זה פעיל?? בדיוק חשבתי איך אין פורום איביי

בָלבָל

New member
זה פעיל?? בדיוק חשבתי איך אין פורום איביי

ומגלה שיש.. חדש.. ממתי זה פה ולמה ריק כלכך?
 

ACE OF SPADES

New member
אהלן חברים , זה פורום חדש , הוא בן

שעה וחצי. עדיין אין תכנים , וגם אין אפילו פירסום אחד אבל אני שמח לראות שכבר יש חברים חדשים . הפורום הזה יהיה מספר 1 בארץ בהבטחה . תשימו במועדפים , וברוכים הבאים.
 

בָלבָל

New member
ענק! איזה קטע מוזר שחשבתי לחפש

אם פתחו פורום ממש בזמן שפתחו אותו... מטורף משו לכבוד הוא לי להיות ההודעה הראשונה
אני אמנם רק קונה קטנה באיביי, אבל אוהבת מאוד את כל מה שהולך באתר המטורף הזה...!! אפשר לעשות ממנו תוכנית ריאליטי הגדולה בעולם.. ה"קרבות" על מוצרים נגד אותם משתמשים שוב ושוב, השניות האחרונות לפני סגירת המכירה... בהתחלה זה מאוד ממכר ומסוכן אבל לשמחתי עברתי את השלב הזה דיי במהרה ובלי הוצאות מטורפות והיום אני כולה עם 34 פידבקים (בשנתיים שאני רשומה...). שיהיהיה המון בהצלחה עם הפורום!!
 
בשעה טובה ומוצלחת...

סוף סוף פורום שלא יהיו בו טרולים מעצבנים כמו שיש בפורומים אחרים...הגיע הזמן ובהצלחה
 

geru

New member
אני מאד מקווה .....

1. שהשרלטנים מהפורום מהאתר המקביל לא יגיעו לכאן. 2. ששירותי ההמרה מדולרים לשקלים ימחקו במהרה 3. שינתן מענה לכווווולם (אני מוכן לעזור... אני כבר 6 שנים מוכר וקונה) ולא ישלחו אותם לפורומים אחרים.
 

ACE OF SPADES

New member
זאת בהחלט הכוונה :

בתור בעל נסיון ניהולי קודם בפורומים של תפוז אני יכל להבטיח לך שהודעות כאן ימחקו ומציפים\מפרסמים יחסמו מהפורום. הפורום הזה לא יהיה "בית בושות" (ניסוח מעודן). ואני בטוח שחברי הפורום שעוד יגיעו ישמחו לקבל עזרה ממוכר מנוסה כמוך. ברוכים הבאים:
 

ווטרס

New member
שיהיה במזל - באמת הגיע הזמן! :)

פורום איביי בתפוז היה רק עניין של זמן לטעמי. בהצלחה למנהלים ! אני כמובן אנסה להתחבר כמה שיותר כדי לעזור ולהיעזר בחברי הפורום.
 
מדהים

כבר שנה אני חושבת למכור באי ביי. אני מכירה את אי ביי כבר כמה שנים, ומכירה מישהו ישראלי באופן אישי שעשה מלא כסף! היום במקרה חשבתי שאולי הגיע הזמן ללמוד את זה יותר ברצינות. והנה פורום חדש בתפוז. ממש צירוף מיקרים. קראתי בזמנו ספר שכתבה מישהי (באנגלית) על מכירה באי ביי. זה מאוד מעניין אבל משום מה אני מרגישה שזה לא מתאים לישראלים מכיוון ש"הבעיה" שלנו זה איך להעביר את הכסף לחשבון בארץ. שמעתי שיש כל מיני שיטות, אבל זה נשמע לי מסובך. בהצלחה בפורום החדש
 

ACE OF SPADES

New member
לא מסובך יותר מדי מאיה , יש פתרונות

יהיה מאמר על זה מחר בערב , תחת קטגוריות מאמרים.
 
יופי מזל טוב על הפורום החדש

ומאיה זה לא ממש מסובך אני פתחתי חשבון ב etrade שלחתי מסמכים וקיבלתי אחרי שבועיים חשבון ומשם אני מושכת את הכסף תתחדשו על הפורום
 

ACE OF SPADES

New member
אגב מאיה , גם לי יש חשבון אי טרייד

מחר אני יעלה מאמרים על מה זה בדיוק ואיך משיגים אחד כזה.
 
אני צריכה עזרה

מה זה אומר? Warning Some of your information is not available at this time. Please try again later. הצלחתי סוף סוף להעלות את המוצר שלי באי ביי. היום בבוקר בדקתי מה קורה עם זה. ואח"כ בדקתי שוב וזה מה שקיבלתי. כאילו לי פריטים שאני מוכרת. זה קרה לך פעם? הפריט שלי כן מופיע באתר עצמו כמוצע למכירה.
 
הבנתי!

יש להם שירות צ'ט. מה שקרה זה שהם מעדכנים את האתר שלהם ביום חמישי בלילה (שלהם) וזה לוקח כמה שעות. לכן לא יכולתי לקבל אינפורמציה על המכירה שלי.
 

ACE OF SPADES

New member
היי מאיה , כתבתי מאמר לגבי ETRADE

את מוזמנת לקרוא אותו , בונסף למאמר יש בקטגוריות אלבומים גם קישורים להורדת טפסים רלוונטיים להצטרפות. תקראי קודם את המאמר ואחר כך תורידי את הטפסים , אם יש שאלות תרגישי חופשי.
 
אייס אולי אתה תוכל לענות לי

אני שואלת המון וכל אחד נותן לי תשובה אחרת לגבי הויזה של etrade יש לך מושג מה העמלות שגובים בבנק על משיכה בוויזה? אפילו בבנק לא ידעו לענות לי הם לא מבינים מה זאת הויזה הזאת
 

ACE OF SPADES

New member
מצחיק ששאלת את הבנק , עמלות ETRADE

אני לא יפרט מהו עיסוקי העיקרי אבל אני כן יכל לומר לך שאני קשור לבנקים בארץ, הבנקים בארץ לא יודעים כלום על כלום , בטח לא בנקאים של מחלקות בנקאיות (לקוחות פרטיים ועסקים קטנים). מה שמעניין אותם זה ללכת הביתה בסוף היום . הם באמת לא יכלו לעזור לך . אני יכל לומר לך שכאשר מושכים מהכספומט , מצויין על המסך שלא תחוייבי בעמלת משיכה. ובתוך הפירוט של חשבון הבנק באתר שלהם גם לא מופיע בשום חלק איזשהו סעיף על עמלת משיכה. ETRADE מחייבים אותך בפעם ברבעון על סכום של 40$ , זה סכום כולל , לפי האתר שלהם ולאחר שחיפשתי בכל פירוטי העמלות , אין עמלות שימוש בכטיס אשראי וגם לא במשיכת כספומט . חוץ מ-40$ פעם ברבעון , יש את העמלות הבאות: Overnight Mail $20 Account Transfers (outgoing) $25 for partial transfers $60 for full transfers Check Copies $15 per copy Check Requests $10 per request Checkbook Reorders $5 for 40 checks $15 for 200 checks Stop Payment Requests $25 IRA Premature Distributions $25 Stock Certificate Requests $40 per certificate Wire Transfers $0 incoming $25 outgoing Duplicate Account Statements or Tax Forms $5 per statement or form (access these documents online for free) והצ'קים הראשונים שמקבלים לא חוייבים , או לפחות לא מצויין בשום מקום בדפי הפירוט שהם כן מחוייבים. בתכלס , 40$ פעם ב-3 חודשים זה סכום הגיוני ביותר בהתחשב בשירות שהחברה הזאת נותנת לך .
 
תודה אני הבנתי שהם לא לוקחים עמלות שאלתי אותם

הם אמרו לי שמי שלוקח לי עמלות זה הבנקים כאן בארץ אז בעצם אתה אומר שאין עמלות מצד הבנקים כאן על המשיכות האלה??
 

ACE OF SPADES

New member
כשאת מושכת כאן כסף דרך כספומט :

את מקבלת את ההודעה הבאה: "לא תחוייב בעמלה בגין פעולה זאת" ובפירוט החודשי שקיבלתי מ-ETRADE לא הופיע לי עמלת משיכה כל שהיא. יש כאן מישהו בפורום שנתקל בעמלות כל שהם בגין משיכה ב-ETRADE?
 
למעלה