המושג/מילה "תחרות" פרושה שיש לפחות שני גופים
שפועלים ומתחרים ביניהם על כיסו של הצרכן במכלול האפשרויות והדברים. ברגע שיש רק גוף אזורי אחד ולאחרים אין דריסת רגל זו - בפרוש - לא תחרות !!! הנוסע שבוי ואין לו תחרות, אלא אם כן חאפרים שמכונים "מוניות שרות" נחשבים תחרות. החאפרים הללו פעלו ופועלים בשיטה של "כל דאלים גבר". תחילה הם נכנסו לשטח והפגינו נוכחות, וכך כפו עצמם על משרד התחבורה. ברחבי הארץ היו מספר מקומות שבהם התקיימה תחרות כזו, והיא בוטלה ע"י משרד התחבורה שהעביר קווים לחברות אחרות ללא כל שקיפות וללא כל הסבר. הוא אפילו לא קיים מכרז באותם קווים, אלא פשוט העביר אותם. האם זו תחרות ? לא !!!!!!!!
המושג/מילה "תחרות" פרושה שיש לפחות שני גופיםזה תחרות אם יש רכיב של "נסיון עבר"
אם המפעיל "נקנס" על ציוני הבקרה הפחות טובים שלו ולכן צריך להגיש הצעה יקרה יותר לחפות על הפער, ומכאן שסיכויי הזכייה שלו קטנים יותר. ואם המכרזים החדשים בנויים בצורה שלומדת ממפגעי העבר ומנסה למנוע אותם בעתיד, אז מדובר בתחרות הוגנת שהולכת ומשתפרת, לא כל עונש צריך להיות "עונש מוות" לחברה מסוימת. במצב כזה לחברות גרועות קשה יותר לפרוח מאשר לחברות טובות, חלקן ייעלמו מהשוק וחלקן לא, אך ניסיון העבר גם מלמד אותנו שחברות טבות יכולות להפוך לגרועות וחברות גרועות יכולות להפוך לטובות תוך כדי תקופת זיכיון.
שפועלים ומתחרים ביניהם על כיסו של הצרכן במכלול האפשרויות והדברים. ברגע שיש רק גוף אזורי אחד ולאחרים אין דריסת רגל זו - בפרוש - לא תחרות !!! הנוסע שבוי ואין לו תחרות, אלא אם כן חאפרים שמכונים "מוניות שרות" נחשבים תחרות. החאפרים הללו פעלו ופועלים בשיטה של "כל דאלים גבר". תחילה הם נכנסו לשטח והפגינו נוכחות, וכך כפו עצמם על משרד התחבורה. ברחבי הארץ היו מספר מקומות שבהם התקיימה תחרות כזו, והיא בוטלה ע"י משרד התחבורה שהעביר קווים לחברות אחרות ללא כל שקיפות וללא כל הסבר. הוא אפילו לא קיים מכרז באותם קווים, אלא פשוט העביר אותם. האם זו תחרות ? לא !!!!!!!!