זוכרים את התקציב ששינוי אירגנה לתיאטראות?

חלק הלך לסטודנטים שנחשבו לבוחרי שינוי

אבל הרבה הלך לתיאטרון כדי לפרנס שמאלנים רעבים כמו סיני פתר, במאי מחזה ה'שיבה' הפלסטיני של כנפאני בקאמרי, שהוא קומוניסט ושונא ישראל ידוע. הינה כתבה על המחזה שבו מסופר כמו ב-PALLYWOOD על מה שקרה כביכול "בעיצומה של ההתקפה היהודית על חיפה", ובה מצוטט הבמאי השמאלני הצבוע האומר: "אני עושה תיאטרון ולא פוליטיקה". http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-158920-00.html?tag=23-16-50
 

vinney

Well-known member
רוב הכסף הלך למערכת ההשלה הגבוהה

ובכך נדחתה בשנה קפאת מסקנות וועדת וינוגרד. חלק הלך לטובת תגמול מערך המילואים כ60 מליון כמדומני הלכו לתקצוב מסדות התבות, על הכסף הזה הגזען השפל בוכה פה.
 
הינה יש לך את הפירוט ע"פ טומי לפיד

שבגלל 'אמינותו' הידועה צריך להתייחס לדבריו בערבון מוגבל מאוד. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=232&msgid=50359052&FlagSybase=1 השטן נמצא כידוע בפרטים וכאן לפיד לעיתים קרובות מגלה טפח ומכסה טפחיים. למשל, מתוך 10 מיליון ש"ח לספורט הלכו מיליון או שניים לאיגוד השחמט שלפיד היה נשיאו. בכך גדל תקצוב איגוד השחמט פי עשרה לעומת השנה הקודמת. 75 מיליון הלכו ל'הטבות מס למעמד הביניים' שזה שוחד ישיר לקליינטים של שינוי (הישנה).
 

vinney

Well-known member
איזה כיף שאתה חי בעבר, נכון?

גם גזען, גם לועס חדשות מלפני שנים, הכל הכל הכל כדי להכפיש אותנו, כשטומי לפיד כבר יותר משנתיים בכלל לא במפלגה... נו, מי הליצן, הא?
 
כל זמן שיהיו בשינוי אנטישמים מסוגך

היא לא תקום מהקרשים. הגיע הזמן ששינוי תקיא מתוכה את מגיני הטרור הערבי אם היא לא רוצה להתלכלך בעטיים.
 

eitangn

New member
לוויני וכולם - פשוט להתעלם ממנו

אים כל טעם להתווכח עם מי שאינו לוגי כלל, וכל מטרתו להכפיש. בזה שעונים לו רק נותנים לו עוד במה. הדרך היעילה היא פשוט להתעלם לחלוטין ממנו. ממילא לא מתנהל דיון הגיוני.
 

eitangn

New member
חצי אמת זה שקר...

"700 מיליון ש"ח 'כספים יחודיים' ששינוי, בדומה לחרדים, קיבלה בתמורה לתמיכתה בתקציב ואשר נועדו לחלוקה בקרב הקליינטים שלה." -- אותם כספים הלכו למטרות ששינוי רצתה לקדם אך בברור לא למצביעיה. חלק גדול מהכסף הלך למניעת העלאת שכר לימוד לסטודנטים - שלא בהכרח זוהו עם שינוי. גם קהל התאטרון אינו דווקא מצביעי שינוי, וכך כל ייעוד אחר שהיה לאותם כספים. זאת להבדיל מכספים לחרדים שהולכים לישיבות - למצביעים מאד מזוהים של אותן מפלגות. עם זאת, זאת הייתה טעות בהיבט ציבורי לקחת את אותם כספים, ופוליטית זה גרם נזק. בזמנו, כחבר מועצת שינוי התנגדתי, מעל בימת המועצה, לאותם כספים, אך הייתי במיעוט...
 
ואללה, גילית לנו עכשיו סוד.........

ואני זוכר שהגנת על הכספים האלה בחירוף נפש כאילו היית חבר מועצה במפלגה מארקסיסטית-לניניסטית הפועלת ע"פ עקרונות ה'צנטרליזם הדמוקרטי' שבו גם מי שבפנים מתנגד בחוץ (מול ה'אויבים') תומך.
 
גם אחרים זוכרים...

איך תמכת בכל פיפס של לפיד ופורז והיית מאנשיהם הנאמנים. למשל, כל אלה שאתה רב איתם ללא הרף בפורום הזה זוכרים ומזכירים לך את זה כל הזמן.
 

eitangn

New member
מי אתה בכלל שנתייחס לדבריך?

נראה לי כי מטרתך רק לסכסך...
 
הצלחת כבר להיכנס לקומונה הסגורה של שינוי?../images/Emo6.gif

או שדחו אותך בתור 'גורם עויין'?
האמת, אני מבין אותם שלא רצו להכניס אותך. היה להם מספיק ממך בשינוי הישנה.
 

timeless1

New member
../images/Emo128.gif נמחקו פה הודעות.

אני לא הולכת לשלוח לכל המשתתפים פה הודעות פרטיות, אלא פשוט אבקש בלשון מאוד מאוד יפה וברורה לשמור על תרבות דיון! תודה.
 
למעלה