חדשות טובות(?) לשם שינוי

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
חדשות טובות(?) לשם שינוי
האם הפקק בשער הגיא עומד להיעלם?
 

orensaab

New member
חדשות טובות(?) לשם שינוי
האם הפקק בשער הגיא עומד להיעלם?
מדינה מטומטמת
שיאסרו כניסת מכוניות פרטיות בהן יושב נהג / ת לבד, במקום להקשות על מי שנמצא על הכביש לפרנסתו. מחר הם יבקשו שגם אוטובוסים לא יסעו בכביש מכיוון שמשקלם עולה על 12 טונות. YNET חושבים שעם כרטיסי עיתונות הם יאנסו מדינה. בסוף יתברר שהם טועים. אורן
 
מדינה מטומטמת
שיאסרו כניסת מכוניות פרטיות בהן יושב נהג / ת לבד, במקום להקשות על מי שנמצא על הכביש לפרנסתו. מחר הם יבקשו שגם אוטובוסים לא יסעו בכביש מכיוון שמשקלם עולה על 12 טונות. YNET חושבים שעם כרטיסי עיתונות הם יאנסו מדינה. בסוף יתברר שהם טועים. אורן
מה אתה קופייץ
א. זה ניסוי ב. זה לארבע שעות ביום ג. כביש 443 הוא כיום נח מאד ד. נכון, זה אקט פופוליסטי ושליפה אופיינית לשר השולף.
 

orensaab

New member
מה אתה קופייץ
א. זה ניסוי ב. זה לארבע שעות ביום ג. כביש 443 הוא כיום נח מאד ד. נכון, זה אקט פופוליסטי ושליפה אופיינית לשר השולף.
אמנם אני גמל,
אבל אני קופץ. בדבר כזה לא צריך ניסוי. צריך החלטה נכונה. להוריד את הפקידים מהכביש. אלו ארבעת השעות הקריטיות שיכולות להעביר אנשים לתחבורה ציבורית. אני נמנע מלנסוע בכביש 443, כאשר אינני צריך. מופז שלף, ואני מאמין שישלפו לו בקרוב בג"צ.
 

amit1270

New member
מדינה מטומטמת
שיאסרו כניסת מכוניות פרטיות בהן יושב נהג / ת לבד, במקום להקשות על מי שנמצא על הכביש לפרנסתו. מחר הם יבקשו שגם אוטובוסים לא יסעו בכביש מכיוון שמשקלם עולה על 12 טונות. YNET חושבים שעם כרטיסי עיתונות הם יאנסו מדינה. בסוף יתברר שהם טועים. אורן
זה היה מתבקש.
כיום המשאיות תוקעות את התנועה בין מחלף שער הגיא לשורש ללא כל סיבה. כמובן שלצד האיסור יש לתת לנהגים תמריצים לעבור לשעות עבודה פחות עמוסות (10:00-15:00, אחרי 21:00).
 

XrayCharlie

New member
הצהרות אופייניות לשר, מי אמור לאכוף את התקנה
משטרת התנועה כמובן
אני בעד המהלך (ניסוי) הזה בלי שום קשר לדעתי (השלילית ביותר) על השר הנוכחי. אני אומנם כמעט ולא נוסע בכביש הזה אבל כל מי שכן נוסע יודע שמשאית כבדה היא בחזקת "רכב חונה" בקטעים מסוימים (מהירות שואפת לאפס בעליה / ירידה) והעברת רכבים אלו לכביש 443 (שהינו הרבה יותר מתון מבחינה טופוגרפית) יכול לסייע. מה שכן, לא ברור לי מה יעשו רכבים כבדים שיעדם נמצא בין שאר הגיא וירושלים (ואין להם אלטרנטיבה אחרת לנסיעה).
 

amit1270

New member
חדשות טובות(?) לשם שינוי
האם הפקק בשער הגיא עומד להיעלם?
עוד חדשות טובות...
העלאת שווי השימוש אושרה. צעד קטן בדרך לשוויוניות רבה יותר בתוך המעמד הבינוני ואולי גם להקטנת העומס בכבישים והגברת השימוש בתח"צ.
 
עוד חדשות טובות...
העלאת שווי השימוש אושרה. צעד קטן בדרך לשוויוניות רבה יותר בתוך המעמד הבינוני ואולי גם להקטנת העומס בכבישים והגברת השימוש בתח"צ.
וזה בכלל שיא הטימטום אבל ניחא...
מה שיירויחו מעוד עושק על מעמד הבניים יחלקו לכל הקומבינטורים שיזייפו תלושים עקב המס השלילי.
 
וזה בכלל שיא הטימטום אבל ניחא...
מה שיירויחו מעוד עושק על מעמד הבניים יחלקו לכל הקומבינטורים שיזייפו תלושים עקב המס השלילי.
עושק? שיסעו באוטובוס או בפרייבט שלהם
אני לא מעוניין שיעשקו אותי בעקיפין בשביל תנאי העבודה של מעמד הביניים הנכבד, ובטח שלא בצ'ופר כל כך אנטי-סביבתי ואנטי תח"צי שכזה.
 

amit1270

New member
אלו חדשות רעות ביותר
פשוט יסתמו את הכניסות האחרות לירושלים שבהם זה יהיה עוד יותר בלתי נסבל מה נגיד מדינה בלי שכל
מורידים את הלחץ מהכביש העמוס
ואתה בא בטענות? אם זה יסתום כניסות אחרות, אז שיאסרו כל נסיעה של רכב כבד ואיטי בשעות העומס, וזהו. כרגע המצב בלתי נסבל.
 

אמנון אלבז

New member
מנהל
מורידים את הלחץ מהכביש העמוס
ואתה בא בטענות? אם זה יסתום כניסות אחרות, אז שיאסרו כל נסיעה של רכב כבד ואיטי בשעות העומס, וזהו. כרגע המצב בלתי נסבל.
סליחה עמית אבל...
בתכנון כבישים מביאים בחשבון את העומס הצפוי מבחינת כמויות כלי רכב לשעה. בבנית כביש 443 כבר הוכח שבחלק מהקטעים שלו התוכניות לא תאמו את המציאות ולא כל כך נלקח בחשבון שהעיר מודיעין תצליח ותשגשג כפי שהיא וכבר ישנם שעות שבכביש ישנם פקקים בלתי נסבלים. נכון זה המצב ברבים מכבישי הארץ אבל להעביר באופן שרירותי את כל כלי הרכב הכבד ל443 זה כאילו להגיד לתושבים שחיים על הכביש הזה ובסביבתו, שישנם תושבים במקומות אחרים שהם יותר חשובים והם בהעדפה מעליהם, חשוב לציין שהכביש בשעות הלילה ריק מכלי רכב ובהחלט לא יורגש שזרם משאיות עובר דרכו נניח מהשעה 2100 אולם יחד עם זה אני לא רואה את אכיפת התקנה שמחיבת רכב כבד ואיטי לסוע רק בנתיב הימני של הכביש.
 

amit1270

New member
סליחה עמית אבל...
בתכנון כבישים מביאים בחשבון את העומס הצפוי מבחינת כמויות כלי רכב לשעה. בבנית כביש 443 כבר הוכח שבחלק מהקטעים שלו התוכניות לא תאמו את המציאות ולא כל כך נלקח בחשבון שהעיר מודיעין תצליח ותשגשג כפי שהיא וכבר ישנם שעות שבכביש ישנם פקקים בלתי נסבלים. נכון זה המצב ברבים מכבישי הארץ אבל להעביר באופן שרירותי את כל כלי הרכב הכבד ל443 זה כאילו להגיד לתושבים שחיים על הכביש הזה ובסביבתו, שישנם תושבים במקומות אחרים שהם יותר חשובים והם בהעדפה מעליהם, חשוב לציין שהכביש בשעות הלילה ריק מכלי רכב ובהחלט לא יורגש שזרם משאיות עובר דרכו נניח מהשעה 2100 אולם יחד עם זה אני לא רואה את אכיפת התקנה שמחיבת רכב כבד ואיטי לסוע רק בנתיב הימני של הכביש.
זאת לא העדפה או אפלייה
זה חישוב של מה יותר מפריע - נסיעת משאיות איטיות בכביש 1 או בכביש 443. יכול להיות שאתה ושבי צודקים והפניית המשאיות לכביש 443 תגרום ליותר נזק מתועלת. אם כך הפתרון צריך להיות באמת הגבלת שעות הנסיעה על כל הכבישים המובילים לירושלים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
סליחה עמית אבל...
בתכנון כבישים מביאים בחשבון את העומס הצפוי מבחינת כמויות כלי רכב לשעה. בבנית כביש 443 כבר הוכח שבחלק מהקטעים שלו התוכניות לא תאמו את המציאות ולא כל כך נלקח בחשבון שהעיר מודיעין תצליח ותשגשג כפי שהיא וכבר ישנם שעות שבכביש ישנם פקקים בלתי נסבלים. נכון זה המצב ברבים מכבישי הארץ אבל להעביר באופן שרירותי את כל כלי הרכב הכבד ל443 זה כאילו להגיד לתושבים שחיים על הכביש הזה ובסביבתו, שישנם תושבים במקומות אחרים שהם יותר חשובים והם בהעדפה מעליהם, חשוב לציין שהכביש בשעות הלילה ריק מכלי רכב ובהחלט לא יורגש שזרם משאיות עובר דרכו נניח מהשעה 2100 אולם יחד עם זה אני לא רואה את אכיפת התקנה שמחיבת רכב כבד ואיטי לסוע רק בנתיב הימני של הכביש.
ומה הפתרון?
להתחיל לשנע סחורות לירושלים ע"י הרכבת. נכון, מוצרי צריכה קמונעיים לא כלכלי לשנע בדרך זו, אבל דברים רבים כן!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה