זנות - פרוייקט נועה

ציטטת את שימעון פרס שאמר דברים כהוויתם

וממתי מאבק נגד סחר בנשים הוא פמיניסטי? מדוע שבפורום שנקרא "שיחת גברים", שיח על זנות וסחר בנשים הוא לא ראוי ומתוייג כתעמולה פמיניסטית? זיקו, ראית את כל הסרט בעיון? אתה יודע על מה מדובר שם? אתה באמת חושב שזאת תעמולה פמיניסטית ודתית?
 

גניפר14

New member
בני ! יש גברים שנוח להם לקטלג כל מה שנגד

תענוגם כפמיניסטי.(חוק הזנות) אם זה היה ההיפך והיה סחר בגברים וניצול גברים וכו וכו וכו אז כל הגברים כאן היו זועקים גוועלד
 

זיקן

New member
מנהל
בני. אם תמשיך להתווכח בהודעה זו למען הפמיניזם

אני אמחוק אותה. אני מתיר להודעה זו להשאר רק למען נתינת מיידע בנושא אך באופן כללי הודעה זו נוגדת לתקנון שאתה טורח כל פעם להזכיר לי.
 
סליחה? מי בפורום הזה משייך? אל תגלגל אחריות

אני דווקא מבדל. יש לך בעיה בהבנת הנקרא?
 
בניגוד אליך לי אין בעיה בהבנת הנקרא

ציטוט ממך "אתם". מי זה "אתם"? תבין שוב ובעברית קלה: נושא הזנות והסבל של הזונות (או החיים היפים שלהם לדברי כמה בורים כאן" ) איננו, אני מדגיש, איננו עניין פמיניסטי. אם כל דבר שנשים מתעסקים איתו הוא עניין פמיניסטי אז בוא נדבר על שיפור התנאים של סבתא סורגת?
 
לא תעמולה דתית אבל פמיניסטית

את התעמולה הדתית-פמיניסטית משאירים לארגון "אפרת" וארגונים אחרים זה לא משנה מי אמר את זה, הם אשקרה אימצו את זה, זה כאילו הם חושבים כמו הסנילי והחרטטן הזה שים לב שלפמיניסטיות יש אג'נדה מאוד דומה לאג'נדה של החרדים, שניהם מעודדים אי שיוויון ושניהם נלחמים לעיתים קרובות על אותם דברים. לפמיניסטיות לא באמת אכפת מזונות, הרי אלה החיים שלהן, הן יכולות לבחור אורח חיים אחר אם הן רוצות. הפמיניסטיות כמו החרדים רק רוצים לכפות על האחרים את האידיאל שלהם. אם הם היו רוצים ללכת לקראת הזונות אז הם היו נלחמים על תוכנית עידוד ושיקום של נוער שוליים, יתומים וכל חתכי האוכלוסיה שבסיכון ולסירוגין גם הופכים את הזנות למעמד מוכר בחוק. אבל במקום זאת הדתיים נלחמים על הדעת שלהם וכנ"ל הפמיניסטיות, שניהם רוצים לעשות לכולם שטיפת מוח ולכפות עלינו את אורח החיים שלהם
 
היות ומנהל הפורום מתיר הודעות כמו שלך

ולמרות שיש לי מה לענות הרי שאותו מנהל ישאיר את הודעתך אבל אם אענה לך משהו כמו "בדקת את העובדות?" או "לפי כללי הפורום אסור להשמיץ את החובי הפמיניסטי", המנהל מייד, תוך מאית השניה יגיד משהו כמו "בנוש, הזהר, התשובה שלך היא בניגוד לכללי הפורום, יא חתול" לכן לא אענה על שטויותיך.
 

זיקן

New member
מנהל
אני לא מתיר כלום שלא מוצא חן בעיני.

בעיני בלבד. אני כבר משרשר את כל ההודעה לתחתית העמוד.
 

גניפר14

New member
אבל ברשותך בני אני אענה לו אפילו שימחקו אותי.

אני לא נגד המנהל אני בעד עזרה לנשים באשר הן אני בעד התעללות בנשים וכל עוד אני יכולה להפיץ את עקרונותיי אעשה זאת במגבלות של הפורום.
 

זיקן

New member
מנהל
אף פעם לא שותק. תמיד הוא מילל ומתבכיין

 
לפחות לא מילל על כך שעובר על ה"תקנון".

רצית חתול? קבל חתול... בשמש נדירה של חורף בבוסטון
 
אה, זיקו, שכחתי

בעוד פחות משבועיים אני בבוסטון. לפי הפטיש חתולים שלך (כל הזמן גורם לי להעלות אותם לפורום...) אני מכין לי מלאי חדש של צילומים. מה אתה מזמין? בשלג? במדרגות? מה ייספק אותך? צא כבר מהארון..נו...
 
למעלה