חברי הלהקה לא באו להקרנת הבכורה של הסרט

לא בדיוק

כי אולי היא ניסתה להוציא צהוב אבל מה שיצא דווקא בכלל לא צהוב. מי שחשב שחברי משינה לא רבים אף פעם הוא תמים במקרה הטוב ואידיוט במקרה הגרוע. מה שאני ראיתי בסרט זה חברות טובה בין 5 גברים שונים. יש המון ריבים אבל יחד עם זאת הרבה רגעי סבלנות, הקשבה, תמיכה. הסרט לא יצא צהוב בכלל רק הפרומואים והכתבות הדביליות שהוציאו באינטרנט... חבל שאנשים שיש להם במה מנצלים עיוותים וסילופים כדי להרגיש שהם עשו כותרת.
 
הפרומואים סבבה. הכתבות בעיתיות

בעיקר כל השטות הזו עם המוזיקה המזרחית. קל וחומר שההתבטאות הזו באה כהמשך לשיחה על כך ששלומי מבהיר מה הוא אמר לעיתונאי ומה העיתונאי גזר מזה ושם בעיתון. אז לקחו את התגובה של יובל שאמר שצריך לשאול את העיתונאי הצבוע למה אתמול הוא אומר שמשינה זה זונה של כסף והיום הוא רוצה לדבר איתם. פלוס לשלוח אותו ל"גברים האמיתיים שעושים 'מוזיקה'" קרי גולן, פרץ ושיראל. הבעיה העיקרית עם זה היא שרק מי שבאמת יצפה בסרט (יום שני, 4/4 22:00, יס דוקו) ידע שהכותרות בעיתונים מכרו לוקשים. בשביל כל מצקצקי השפתיים והנעלבים המקצועיים - "יובל ממשינה נגד מוזיקה מזרחית".
 

nirna

New member
../images/Emo207.gif אתמול היתה הופעה קצרה לבנק הפועלים

היתה הופעה של שעה פלוס בהאנגר 11 לחטיבה העיסקית של בנק הפועלים. ביום שבת בשעה 14:00 בגלי צה"ל יש שידור חוזר של מופע ההצדעה לג'ון לנון. משינה גם הופיעו שם.
 

Vdrums

New member
היתה הקרנת בכורה? פחחחחחחח

כולה איזה דוקו ביס אפשר לחשוב שזה טרנטינו... ממתי עושים הקרנות בכורה לסרט שהולך לטלויזיה? יוצרי הסרט סתם מחפשים יחצנות על חשבון משינה. איזה BS.
 
למעלה