היטיב לענות כבר קובי
ואוסיף שחייתי בארץ משנת 1978 ועד 1995 ושוב מ-1998 עד 2004, כך שנדמה לי שאני צברתי מספיק שעות א"י... הרבה מהזמן שאני כאן אני גם שוכר רכב, אבל גם נוסע רבות באוטובוסים בתל אביב. הפעם אף הוצאתי רב קו אנונימי, ונחרדתי לראות איך הנהג מתעסק עם הנפקת הכרטיס ביד אחת בעוד הוא סוטה מנתיב לנתיב בדרך לבון. מה שאני כן רואה זה הרבה רחובות עירוניים של 4 עד 6 נתיבים (לרוב דו-מסלוליים עם 2-3 נתיבים בכל מסלול) כשרוב תחנות האוטובוס תופסות נתיב אחד (כשיש 3) או מפרץ (כשיש 2). אני יכול רק להתקנא כי בלונדון למשל כמעט כל הרחובות הראשיים הם של 2-3 נתיבים בסה"כ (בשני הכיוונים יחדיו). פעמים רבות לתחנת האוטובוס אין מפרץ - אם יש לך מזל, לא מגיע רכב ממול ואפשר לעקוף, אבל לרוב אתה נוסע בעקבות האוטובוס 2-3 תחנות.
היטיב לענות כבר קוביאתה כנראה לא רואה טוב
"דברים שרואים משם לא רואים מכאן". למיטב זכרוני אתה מתגורר ברוב השנה בחו''ל, או שמא אני טועה ? [אנא אל תתעלם, זה חשוב להבנת הסוגיה !]. וגם אם אתה נמצא בארץ, לפי דבריך אני בספק גדול מאוד אם אתה באמת יודע מה שקורה בתחנות האוטובוס בכבישי ישראל.
ואוסיף שחייתי בארץ משנת 1978 ועד 1995 ושוב מ-1998 עד 2004, כך שנדמה לי שאני צברתי מספיק שעות א"י... הרבה מהזמן שאני כאן אני גם שוכר רכב, אבל גם נוסע רבות באוטובוסים בתל אביב. הפעם אף הוצאתי רב קו אנונימי, ונחרדתי לראות איך הנהג מתעסק עם הנפקת הכרטיס ביד אחת בעוד הוא סוטה מנתיב לנתיב בדרך לבון. מה שאני כן רואה זה הרבה רחובות עירוניים של 4 עד 6 נתיבים (לרוב דו-מסלוליים עם 2-3 נתיבים בכל מסלול) כשרוב תחנות האוטובוס תופסות נתיב אחד (כשיש 3) או מפרץ (כשיש 2). אני יכול רק להתקנא כי בלונדון למשל כמעט כל הרחובות הראשיים הם של 2-3 נתיבים בסה"כ (בשני הכיוונים יחדיו). פעמים רבות לתחנת האוטובוס אין מפרץ - אם יש לך מזל, לא מגיע רכב ממול ואפשר לעקוף, אבל לרוב אתה נוסע בעקבות האוטובוס 2-3 תחנות.