חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
עמית, אני כמובן פחות אצפה שאוטובוס

טבעי גם לצפות שאוטובוסים לא יאחרו
או כל כלי תחבורה אחר. אתה דווקא אמור לדעת ש"רשת" הרכבות הישראלית היא רגישה ביותר לתקלות, וכאלה, מה לעשות, קורות. אני אישית לא נתקלתי באיחורים היסטריים בנסיעותיי הלא-מרובות (ראיתי את הבלגן ברכבת לראשון לפני 3 ימים), ואני מניח שגם נוסעים אחרים לא נתקלים בבעיות משמעותיות כל יום.
עמית, אני כמובן פחות אצפה שאוטובוס
ייצא מתחנת המוצא שלו לא בזמן, אך אהיה מסוגל להבין איחורים בתחנות הביניים. מובן לי שיש בעיות ברכבת, אך כאשר האיחורים חוזרים על עצמם, אז טבעי שסבלנותם של הנוסעים עלולה להיגמר. לא נותר, אלא לקוות שלא יהיו איחורים כבדים, כפי שהיו עד לא מזמן.
 

mucool2

New member
דווקא היה שיפור לאחרונה ברכבת

עמית, אני כמובן פחות אצפה שאוטובוס
ייצא מתחנת המוצא שלו לא בזמן, אך אהיה מסוגל להבין איחורים בתחנות הביניים. מובן לי שיש בעיות ברכבת, אך כאשר האיחורים חוזרים על עצמם, אז טבעי שסבלנותם של הנוסעים עלולה להיגמר. לא נותר, אלא לקוות שלא יהיו איחורים כבדים, כפי שהיו עד לא מזמן.
דווקא היה שיפור לאחרונה ברכבת
ביום שלישי באמת היה מקרה יוצא דופן, ואז פתאום כולם נזכרו כמה הרכבת היא "רקבת" ושאר סופרלטיבים. לא ראינו הרבה דברים כאלה בחודש האחרון, וזה רק מוכיח, לדעתי, שהרכבת פועלת בצורה סבירה. תקלות שתוקעות את המערכת נובעות מתשתית לקויה ומחסור בציוד נייד.
 

אורי404

New member
הכל טוב ויפה.

דווקא היה שיפור לאחרונה ברכבת
ביום שלישי באמת היה מקרה יוצא דופן, ואז פתאום כולם נזכרו כמה הרכבת היא "רקבת" ושאר סופרלטיבים. לא ראינו הרבה דברים כאלה בחודש האחרון, וזה רק מוכיח, לדעתי, שהרכבת פועלת בצורה סבירה. תקלות שתוקעות את המערכת נובעות מתשתית לקויה ומחסור בציוד נייד.
הכל טוב ויפה.
אני לא התכוונתי ליום שלישי האחרון, אלא לכל תקופת האיחורים שהייתה עד לא מזמן. מה לעשות, יש פה כתם שחור ועל רכבת ישראל להוכיח, שאותם איחורים לא יחזרו על עצמם.
 

mucool2

New member
אני מקווה שלא שכחת שהיתה מלחמה...

הכל טוב ויפה.
אני לא התכוונתי ליום שלישי האחרון, אלא לכל תקופת האיחורים שהייתה עד לא מזמן. מה לעשות, יש פה כתם שחור ועל רכבת ישראל להוכיח, שאותם איחורים לא יחזרו על עצמם.
אני מקווה שלא שכחת שהיתה מלחמה...
 

nitsansh

New member
לו"ז חורף 2005/6 עדיין בתוקף

לכותב יש כמה שגיאות בסיסיות
ו/או טעויות קשות ביותר בקשר לעוּבדוֹת. למשל, אין, אבל אין דבר כזה שנקרא רכבת שמתחילה את נסיעתה בהרצליה (הוא דיבר על רכבת לבאר-שבע שמתחילה בהרצליה ???). אולי הוא דבר על רכבת מהרצליה בשעה 7:50 (יש חיה כזאת, קוראים לה הרכבת הפרברית לאשקלון). אבל אז גם כן תחנת היציאה היא לא הרצליה, אלא בנימינה. גם לגבי לוח הזמנים באתר. גם באתר וגם במציאות הלו"ז הוא הלו"ז של חורף 2005/2006. עדין, בגלל עיצומי הועד, לא נכנס לתוקף הלו"ז החדש. גם פה לא הבנתי כלום ממה שהוא ניסה לאמר. לגבי טענותיו על יריב אגמון, אין לי מה להוסיף, פה הכתב צודק... רבותי, אני לא ממהר להגן על הרכבת. לפני כשנה או שנה וחצי פרסמתי שרשור ובו המון הערות על מה לא בסדר ברכבת וגם הצעות פרקטיות של איך לנסות להתמודד עם המצב הקיים. אבל, מעצבנים אותי עתונאים דמיקולו שסתם כותבים ונוהמים נוערים אחריהם עדר של מסוממי תגובות (לא סובל את המלה הלועזית talkback). יש אולי, רק 2 או 3 תגובות שפויות מתוך כ-50 תגובות לכתבה הזאת. תעודת עניות הן לכתבי ynet והן לישראלי המצוי המגיב להן.
לו"ז חורף 2005/6 עדיין בתוקף
מכיוון שהלו"ז החדש עדיין לא מיושם... ובכל מקרה מדובר על לפני 3 חודשים כך שגם לא היתה כוונה ליישמו אז... בדקתי בלו"ז, ומתברר שבימי ראשון יש רכבת אחת לבאר שבע ב-7.51 (מתחנת ת"א-השלום) ורכבת נוספת ב-8.10... הרכבת הראשונה (מס' 1139) יוצאת מנהריה ובכלל לא עוצרת בהרצליה... הרכבת השניה (1103 בימי א', 103 בימים ב'-ה') גם יוצאת מנהריה ולא עוצרת בהרצליה... כך שהכתב פשוט טעה בנתונים... אפרופו... מישהו יכול להסביר לי למה לרכבת 1103 לוקח 29 דקות לנסוע מת"א-הגנה ללוד, ולרכבת 1139 26 דקות, כאשר רכבת 103 וכמעט כל יתר הרכבות עושות את הקטע הזה ב-10 דקות? האם זהו צורך תפעולי או ניסיון להתאים את הלו"ז למציאות?
 

FDA

New member
YNET

לכותב יש כמה שגיאות בסיסיות
ו/או טעויות קשות ביותר בקשר לעוּבדוֹת. למשל, אין, אבל אין דבר כזה שנקרא רכבת שמתחילה את נסיעתה בהרצליה (הוא דיבר על רכבת לבאר-שבע שמתחילה בהרצליה ???). אולי הוא דבר על רכבת מהרצליה בשעה 7:50 (יש חיה כזאת, קוראים לה הרכבת הפרברית לאשקלון). אבל אז גם כן תחנת היציאה היא לא הרצליה, אלא בנימינה. גם לגבי לוח הזמנים באתר. גם באתר וגם במציאות הלו"ז הוא הלו"ז של חורף 2005/2006. עדין, בגלל עיצומי הועד, לא נכנס לתוקף הלו"ז החדש. גם פה לא הבנתי כלום ממה שהוא ניסה לאמר. לגבי טענותיו על יריב אגמון, אין לי מה להוסיף, פה הכתב צודק... רבותי, אני לא ממהר להגן על הרכבת. לפני כשנה או שנה וחצי פרסמתי שרשור ובו המון הערות על מה לא בסדר ברכבת וגם הצעות פרקטיות של איך לנסות להתמודד עם המצב הקיים. אבל, מעצבנים אותי עתונאים דמיקולו שסתם כותבים ונוהמים נוערים אחריהם עדר של מסוממי תגובות (לא סובל את המלה הלועזית talkback). יש אולי, רק 2 או 3 תגובות שפויות מתוך כ-50 תגובות לכתבה הזאת. תעודת עניות הן לכתבי ynet והן לישראלי המצוי המגיב להן.
YNET
בYNET תמיד מתלהמים על הרכבת ,והתגובות לא הגיוניות בדר"כ. למרות שבהחלט יש בעיות ברכבת
 
ושלא נדבר על זה שאתר אינטרנט לרכבת

חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?
הרכבת לא רק מאחרת, היא גם מזלזלת מדוע מראה אתר הרכבת לוח זמנים שמעודכן לשנת 2005? ולמה הרכבת מאחרת באופן כמעט קבוע? יוני קלרמן תוהה, ועדיין ממתין לתשובת הרכבת YNET היום 18/10/06 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- גם אני נוהג לנסוע ברכבת, כמעט כל שבוע ובקו הארוך ביותר. יש לי "בטן מלאה" אך לרוב השרותים נעולים ברכבת, ואם לא אז הם נורא מסריחים.... שלוש וחצי שעות רצופות !! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אני רק מחכה ליום בו נכריז כולנו על חרם, ולא ניסע יממה ברכבת. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- יש לכם מה לספר לנו? חוויתם משהו בנסיעה ברכבת? בואו וספרו לכולם. ורבותי, שמות, תמיד תמיד לקחת את שמות הפקידים, הכרטיסנים, המפקחים השומרים .... שמות !! ולהציגם פה. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ליל מו נוסע, חווה, מתרגז, כותב, מתלונן, ולא שוכח ולא סולח.
ושלא נדבר על זה שאתר אינטרנט לרכבת
האתר החדש עדיין לא פועל, למרות שהיה מכרז (לכל אלה שמתרגשים ממכרזים) לפני כשנה ומשהו, חברה עם תקציבי עתק פועלת כמו מכולת שכונתית עם מאות עובדים מיותרים למקורבים, שלא נדבר על כל המכרזים והתוכניות שעולות הון עתק אבל לא שוות כלום, כי הם לא מיושמות, ככה שזה כסף שנזרק סתם... לסיום עד שמר מופז יפסיק עם הפופוליזים הזול(משטרת איילון,חסימת כבישים בלב בינימינה וכו")ובאמת ייכנס לעובי הקורה ויתחיל לעבוד לא רק לתת הצהרות עיתונאיות כדי להראות למראית עין שהוא עושה משהו אז אולי משהו יתוקן ויהיה סדר. דבר נוסף כדי להמחיש עד כמה זאת שערורייה :עד היום אין דריקטריון לרכבת ישראל בגלל חילוקי דעות על היושב ראש בין האוצר למופז, או יותר נכון מי יגזור קרדיט על עוד מינוי פוליטי, כשזה הצורה של התנהלות הדברים בקרב השרים עצמם אל תתפלאו שזה נראה ככה.
 

בועז ל

New member
נו טוב, שבי . בני נאור עפ"י YNET

ושלא נדבר על זה שאתר אינטרנט לרכבת
האתר החדש עדיין לא פועל, למרות שהיה מכרז (לכל אלה שמתרגשים ממכרזים) לפני כשנה ומשהו, חברה עם תקציבי עתק פועלת כמו מכולת שכונתית עם מאות עובדים מיותרים למקורבים, שלא נדבר על כל המכרזים והתוכניות שעולות הון עתק אבל לא שוות כלום, כי הם לא מיושמות, ככה שזה כסף שנזרק סתם... לסיום עד שמר מופז יפסיק עם הפופוליזים הזול(משטרת איילון,חסימת כבישים בלב בינימינה וכו")ובאמת ייכנס לעובי הקורה ויתחיל לעבוד לא רק לתת הצהרות עיתונאיות כדי להראות למראית עין שהוא עושה משהו אז אולי משהו יתוקן ויהיה סדר. דבר נוסף כדי להמחיש עד כמה זאת שערורייה :עד היום אין דריקטריון לרכבת ישראל בגלל חילוקי דעות על היושב ראש בין האוצר למופז, או יותר נכון מי יגזור קרדיט על עוד מינוי פוליטי, כשזה הצורה של התנהלות הדברים בקרב השרים עצמם אל תתפלאו שזה נראה ככה.
נו טוב, שבי . בני נאור עפ"י YNET
עדיין בתפקיד הדובר ולא זה שמונה לנהל את אתר האינטרנט של החברה. תגיד לא כדאי לבצע SWITCH תפקידים בינו לבין מלי כהן ?
ומעט רצינות שבי : לא לחינם אין יו"ר דירקטוריון לר"י. שבי , מוטב לכולנו שמופז ינצח במאבק זה את האוצר. מעבר ל A1 , ישנה חשיבות לעוד כמה נושאים קריטיים בהם האוצר רוצה לפגוע בר"י . אם יצליח האוצר ואולמרט , המעורב אף הוא בקלחת הזו , להחדיר את העז לדירקטוריון , אזי צפויות לנו כל מיני התפתחויות לא מלבבות בארגון.
 
בועז, ללא קשר לA1 ישנם מספר

נו טוב, שבי . בני נאור עפ"י YNET
עדיין בתפקיד הדובר ולא זה שמונה לנהל את אתר האינטרנט של החברה. תגיד לא כדאי לבצע SWITCH תפקידים בינו לבין מלי כהן ?
ומעט רצינות שבי : לא לחינם אין יו"ר דירקטוריון לר"י. שבי , מוטב לכולנו שמופז ינצח במאבק זה את האוצר. מעבר ל A1 , ישנה חשיבות לעוד כמה נושאים קריטיים בהם האוצר רוצה לפגוע בר"י . אם יצליח האוצר ואולמרט , המעורב אף הוא בקלחת הזו , להחדיר את העז לדירקטוריון , אזי צפויות לנו כל מיני התפתחויות לא מלבבות בארגון.
בועז, ללא קשר לA1 ישנם מספר
נושאים שמשרד האוצר צודק בטענותיו . 1)חוסר יעילות משווע ברכבת ישראל שמצריך רפורמות וטיפול שורש בנוהלי העבודה וארגון מבני. 2)הנושא הכי חשוב זה הפרדה מבנית, יצירת חברת בת של רכבת ישראל שתהיה אחראית אך ורק על המטענים הולכתם וכו" מה שיגביר באופן ניכר את כמות הובלת המטענים ע"י הרכבת וגם יהפוך את זה לרווחי בדומה לחמקומות אחרים בעולם ,אתה מתאר לעצמך שהמתנגדים הראשיים הם העובדים אבל זה לא חדש ... הנושא הזה חייב לעבור בחוק ההסדרים ואז מי יודע אולי גם יוקם מסוף מטענים במלחה ועוד הרבה דברים טובים הרפורמה הזאת הייתה אמורה לעבור מזמן אבל גורמים אינטרסנטים מעכבים אותה.
 

בועז ל

New member
יש מידה לא מעטה של צדק בדבריך,

בועז, ללא קשר לA1 ישנם מספר
נושאים שמשרד האוצר צודק בטענותיו . 1)חוסר יעילות משווע ברכבת ישראל שמצריך רפורמות וטיפול שורש בנוהלי העבודה וארגון מבני. 2)הנושא הכי חשוב זה הפרדה מבנית, יצירת חברת בת של רכבת ישראל שתהיה אחראית אך ורק על המטענים הולכתם וכו" מה שיגביר באופן ניכר את כמות הובלת המטענים ע"י הרכבת וגם יהפוך את זה לרווחי בדומה לחמקומות אחרים בעולם ,אתה מתאר לעצמך שהמתנגדים הראשיים הם העובדים אבל זה לא חדש ... הנושא הזה חייב לעבור בחוק ההסדרים ואז מי יודע אולי גם יוקם מסוף מטענים במלחה ועוד הרבה דברים טובים הרפורמה הזאת הייתה אמורה לעבור מזמן אבל גורמים אינטרסנטים מעכבים אותה.
יש מידה לא מעטה של צדק בדבריך,
אך לי, ולא רק לי, התערבות האוצר נראית כנסיון לנהל את החברה מבחוץ. לגבי מסוף המטענים במלחה - האמן לי המסוף אינו משוש חיי ואני מטיל ספק רב בכדאיות הקמתו. י-ם אינה עיר נמל או עיר תעשייתית או עיר השוכנת למרגלות כר מחצבים פורה. אין שום סיבה שהמשאיות הקמעונאיות המרגיזות , העולות יום יום בכביש 1 , לא תמשכנה להרגיז אותי גם בעתיד. ובכלל : קודם להקמת המסוף יש להפוך את הקו המשודרג ל"ראוי למאכל בני אדם" ורק אח"כ להשקיע במטענים. בני אדם שבי , תמיד חשובים ממשאות, וזה מה שמופז עומד לשמוע בקרוב.
 
אני מסכים איתך במיליון אחוז

יש מידה לא מעטה של צדק בדבריך,
אך לי, ולא רק לי, התערבות האוצר נראית כנסיון לנהל את החברה מבחוץ. לגבי מסוף המטענים במלחה - האמן לי המסוף אינו משוש חיי ואני מטיל ספק רב בכדאיות הקמתו. י-ם אינה עיר נמל או עיר תעשייתית או עיר השוכנת למרגלות כר מחצבים פורה. אין שום סיבה שהמשאיות הקמעונאיות המרגיזות , העולות יום יום בכביש 1 , לא תמשכנה להרגיז אותי גם בעתיד. ובכלל : קודם להקמת המסוף יש להפוך את הקו המשודרג ל"ראוי למאכל בני אדם" ורק אח"כ להשקיע במטענים. בני אדם שבי , תמיד חשובים ממשאות, וזה מה שמופז עומד לשמוע בקרוב.
אני מסכים איתך במיליון אחוז
שחייבים לשדרג את הקו להכפילו ולהאריכו לתוך ירושלים עצמה מבית שמש ותל אביב לדעתי אין הגיון בכך שהעמידו את שני החלופות(A1' G) זו מול זו כי כל חלופה תשרת ציבור גדול, לכן היו צריכים לבנות את שתיהם ואני מעריך שעוד כמה שנים זה גם יקרה ,ירושלים זכאית לשתי קווים יעילים ולא רק לאחד. בנוגע למשאות כאן אני לא מסכים, אני חושב שאין סתירה בין זה לבין זה, שתי הדברים חשובים כי למעשה אתה גם מציל בני אדם ברגע שאתה מוריד כמה אלפי משאיות בשנה מהכבישים... בוא נומר שבחזון או אוטופיה, שאני חושב עליו אני רואה שתי קווים את האחד הקו דרך נתב"ג A1 והשני דרך בית שמש G שניהם מהירים יעילים ומחוברים אחד לשני ע"י תחנה תת קרקעית בכיכר ציון, כלומר אם תבוא מבית שמש לירושלים תוכל להגיע לא רק למלחה אלה גם לכיכר ציון וגם למגדלי האומה וכנ"ל מי שיבוא בקו השני דרך נתב"ג לירושלים יוכל להגיע גם לכיכר ציון וגם למלחה. אני יודע שזה אוטופיה, אבל לדעתי זה מה שצריך לקרות.
 

בועז ל

New member
חזון אחרית הימים.

אני מסכים איתך במיליון אחוז
שחייבים לשדרג את הקו להכפילו ולהאריכו לתוך ירושלים עצמה מבית שמש ותל אביב לדעתי אין הגיון בכך שהעמידו את שני החלופות(A1' G) זו מול זו כי כל חלופה תשרת ציבור גדול, לכן היו צריכים לבנות את שתיהם ואני מעריך שעוד כמה שנים זה גם יקרה ,ירושלים זכאית לשתי קווים יעילים ולא רק לאחד. בנוגע למשאות כאן אני לא מסכים, אני חושב שאין סתירה בין זה לבין זה, שתי הדברים חשובים כי למעשה אתה גם מציל בני אדם ברגע שאתה מוריד כמה אלפי משאיות בשנה מהכבישים... בוא נומר שבחזון או אוטופיה, שאני חושב עליו אני רואה שתי קווים את האחד הקו דרך נתב"ג A1 והשני דרך בית שמש G שניהם מהירים יעילים ומחוברים אחד לשני ע"י תחנה תת קרקעית בכיכר ציון, כלומר אם תבוא מבית שמש לירושלים תוכל להגיע לא רק למלחה אלה גם לכיכר ציון וגם למגדלי האומה וכנ"ל מי שיבוא בקו השני דרך נתב"ג לירושלים יוכל להגיע גם לכיכר ציון וגם למלחה. אני יודע שזה אוטופיה, אבל לדעתי זה מה שצריך לקרות.
חזון אחרית הימים.
ולגבי מסוף המטענים שבי - אז זהו , איני סבור שההמסוף אכן יוריד אלפי משאיות מכביש 1 ואיני סבור שיוכל להתחרות ביעילות במשאיות קמעונאיות העולות לירושלים דוך עד לבית הלקוח. האמן לי ,יום יום אני עולה לעיה"ק בכביש 1וחולף על פני משאיות רבות. למעלה מ95% מהן הינן משאיות קמעונאיות. את דעתי בעניין שתי החלופות אתה מכיר לא מהיום. דעתי כדעתך.
 

nitsansh

New member
הקו הקיים לא יהיה לעולם ראוי לנסיעת

יש מידה לא מעטה של צדק בדבריך,
אך לי, ולא רק לי, התערבות האוצר נראית כנסיון לנהל את החברה מבחוץ. לגבי מסוף המטענים במלחה - האמן לי המסוף אינו משוש חיי ואני מטיל ספק רב בכדאיות הקמתו. י-ם אינה עיר נמל או עיר תעשייתית או עיר השוכנת למרגלות כר מחצבים פורה. אין שום סיבה שהמשאיות הקמעונאיות המרגיזות , העולות יום יום בכביש 1 , לא תמשכנה להרגיז אותי גם בעתיד. ובכלל : קודם להקמת המסוף יש להפוך את הקו המשודרג ל"ראוי למאכל בני אדם" ורק אח"כ להשקיע במטענים. בני אדם שבי , תמיד חשובים ממשאות, וזה מה שמופז עומד לשמוע בקרוב.
הקו הקיים לא יהיה לעולם ראוי לנסיעת
בני אדם.... לפחות לא בני אדם שצריכים לנסוע בזמן סביר... ירושלים היא עיר עם 700 אלף תושבים, בלי לספור את ערי הלויין... סביר להניח שבעיר גדולה כזאת יש הצדקה כלכלית לשינוע משאות ברכבת... אבל אם יבדקו ויגיעו למסקנה שזה לא כלכלי, אז שלא יקימו מסוף מטענים...
 

בועז ל

New member
ישנן מספיק ערים בעולם גדולות מי-ם

הקו הקיים לא יהיה לעולם ראוי לנסיעת
בני אדם.... לפחות לא בני אדם שצריכים לנסוע בזמן סביר... ירושלים היא עיר עם 700 אלף תושבים, בלי לספור את ערי הלויין... סביר להניח שבעיר גדולה כזאת יש הצדקה כלכלית לשינוע משאות ברכבת... אבל אם יבדקו ויגיעו למסקנה שזה לא כלכלי, אז שלא יקימו מסוף מטענים...
ישנן מספיק ערים בעולם גדולות מי-ם
שחיות בשלום עם עצמן גם ללא מסוף מטענים. למרות שאני מטיל ספק רב בכדאיותו ,הקמתו אינה מפריעה לי , אולם מפריע לי מאוד סדר העדיפויות המוזר של השקעה במטענים קודם לבני אדם. לגבי קביעתך שבכותרת- כמובן שאיני מסכים איתה. יש דרכים (לא זולות אמנם) להביא את הקו למצב סביר. הכל קם ונופל על כסף ופוליטיקה.
 

mucool2

New member
השקעה במטענים קודם לבני אדם?

ישנן מספיק ערים בעולם גדולות מי-ם
שחיות בשלום עם עצמן גם ללא מסוף מטענים. למרות שאני מטיל ספק רב בכדאיותו ,הקמתו אינה מפריעה לי , אולם מפריע לי מאוד סדר העדיפויות המוזר של השקעה במטענים קודם לבני אדם. לגבי קביעתך שבכותרת- כמובן שאיני מסכים איתה. יש דרכים (לא זולות אמנם) להביא את הקו למצב סביר. הכל קם ונופל על כסף ופוליטיקה.
השקעה במטענים קודם לבני אדם?
איפה? בינתיים אני רואה רק רכבות נוסעים על הקו המשודרעק שלנו.
 

בועז ל

New member
מצוין ! נמשיך לוודא שהמצב יישאר

השקעה במטענים קודם לבני אדם?
איפה? בינתיים אני רואה רק רכבות נוסעים על הקו המשודרעק שלנו.
מצוין ! נמשיך לוודא שהמצב יישאר
כך גם להבא . בינתיים יש לנו קו משאות ללא משאות וקו נוסעים ללא נוסעים. כשיתוקן העיוות וקו הנוסעים יהיה ברמת קו נוסעים , אז יבואו גם הנוסעים ואחריהם המשאות.
 

בועז ל

New member
חוץ מזה יא מלעון, האם אתה באמת

השקעה במטענים קודם לבני אדם?
איפה? בינתיים אני רואה רק רכבות נוסעים על הקו המשודרעק שלנו.
חוץ מזה יא מלעון, האם אתה באמת
סבור ש 3-4 נסיעות עלובות שערכת בקו מזכות אותך לנקוט בגוף ראשון רבים, באשר להשתייכותך אליו? יא חביבי , קודם תעבור את הגיבוש שעברו כאן פיינשטיין , אביתר, קובי, עבדך הנאמן ואפילו אורי מכפ"ס ורק אח"כ נדבר. בקיצור יקירי, סע עוד קצת
 

mucool2

New member
יחסית לפז"מ יש לי כבר לא מעט...

חוץ מזה יא מלעון, האם אתה באמת
סבור ש 3-4 נסיעות עלובות שערכת בקו מזכות אותך לנקוט בגוף ראשון רבים, באשר להשתייכותך אליו? יא חביבי , קודם תעבור את הגיבוש שעברו כאן פיינשטיין , אביתר, קובי, עבדך הנאמן ואפילו אורי מכפ"ס ורק אח"כ נדבר. בקיצור יקירי, סע עוד קצת
יחסית לפז"מ יש לי כבר לא מעט...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה