התנצלות ובקשה לתגובות.

התולעת 1

New member
מי אמר שאתה מדבר עברית?

אריקסון דיניקן שכתב את הספר מרכבות האילים הוא תיעד את כל המאורעות ונתן להם הסברים שכליים אפשריים בלבד שאחרי זה הוציא ספר אחר שסותר לכל מה שהוא כתב כופר מקצועי אז אף אחד לא אומר שלא ההנצרות אומרת שזה נכון האיסלם אומר שזה נכון העולם יודע שזה נכון העובדות מוכיחות שזה נכון ואני יהודי מוכיח, יבוא גרמני ויגיד לך מי אמר שאתה מדבר עברית? מה תגיד לו? מאיפה אתה יודע שאתה מדבר עברית? מי לימד אותך עברית? כשאני נכנס לשיעור אנגלית אז המורה לימדה אותי אנגלית יכולתי להגיד לה המורה למה ABC למה לא ציגלה? זה שטות היה להגיד כזה דבר, למה? כי היא היודעת היא המלמדת תגיד לי אם רופא אומר שפלוני חולה ועשרה ספסלים עומדים לידו ואומרים הו, עזוב הוא לא חולה בריא, למי שומעים? כשהתורה אומרת ואני אומר בשמה ואני בעל המקצוע וזה מה שכתוב אפי` אלף קצבים וששת אלפים חיטים וארבעת אלפים סנדלרים לא יכולים להגיד לי מה כתוב, להוכיח את האמת זה לא בעיה זה לוקח פשוט חצי שעה שעה אם אתה מוכן רק לשמוע, אמת לא בעיה להוכיח הבעיה היא שהאמת מפריעה לאנשים בענין של תשובה זה איך לצאת מפה לצאת החוצה ולקבל עול תורה ומצוות, זה הקטע הכי מפחיד שהאדם צריך לעבור ומזה הוא בעצם חושש ובגלל זה הוא דוחה את כל הטיעונים והכל, הוא לא יכול לראות את עצמו כיהודי דתי שומר תורה ומצוות שכל הזמן הוא הרגיש מעל הדתי בצורת לבוש היום הוא יהפוך להיות אחד מהם וזה לא מקובל עליו וזה מה שמונע אותו מהרבה דברים כי באמת להוכיח לברר פשוט קל האמת שום שקר לא יכול לעמוד לידה,
 
במה אתה יותר בעל מקצוע ממני?

שאתה יודע כל כך טוב שהסיפורי מעשיות של 3500 שנה כביכול, הנו אמת ולא מפוברק?
 

התולעת 1

New member
מפוברק?

לפני שאני יביא את ההוכחות מאיפא צמחו הנוצרים והמוסלמים,כלומר מה הבסיס שלהם?
 

התולעת 1

New member
מכיר את חגי ישראל ?

תשמע , אני מתכוון להפיל אותך בפח ואתה תזהר , שים לב , אל תהיה פזיז . אשאל אותך שאלה , אתה יודע חג פסח לזכר מה ?
 

התולעת 1

New member
חג שבועות לזכר מה?

ישמעו אזנך מה שפיך מדבר רק המרחק הוא שיבר ממתי התחילו לחגוג את חג הפסח?
 
הנה המקור לחג הפסח ויתר החגים

כתיב בסיפור: "ויאמר חלקיהו הכהן הגדול על שפן הספר ספר התורה מצאתי בבית ה' וכו' ויהי כשמע המלך את דברי התורה ויקרע את בגדיו וכו' ויצו המלך את כל העם לאמר עשו פסח לה' אלהיכם ככתוב על ספר הברית הזה כי לא נעשה כפסח הזה מימי השופטים" (יותר מחמישים שנה)(מלכים ב' פרקים כב – כג). הרי לך עדויות מן המקרא שאכן נשתכחה תורה מעם ישראל לשנים ולדורות. וכל המסורת שעברה מאב לבן נשתכחה ואפילו בדברים המפורסמים כגון הפסח והסוכה. מאין לך שלא חלקיהו הכהן הגדול לא המציא את כל הסיפר מליבו? כל הטענה שיש על מסורת התורה נופל בפח.
 

התולעת 1

New member
שים לב למה שכתוב.

ויאמר חלקיהו הכהן הגדול על שפן הספר ספר התורה מצאתי בבית ה' וכו' ויהי כשמע המלך את דברי התורה ויקרע את בגדיו וכו' ויצו המלך את כל העם לאמר עשו פסח לה' אלהיכם ככתוב על ספר הברית הזה כי לא נעשה כפסח הזה מימי השופטים" (יותר מחמישים שנה)(מלכים ב' פרקים כב – כג). הרי לך עדויות מן המקרא שאכן מדובר בספר תורה שקיבלו מסני. לא עניתה לי עדיין על השאלה... חג שבועות לזכר מה?
 
שמתי לב

אבל ראיה שהתורה לא מפוברק ושיש מסורת התורה מדור לדור לא קיבלתי ממך. לגבי חג שבועות: יש מחלוקת בין משה רבנו לבין חז"ל, ע"פ התורה זה חג של החקלאים על תחילת קציר החיטים. ע"פ מה שחז"ל פיברקו זה חג של מתן תורה שכלל לא היה.
 

התולעת 1

New member
אתה צודק זה גם אותי לימדו

אותי לימדו גם כן בית ספר . בראש השנה , סוכות חג האסיף , פסח חג הקציר , חג זה , חג ככה כל החגים חקלאות . ``סלינו על כתיפינו ראשינו עטורים מקצות הארץ באנו הבאנו ביכורים `` ככה לימדו אותנו . לא לימדו שיש מצוות .מה זה מצוות , מי לימד מצוות . לימדו אותנו כל הדברים מה התקופות . אתה יודע עוד משהו על שבועות ?
 
לי לא למדו כך

אני למדתי בחיידר ובישיבות ולימדו אותי את מה שחז"ל פיברקו. משה רבנו לא ידע ששבועות היא יום חג מתן תורה. עם כל התגובות שלך אני עדין לא מבין מה מביא אותך להאמין שהתורה משמים, אני בטוח אם הית נולד נוצרי היית כומר הדוק, ואם מוסלומי אז שיח רציני. ועל כל קושיה בברית החדשה, או בקוראן, היית אומר? 1) הקושיות הם נסיונות מהשמים. 2) תיקו, כשהמשיח יבא נדע את התשובה. 3) אי אפשר להבין את הדברים כפשוטם. 4) מדובר בדברים נשגבים מאוד. 5) אסור להרהר. 6)צריך להתחזק באמונה פשוטה. ועוד הרשימה ארוכה.
 

התולעת 1

New member
תשמע, היום אתה אדם מבוגר

אני רוצה לשאול אותך שאלה: אם באו שניים והעידו לך שראו אחד גונב והוא אומר שהוא לא גנב, למי אתה מאמין, לשניים, או לאחד? אם יש לך "שכל" ודאי תאמר לי לשניים. שאלה שניה אם יהיו שישה זה עדות יותר טובה? תאמר לי: כן. אם יהיו 60? תגיד: טוב מאוד. 600? תגיד : מצוין. 6000? מעולה. 60,000? נפלא. 600,000? תאמר: לא צריך.מספיק. במעמד הר סיני היו 600,000 איש גברים, בגיל 20 עד גיל 60 חוץ מנשים, חוץ מטף, חוץ מזקנים וחוץ מערב רב שהיו כפול מהם, בקיצור במעמד הר סיני היו מיליונים שמעידים שראו ושמעו את הקב``ה בעשרת הדברות אומר: ``אנכי ה` אלקיך אשר הוציאתך מארץ מצרים מבית עבדים, לא יהיה לך אלהים אחרים על פני``, מיליונים מעידים שראו ושמעו, זו עדות, או לא? מה אתה אומר?
 
סיפור יפה

במעמד הר סיני לא היה אפילו איש אחד. וזה שמישהו כתב: ``אנכי ה` אלקיך אשר הוציאתך מארץ מצרים מבית עבדים, לא יהיה לך אלהים אחרים על פני``, והוא מספר שאלפים ראו. זה עדיין לא אומר שאכן כך היה, יש הרבה סיפורים יפים. ישו גם כתב שהוא עלה לשמים ואלפים ראו, אז מה עוד סיפור יפה.
 

התולעת 1

New member
שוב שקר...חלק א",

עכשיו תבין דבר אחד , בא עכשיו יהודי מקבל ספר נגיד בדור המדבר , פותח את הספר קורא ``אני ה` אלוקיך אשר הוצאתיך מארץ מצרים מבית עבדים `` אם הוא יצא ממצרים הוא ממשיך לדפדף . אם הוא לא יצא ממצרים הספר בלוף , נכון ? זורקים את הספר . הוא מדפדף דף , הוא רואה שכתוב שלפני שהוא יצא ממצרים היה עשר מכות דם , צפרדע , כינים , ערב , שחין כל המכות , עשר מכות . וכתוב שליהודים לא היה בעיות , למצרים כן היה בעיות ואתה היית וראית . פותח את הספר וקורא את זה . הוא היה או לא היה . זה היה או לא היה . אם לא היה זורק את הספר , זה שקר . פותח עוד דף רואה שכתוב שאחרי שהיה עשר מכות הוא בעצמו מחזיק הספר הזה נקרע לו הים . עמד מול ים סוף היה מים מאחורה מצרים , הוא לא יכול לעבור , משה רבינו עושה ככה נפתח הים , עבר . היה או לא היה ? , אם לא היה זה בלוף . פותח עוד דף , כתוב שמה שהיה מעמד הר סיני וההר עשן כולו וקולות ולפידים ואורות ורעש והשם מדבר ואומר ``אנכי השם אלוקיך`` היה או לא היה ? אם לא היה , היה זורק את הספר , בלוף . אז אני שואל אותך שאלה , אדם לא יקבל ספר שמתייחס אליו וכתוב בספר ``עיניך הרואות ולא זר אזניך שומעות ולא אחר אתם ראיתם ,אתם אוחזי הספר אתם ראיתם . לא פרט אחד שאפשר לתעתע אותו . אלפי פרטים שעבר העם הזה והיה עד להם ולא רק זה אלא שהגויים מאמתים ואמרים שאכן היה כי גם הם היו . אז אני שואל זה עדות או לא עדות ? היה מאו צה טונג היה לו ספר אדום במהפיכה כולם היו צריכים כשהוא היה מדבר להרים את הספר האדום . כולם מרימים את הספר האדום . מאו צה טונג מת , הספר האדום נהיה שחור שרפו אותו . מת גמרנו . כשהיה פחדו ממנו . משה רבינו מת , למה לא שרפו ת`תורה . למה עד היום נשרפים בשביל התורה ? כי הם היו עדים לא מכרו להם דבר .
 

התולעת 1

New member
ישו ומוחמד.....חלק "ב,,

בא ישו ימח שמו וזכרו ראשי תיבות מהמדבר ואמר דיבר איתו הקב``ה ואמר תעשה ברית חדשה . מי היה איתו ? אף אחד . בא מחומד יצא מהמערה אמר יש לו קוראן , מי היה איתך ? אף אחד . אז יש אנשים מסתובבים אין להם מה לעשות , אז אחד מוכר ככה , אחד מוכר בילוי , אחד מיסטיקה , אחד מוכר ככה, אחד גורו , אחד הולך הארי קרישנה עם מצליתיים בדיזינגוף אחד זה , כל אחד מחפש ,אחד הולך עם נעליים פעמונים ,כל אחד יש לו שיגעון אחר .מחפש משהו גם רוצה להשתייך לאן שהוא . אז מוכרים לו , מה אכפת לו . אבל לא אמרו לו שהוא ראה וזה היה ועבר , לא , קנה את זה נחמד לו . אבל אם אתה בא להכניס לו בנאדם להגיד לו מציאות ועדות ודברים שהוא ראה והוא לא ראה , אף אחד לא יקח . בפרט לא עם שלם . יש לך עדות יותר טובה מזאת ? אין עוד עם בעולם שיש לו כזה דבר . מה אתה חושב שהעם הזה טיפש , חס ושלום ? אנחנו צאצאים של טיפשים ? אתה יודע מי היה משה רבינו ? מי היה יהושוע בן נון ? שאלו אחד מנשיאי ארה``ב אחד מהמצביאים הגדולים נדמה לי זה היה אייזנהאור , שאלו אותו , תגיד מי היה המצביא הדגול בכל ההיסטורי העולמית ? אמר יהושוע בן נון . אתם יודעים מזה להיכנס דור שהיו עבדים , יצאו למדבר ארבעים שנה , נכנסים לארץ ישראל , כובשים אותה ומכים שלושים ואחד מלכים כשכולם מעצמות דאז . זה יתכן דבר כזה ? אלא זה הבטחה מהשם יתברך שכך יהיה . מי שיקרא את ספר יהושוע יראה איזה מארבים הוא עשה איזה דברים , איזה טקטיקות הוא עשה באותו זמן ישתגע . מי שיקרא על יוסף איך כלכל את כל מצרים , יש באחד החוברות של ניצוצת אם אדם יתבונן איזה יופי איזה תבונה , איזה כלכלה , להכין שבע שנות שובע משבע שנות רעב . אתם יודעים מה זה ? מה זה לצבור בר ? ושלא יתקלקל ושלא ירום תולעים ולא הכל . מי יכול לעשות כזה דבר ? חושבים זה סיפורים מקראיים ?, תעיינו , תבררו את הדברים תראו.
 

התולעת 1

New member
אתה רואה איזה שקרן אתה?

או בעצם אינך רואה כך.כי אדם שנמצה בתוך ביוף אינו מרגיש את הסירחון. איפא כתוב שמשה רבינו לא ידע ששבועות היא חג מתן תורה? 2.אתה אפילו לא יודע איך נראת גמרא.אתה רוצה להגיד לי שלמדת בחיידר? נו צוציק אתה רוצה לשקר אותי?
 

התולעת 1

New member
ונוסיף...וואו ! הגילוי שלך הוא "רק"

וילהאוזן מבסס על זה את כל תיאוריית ביקורת המקרא. בכל אופן, דייק בפסוק: "כפסח ה-ז-ה", כלומר שאכן כן חגגו את הפסח, אבל לא בהשתתפות המונית כזו של כל עם ישראל.
 
למעלה