חברי הלהקה לא באו להקרנת הבכורה של הסרט

nirna

New member
חברי הלהקה לא באו להקרנת הבכורה של הסרט

יש כתבה היום בעיתון הארץ על זה שאתמול היתה הקרנת בכורה של הסרט ביס פלאנט ושרק איגי הגיע כי הוא מכבד את יוצרת הסרט. אין לי לינק לכתבה אבל בגדול רשום שם שהם חושבים שהסרט מאפיין רק חלק קטן ולא מייצג מההווי שלהם.
 
מצדיקה אותם

הסרט עצמו טוב, נחמד ונותן תמונה אחרת על חיי הלהקה, תמונה שרובנו לא מכירים ובטח לא חושבים שקיימת. עם זאת, הרבה מקטעי הפרומו והכתבות לקחו חלק מדבריו של יובל ועיוותו אותם לחלוטין. יובל אומר את הדברים על המוזיקה המזרחית מיד אחרי ששלומי מספר לו שדבריו נחתכו ועוותו בכתבה לידיעות אחרונות. יובל כעס ובצדק. מפה ועד לכתוב בחלק מהכתבות שהשערוריה הבאה באה מפי סולן משינה זה באמת טמטום של כתבים.
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifלי הפריע יותר הדיבור הגס של יובל...../images/Emo4.gif

 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifנכון זה חלק גדול ממנו

גם אפשר להבין מאיפה הכעס נובע אבל בכל זאת קצת צרם...( לא הרבה... בכל זאת יובל...
)
 
נו בחיאק

הוא אמר שהוא (יובל) זונה ושמשינה זונות שמכרו את הנשמה שלהם לסלקום בשביל כסף. זה ה"ניבול פה" הכי בוטה בסצינה הזו. והוא מופנה (בציניות) כלפי משינה עצמם. אה. והוא אומר גם "פאק-יו" כשהוא 'מחקה' זמר היפ-הופ (זה משהו שהוא עשה גם באירוח בתפוז נדמה לי), וכמובן מחייה את השפה העברית (ואת הנפש) עם הפנינה: "שיינמקו עם המוזיקה המסופלסת שהם המציאו". תוך כדי ציחקוק מבסוט מעצמו של "המצאתי מילה חחח". בתכניות סאטירה יש יותר ניבולי פה (חלקם אפילו גזעניים) והעולם שותק.
 
אתה לא טועה אסף

אכן באירוח בתפוז כדי להראות שכולם עושים חיקויים, וגם היפ הופ הוא חיקוי ואז הוא חיקה זמר היפ הופ, עשה תנועה כמוהו ואמר "יו מאדר פאק",
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifלא יצאתי נגדו או משהו../images/Emo13.gif

וגם טענתי בתגובה לעינת שככה מכירים את יובל זה לא איזושהיא הפתעה לגביו... פשוט לי אישית צורם לשמוע דיבור כזה וניבולי פה לא משנה מי הדובר( וגם לא משנה כמה פעמים הוא אמר או אם הוא אמר רק את המילה זונה...זה עדיין גס ובהמי לדבר ככה... )
 

Vdrums

New member
זה יובל בנאי (ככל הנראה) ../images/Emo58.gif

במהלך הסרט חשבתי לעצמי, וואלה, זו הלהקה שהערצתי, זה החיבור הראשון שלי בעולם למוזיקה. בהתחלה חשבתי שזה לא טוב, איך אמר המשורר: "שיקרתי שאמרתי שהכל כל כך נפלא כי שום דבר בעצם לא היה נכון" זה בדיוק זה. משינה מחוץ לבמה, משינה בחדר חזרות, לחץ של זמן, לחץ של כסף, לחץ של עייפות. כמו בכל תחום עבודה אחר בחיים. בסוף זה לא שינה את דעתי על משינה ודווקא היה מגניב לראות אותם ככה, RAW לגמרי. זה לא ישנה את מה שהם עשו ולאן שהם הגיעו. פעם שמעתי שאיזה להקה שאני אוהב, לא זוכר איזה, לא באה לארץ כי אחד מהם הוא אנטישמי שונא יהודים, לא הזיז לי, מה איכפת לי מה הוא חושב ועל מה? אותי מעניינת המוזיקה.
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifתומר!../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

 

Vdrums

New member
את יכולה לתפוס אותי בפייס של העבודה.

http://www.facebook.com/home.php#!/dccdrum
 

Mominit

New member
../images/Emo15.gifהוספתי רק נשאר לאשר אותי...../images/Emo13.gif

 
נראה לי שאפקט מטאליקה דומה לפה -

שם כל אחד השתפך בספת הפסיכולוג, ופה זה בעיקר חילופי מילים שרצו בחדר החזרות. בכל מקרה, נראה שיוצרת הסרט ניסתה להוציא סקופים וקטעים צהובים, וחבל שזה ככה. היא ניצלה את היטב את כתב ויתור הזכויות שהלהקה חתמה בתחילת התהליך והם לא יכולים לבוא אליה בטענות (אלא להצביע ברגליים ולא להגיע להשקה).
 
למעלה