זוגיות היא לא ערך עליון. אמת כן

רוית ב

New member
טוב, אתה ממש יצירת אומנות אין ספק

הגבר המושלם אף פעם לא מושג אהה?? ותמיד תמיד נשאר בודד בסוף. מה חבל. זה שאתה מספר את האמת זה לא מספיק , מצד אחד אתה חושב שמגיע לך אוסקר שאמרת והבחורה היא לא ילדה ושתחליט את ההחלטות שלה - כמה אופייני לברוח מאחריות. אי אפשר להגיד כזה דבר בפה והידיים משוטטות על נימי הלב וכולך ריגושים ודברי אהבהבים בעיקר כשאתה יודע שלב של מישהי אצלך ביד במיוחד אלו שכמהות כל כך לאהבה. אולי אתה צריך למצוא אישה שאיננה מעוניינת בקשר ארוך טווח אלה בהרפתקאות ויש נשים כאלו (גרושות למשל שאינן רוצות להינשא שוב וכד') לעולם לא ללכת עם רווקות! ובכלל אני לא מדברת על הבדידות שלך וחוסר היכולת שלך לתפקד במערכת יחסים כראוי לפחות אתה יודע מי אתה ושאינך יכול , אם אתה לא רוצה לשנות את זה ולשאת בתוצאות זה החיים שלך וזה לגטימי אבל אסור לך לגרור עוד אחת לתוך התהום שיצרת לך במו ידך. ואם אתה רוצה זוגיות (מותר גם לא לרצות אבל אם אתה כן רוצה) לך לטיפול - ללא ספק יש לך בעיה באינטימיות. בהצלחה בכל דרך בה תבחר.
 

seeyou

New member
זוגיות כן,נשואים -לא תמיד לכול אחד

זוגיות היא ערך עליון,מסיבה אחד-לטנגו חייבים 2! אבל ברקודים של מוזיקה "בטראנס ", כול אחד הוא עם עצמו...ואז אתה צודק! המסגרת של הנשואים היא לא מתאימה לכולם! לפעמים לא המסגרת אשמה כמה שפיסת הנייר אשמה...
 

softy

New member
הכי חשוב שלא תחפש

בכל אחת את אישתך הפוטנציאלית לעתיד. תכנס לקשר בכיף, תזרום איתו עם כל הכיף שהוא יכול להביא ופשוט תן לזמן ולגורל לעשות את שלו. אם נועדת למשהי מסויימת, הרי שהקשר יחזיק. תנסה להיות פחות טוטאלי.
 
למעלה