפרק מבפנים! מבחוץ, הקורוזיה פשוט הורגת את המכונות ונגד זה אין מה לעשות.
 
זה שדן רוכשת...

ממש לא. עובדה שאתה עדיין רואה את
ה-O303 באגד, שניתן להגדיר נסיעה בהן פשוט במילה אסון. הן לא מכונות שעשו את שלהן? ועוד איך שכן, ובכ"ז הן שם... ולאגד היה דגם מצוין שהחליף אותם, ה-O404. זה פשוט לא קשור, מה שקובע זה הגיל. ולגבי ה-SL, מדובר באוטובוס מעולה, שעד היום בקושי רואה מוסך (והמזמוזים השבועיים של אילן מזרחי בצ.ד. לא נחשבים). אז נכון שהוא גבה-רצפה והמושבים לא הכי נוחים בעולם, אבל זה בערך האוטו היחיד בדן שעד היום לא מתפרק מבפנים! מבחוץ, הקורוזיה פשוט הורגת את המכונות ונגד זה אין מה לעשות.
זה שדן רוכשת...
אוטובוסים מתפרקים זה סיפור אחר.
 
סיטארו מתפרק פחות? אפילו בצפת, שם

CITARO: מתפרק (אבל פחות מהשאר)
B7L: מרכב ישראלי מתפרק יותר, ספרדי פחות
סיטארו מתפרק פחות? אפילו בצפת, שם
נוסעים 20 קמ"ש בעיר, יש בהם פי 10 יותר ניטים וברגים מבדן. בסרטון שצילמת בזמנו גם רואים חריץ בחיבור בין הפאנל מעל השמשה הקידמית לתקרה, מה שמעולם לא ראיתי ב-NL.
 

euronitzan

New member
החריץ נבע מבורג שנשבר ושיחרר את

סיטארו מתפרק פחות? אפילו בצפת, שם
נוסעים 20 קמ"ש בעיר, יש בהם פי 10 יותר ניטים וברגים מבדן. בסרטון שצילמת בזמנו גם רואים חריץ בחיבור בין הפאנל מעל השמשה הקידמית לתקרה, מה שמעולם לא ראיתי ב-NL.
החריץ נבע מבורג שנשבר ושיחרר את
הפאנל לחופשי.. אין שם באמת חריץ. בסיטארו ישנם חלקים שמורכבים גרוע (בעיקר המרכב הפנימי - חלקי תקרה ופאנלים) ואיזורים שמורכבים מעולה (למשל פגוש אחורי ששרד פגיעה בטנדר GMC, כאשר הטנדר התפרק והסיטארו רק נשרט וגם שריטה זו הייתה בצבע הטנדר) מסיבה זו אני טוען שהNL מתפרק קצת יותר. אגב, עדיין לא נפתרה הסוגיה מדוע NL ישראל 'דופק' יותר אבל מתפרק פחות..
 
בוא נגיד שבמקרים רבים ההרכבה

אולי הבעיה היא בהרכבה בארץ
בוא נגיד שבמקרים רבים ההרכבה
הישראלית מאסיבית יותר מהרבה הרכבות תוצרת חוץ. בכל אופן, לדעתי, אין כזה דבר אוטובוס שלא מתפרק. זה פשוט בלתי אפשרי כשמדובר במכונות שגומעות מאות אלפי קילומטרים...
 
הגזים הגזים.. גם אתה הגזמת...

למה הגזים

ה - SLים כבר הרבה זמן הן מכונות גמורות. לפחות ממה שהיה בבאר שבע, היו צריכים להפטר מהן הרבה לפני כניסת מטרודן.
הגזים הגזים.. גם אתה הגזמת...
לא יודע מאיפש הבאת את הנתון הזה אבל מהנסיעות האחרונות שלי ב SL היו לא מעט כאלה הם לא עשו רושם של גמורות. חוץ מזה אתה בכלל רענני, איך אתה יודע מה היה בבאר שבע???? או שאתה גם כן מסתמך לי על שמועות....
 
אני באר שבעי...

הגזים הגזים.. גם אתה הגזמת...
לא יודע מאיפש הבאת את הנתון הזה אבל מהנסיעות האחרונות שלי ב SL היו לא מעט כאלה הם לא עשו רושם של גמורות. חוץ מזה אתה בכלל רענני, איך אתה יודע מה היה בבאר שבע???? או שאתה גם כן מסתמך לי על שמועות....
אני באר שבעי...
עברתי לכפר סבא לפני שנה.
 
ובמלה גמורות...

הגזים הגזים.. גם אתה הגזמת...
לא יודע מאיפש הבאת את הנתון הזה אבל מהנסיעות האחרונות שלי ב SL היו לא מעט כאלה הם לא עשו רושם של גמורות. חוץ מזה אתה בכלל רענני, איך אתה יודע מה היה בבאר שבע???? או שאתה גם כן מסתמך לי על שמועות....
ובמלה גמורות...
התכוונתי שכבר צריך להוציא אותן מהשירות, אולי הן יכולות לפעול עוד הרבה זמן, אבל הן רועשות, לא נוחות, וסביר להניח שגם מזהמות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה