ה
הראשונה של הפורום

ממש לא נחמד להיות יהודי בשוודיה...

גם אם אתה משכיל, בעל מקצוע "נחשב" ובעל ממון, אתה עדיין סובל מאנטישמיות (אפילו אם יש לך ילד אחד או שניים בלבד..)
 

ציפי ג

New member
במשפחתי פלג שבדי

אף הם שומו שמים, משפחה ברוכת ילדים - 2 בנים 2 בנות. ההורים לא היו משכילים. אבל מאוד עשירים . מאוד מאוד מאוד מאוד. עד שפשטו את הרגל והפכו להיות ענים. מה אומר ומה אדבר. ענים יש גם בשבדיה.
 
אני חייבת להעיר לגבי יפן

אם אני לא טועה, כמו בסין, גם ביפן הממשלה מגבילה את הילודה ומעודדת משפחות שלהם רק ילד אחד. יכול להיות שאני טוען וזה כך רק בסין אבל אני כמעט בטוחה שאני צודקת. אני יודעת לגבי סין שכבר שנים רבות מגבילים שם את הילודה לילד אחד וההורים מעדיפים בנים כדי שיפרנסו את ההורים לעת זקנה ויביאו הביתה אשה (שהרי האשה הולכת לבית בעלה) שתעזור לאמא הזקנה. יש משפחות עם יותר מילד אחד בסין, אבל למשפחות האלה יש פחות הטבות וזכויות לעומת משפחות עם ילד אחד.
 
תראי, יש משהו בדבריו, אבל...

הוא טוען שמי שלא עובד, שלא יביא 12 או 14 ילדים ויחשוב שהמדינה תממן אותם. אז אולי עכשיו המצב קשה ואין אפשרות כזו למדינה, אז תגיד "אין אפשרות". אל תגיד "אל תביאו ילדים". כי המצב הדמוגרפי גם גרוע מאוד והיחידים שבאמת נותנים מענה להתרבות הערבית אלה החרדים (וחברי הפורום הזה
), אז גם זה משהו טוב בשביל המדינה, אבל כולם רואים בזה רק את הנזק, כאילו שילדים זה איזה משהו רע, נצלני כזה. בקיצור, למרות שיש לו באמת בעיה עכשיו ואולי הוא צודק במשהו, לא מדברים ככה אל אנשים. וזה יפגע בו בעתיד.
 
ה../images/Emo59.gif הראשונה של הפורום

לאור סערת הרוחות בפורום והנושא המאוד שנוי במחלוקת אני מקבצת לכדי שרשור אחד ארוך ומייגע את כל ההודעות הקשורות לנושא משפחות ברוכות ילדים - בעד ונגד. באופן עקרוני אני לא אוהבת דיונים כאלה אבל אין לי זכות להפריע לאחרים להתבטא ולחוות דעה ולכן השרשור יישאר. כולי תקווה שאנשים ילמדו להתבטא בצורה יותר נעימה על אף הנושא השנוי במחלוקת.
 

sarav55

New member
שלום אני חדשה כאן

כאמא לילדים בעצם אולי משפחה מרובת ילדים אם אינני טועה (4 ילדים) הצטרפתי לכאן להביע עמדתי יש לי אחות שכבר למעלה מ-22 שנה לא הצליחה להכנס להריון ולהביא ילדים כל פעם שהייתי נכנסת להריון במשפחה היו מסתכלים עלי כעל מטומטמת מה היא מביאה ילדים עם המצב שלה וגם אני נכה ברגלי וכל הילדים שלי בניתוחים תדעו לכם שאם יכולתי להביא יותר ילדים היית מביאה האושר הכי גדול שיש לאדם בחיים זה לא כסף ולא בית ולא מכונית מפוארת אלה הם דור ההמשך ודור המחר שהם ילדינו הנכבדים אני מתעוות את מה שאמר מיודעינו השר הנאור שהוא עשה מיליונים על גבי האזרח הקטן ומזלזל בדור ההמשך שלנו אין כמו משפחה גדולה להם יש כלב וילד והם מטפחים את הכלב יותר מילד תדעו לכם יקרותי יש במדינה הזאת לכלבים מזל יותר מילדים לכו תראו איך הם מטפחים את הכלבים שלהם יש להם כסף לכלב אבל לחשוב שנשים שמביאות ילדים לעולם הם משריצות בושה וחרפה כמו פרעה מצרים הוא אמר כל הבן היאורה תשליכוהו והבת תחיון זוהי גזירה כמו פרעה הרשע אבל מה כתוב שם כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ אזי אני קורא בקריאה נרגשת כמו שבמצרים עינו את בנותישראל ולא עזר להם גם כך כאן במדינה הזו מי שלא רוצה לעזור למשפחות כאלה אין לו זכות לא צריכים שום דבר מאף גורם
 
קודם כל ברוכה הבאה לפורום ../images/Emo140.gif

הגעת למקום הנכון אולי בזמן הלא נכון (לא להתנפל עליי, ככה אני מרגישה) אני לא מצפה הרבה מאדם שלמד כלכלה בארה"ב ואני מזמן אמרתי שהוא יכול להיות שר אוצר נהדר בארה"ב אבל כדי להיות שר אוצר במדינת ישראל צריך ללמוד את הכלכלה שלה ואת האנשים שגרים בה. לא מבינה איך נתנו לו להיות שר אוצר. שטרית יותר שר אוצר ממנו ודווקא הוא שר בלי תיק. אבל זאת רק דעתי... מי כמונו, ההורים ל-4, 7 או 10 ילדים יודעים כמה אושר והנאה צרופה היא לגדל את הילדים שלנו. עם כל הקשיים והדאגות שיש בדרך - אנחנו העשירים מבחינה רוחנית ונפשית. מי שחושב ומרגיש שמביאים ילדים על חשבונו לא יודע בכלל על מה הוא מדבר. יש שמביאים ילדים בגלל מצוות דתיות, יש בגלל מניעים פוליטיים אבל הרוב הגדול מביאים לעולם ילדים כי זה צורך טבעי ונורמלי ביותר להיות הורים. יש מי שמרגישים מלאים בהורות אחרי ילד או שניים ויש כאלו שכל פעם שהתינוק שלהם גודל והופך לילד הם מרגישים שוב בצורך לגדל תינוק. כל אחד וסיבותיו הוא. זה לא רציונלי בכלל הרצון להביא ילדים לעולם. מי שמביא ילד לעולם מתוך מחשבה שזה יעזור לו כלכלית או להגדיל את האוכלוסיה אליה הוא משתייך עושה עוול לילד שיוולד. כמובן שאם יש למשפחה בעיות כלכליות כדאי שיחכו עד שמצבם יסתדר ואז יביאו ילד נוסף אבל אם המחשבה היא "אני יביא עוד ילד אני אקבל עוד סיוע" זה כבר עוול לילד עוד טרם לידתו.
 
שלום לכולם אני חדשה פה

לי יש 5 ילדים וכולם מאומצים,ואמינו לי הם לא נטל על המדינה , ואלוי ויכולתי להביא עוד ,כמה ילדים, זה האור של הבית ,אוי לנו אם נפסיק את הילודה אמינו לי בעלי עובד ומשלם מיסים בדיוק כמו כול אחד במדינה , ואני מאוד מחזיקה מכם אלו שיש להם הרבה כול הכבוד לא קל לגדל אותם נכון אבל האושר שהם נותנים שווה יותר מכול דבר ,
 

sarav55

New member
אז קדימה

כל מי שחושב שפה זה ארצות הברית שילך לשם ויהי שם מה שרוצה עם כל המיליונים המלוים לזה
 
אנחנו מרובי ילדים או ברוכי ילדים??

אם ההתייחסות לילדים היא ב"חתיכות" די ברור למה כל ילד הוא נטל ועול, ולמה עדיף להפסיק "לייצר" אותם. אבל איזו גישה מעווותת זו שמתייחסת לילדים כמו אל תוצר (לוואי??) במפעל. אם כל ילד זה עולם ומלואו, אם לכל ילד יש נשמה, אם כל ילד זה ברכה, אז למה להגביל?! מישהוא היה רוצה לגלות שהוא בעצם לא היה אמור להוולד כי להורים שלו לא היה מספיק כסף כדי לכלכל אותו? דרך אגב, מי שמכיר את הדרום ואת הבדוואים, רואה גברים בדוואים שמקבלים עשרות אלפי (!!!) ש"ח בחודש כי הם נשואים לכמה נשים ויש להם הרבה ילדים. חשבון הבנק שייך להם, והילדים מסתובבים יחפים ולא לומדים כמו שצריך, לא כי לאבא אין כסף אלא כי רק (!) לאבא יש כסף...
 
סבי ז"ל היה ילד כזה

להורים שלו לא היה כסף לילד חמישי. הם החליטו לעשות הפלה. חסכו כסף ולא היה להם מספיק כדי לשלם לרופא על ההפלה. אז האבא אמר, טוב, אנחנו מאכילים ארבעה, נאכיל חמישה איכשהו. אז כמובן המדינה (ברה"מ) שילמה הכול , חינוך, בריאות, קייטנות בחופש, ספרי לימוד, הכול הכול חוץ מאוכל שגם היה זול מאוד אבל בצמצום עד כדי סף רעב, ובגדים שהיו פשוטים ונתפרו לבד. סבי ז"ל היה אחד האנשים המקסימים שאני מכירה. הוא היה טייס שנלחם בנאצים. שניים מאחיו נספו בשואה. גם הוריו. הם נותרו שלושה אחים בלבד. כשנגמרה המלחמה הוא היה טייס כמה זמן ואז נישא לסבתי שתחיה ,סיים מכללה וקיבל תואר הנדסאי והוא עבד קשה כל חייו וגידל שתי בנות וחמישה נכדים. בגיל שישים ושבע הוא עלה לארץ. הוא נפתר בגיל שבעים ותשע, חודש בלבד לפני שנולד בני הרביעי, שקרוי על שמו- אלישע הירש. והכול בגלל שלהוריו היה חסר רובל בשביל ההפלה.
 
../images/Emo24.gif איזה יופי של סיפור ../images/Emo140.gif

אני בטוחה שיש לא מעט אנשים כאלה שהיו אמורים לא להיוולד ורק בגלל שלהורים לא היה כסף או איזו "בעיה" אחרת ההפלה נדחתה ונולד/ה ילד/ה לתפארת. בדרך כלל האנשים האלה הם אלו שמשאירים חותמם על העולם. ל אני לא מאמינה בצירוף מקרים. זה היה מכוון.
 

סמסרה1

New member
לא צריכים שום דבר מאף גורם

שלום שרה אם משפחות ברוכות ילדים ללא כסף לא צריכים שום דבר מאף גורם אזי הכל בסדר סמסרה
 
למעלה