תרשו לי לנחשכל מה שיוצא מת"א...
וואי איזה פתרונות רצים כאןתרשו לי לנחש
הרמז עזר - אולי... 8XX - קווי אגד מת"א לגליל 4XX - קווי אגד מת"א לירושלים 6XX - קווי אגד מת"א לנתניה ההערכה שלי היא שאתה שייך לתמח"ת
חמיצר פראייר לידי ! סתאאם !וואי איזה פתרונות רצים כאן
אם חמיצר היה פה הוא בטח היה גאה בנו...
לכל הציידים !וואי איזה פתרונות רצים כאן
אם חמיצר היה פה הוא בטח היה גאה בנו...
אתה יוצא לעבודהלכל הציידים !
אני יוצא הערב שוב לעבודה !!!!
*מסתוריאתה יוצא לעבודה
והמחסומים בכבישים נפרשים בתקוה לאתר את 846 המסותי
האמת היא שאני רציתי לגלות אבל אני*מסתורי
הסיטארו הרגיל הוא O530 אם כייש מצב שינסו בארץ את רנו?
אחרי שניסו בארץ את וולוו, סקניה ודאף (אגב, מה החליטו לגבי האחרון באגד?), יש מצב שינסו את רנו? הרי אתה (אביתר), כתבת פה בעבר שהם נחשבים בחו"ל למוצלחים. ודרך אגב, הסיטארו הוא לא 0505?
יש אפילו ונטיל צרפתי מה תגידהסיטארו הרגיל הוא O530 אם כי
קיימות גרסאות יחודיות לפי הזמנה. הסיטארו שנוסה באגד בזמנו היה מעולה אך התגלתה בעיה בסגירת הדלתות (מינורית) וכאשר שמעו באגד את המחיר המבוקש של האוטו, כמעט התעלפו. אין ספק שזהו האוטובוס העירוני המתקדם ביותר עלי אדמות אך הממשלה לא תיתן לו יותר מ- 15 שנים לחיות, אז למה להשקיע כל-כך הרבה כסף לחינם ? לגבי אוטובוסים צרפתיים קיימת בעית זכרון ארוך: זכרון 171 השוסונים שהיו באגד (בספר "קוים ונקודות" כתוב 129 בטעות ! ) עובר מדור לדור ומשפיע אולי על קבלת ההחלטות אם כי האוטובוסים הצרפתיים הנוכחיים נחשבים לסיפור הצלחה ואמינות בכל מקום שאליו הם מגיעים. הבעיה איתם היא המורכבות של המנוע והחיבורים המוזרים ואף גודלי הברגים היוצאי דופן. לא יודע למה אבל הצרפתים תמיד חייבים להיות שונים. אולי זה עניין של גאווה ?? אין לי מושג האמת.
יש אפילו ונטיל צרפתי מה תגיד
על זה,חוץ מזה שאשתי צרפתייה אז שאני לא אדבר הרבה.
בשבועות האחרונים נשרפו בלונדוןהסיטארו הרגיל הוא O530 אם כי
קיימות גרסאות יחודיות לפי הזמנה. הסיטארו שנוסה באגד בזמנו היה מעולה אך התגלתה בעיה בסגירת הדלתות (מינורית) וכאשר שמעו באגד את המחיר המבוקש של האוטו, כמעט התעלפו. אין ספק שזהו האוטובוס העירוני המתקדם ביותר עלי אדמות אך הממשלה לא תיתן לו יותר מ- 15 שנים לחיות, אז למה להשקיע כל-כך הרבה כסף לחינם ? לגבי אוטובוסים צרפתיים קיימת בעית זכרון ארוך: זכרון 171 השוסונים שהיו באגד (בספר "קוים ונקודות" כתוב 129 בטעות ! ) עובר מדור לדור ומשפיע אולי על קבלת ההחלטות אם כי האוטובוסים הצרפתיים הנוכחיים נחשבים לסיפור הצלחה ואמינות בכל מקום שאליו הם מגיעים. הבעיה איתם היא המורכבות של המנוע והחיבורים המוזרים ואף גודלי הברגים היוצאי דופן. לא יודע למה אבל הצרפתים תמיד חייבים להיות שונים. אולי זה עניין של גאווה ?? אין לי מושג האמת.
כבר דנו בסוגיה זו בפורום לפני חודשבשבועות האחרונים נשרפו בלונדון
שלשה סיטארו מיפרקיים (או דו ... לא משנה) בהפרש של כמה ימים. בעיקבות זאת קורקעו כל הסיטארו בבריטניה לכמה ימים עד לבדיקות בטיחות. עדיין לא ידועה הסיבה לשריפות אך מקרה כזה קרה לאחרונה גם בברלין ובעוד חמישה אוטובוסים בארופה !!! מרצדס חוקרים עכשיו ומנסים לפתור את הבעיה. למרות הכל אני מצטרף לדעה שאין כמו מרצדס!!!
המבחן האמיתי הוא האחריות.כבר דנו בסוגיה זו בפורום לפני חודש
והבעיה נפתרה. מדובר היה בחלק פגום שמרצדס רכשה במזרח אסיה. החלק הוחלף לגרמני מקורי ויקר והסוגיה באה על מקומה בשלום. היו אפילו צילומים בפורום שהובאו ע"י ידידנו יורם בלומאן. מזדה 6 היא מכונית מצויינת והנה כל דגמי 2002 ו- 2003 נקראו לשוב למוסך עקב חוסר ציפוי במיכל הדלק שצריך לבודדו מהאגזוז כדי למנוע שריפה. בכל חברה ובכל דגם יש מחלות ומחלות ילדות. כך למשל, כאשר הגיעו קטרי הבו-בו הראשונים ארצה, היו עימם מאות תקלות. כיום, לאחר שלמדו איך להתמודד עם חלקים פגומים מהיצרן, מתחילים להיות מרוצים מהם. גם בקטרים הוחלפו מיכלי הדלק המקוריים במיכל ישראלי מתוצרת תעשיות מת"ר בבאר-שבע וסכנת ההתלקחות פחתה עד מאוד. גם דלתות קטרי הבובו הינן גלאט כושר בהשגחת רבנות מת"ר !הדגם הספציפי של סיטארו שהיה מיועד לישראל נקרא בכלל O532 כאשר השוני בא לציין את דגם "אגד" - דגם שבו הוכנסו כל מיני שינויים ושיפורים של מחלקת המחקר והפיתוח באגד כולל שינוי מהותי בגובה שולחן הנהג כפי שבזמנו אם אתה זוכר לא היתה תקינה למרצדס O404 בדיוק מאותה סיבה. שבת שלום איש !
כל מילה בסלע ידידי היקר !המבחן האמיתי הוא האחריות.
הבעיה היא פחות של תקלות, שעדיף, ללא שום צל של ספק, שיתרחשו, אלא האם היצרן לוקח את האחריות לידיו, ומתקן את הדבר. בנוסף לתקלות שציין אביתר, קרו תקלות בפורד מונדיאו לפני מספר שנים, והיצרן הורה לכל בעלי הרכב, להביא את הרכב שלהם למוסך לתיקון החלק. האם בכל המכוניות היתה תקלה? לא, אבל פורד (וזוהי דוגמית, יש עוד הרבה יצרנים אחרים) לקחו את העניין לידיים, ולא לקחו סיכון.
קריאה לתיקון מכוניותהמבחן האמיתי הוא האחריות.
הבעיה היא פחות של תקלות, שעדיף, ללא שום צל של ספק, שיתרחשו, אלא האם היצרן לוקח את האחריות לידיו, ומתקן את הדבר. בנוסף לתקלות שציין אביתר, קרו תקלות בפורד מונדיאו לפני מספר שנים, והיצרן הורה לכל בעלי הרכב, להביא את הרכב שלהם למוסך לתיקון החלק. האם בכל המכוניות היתה תקלה? לא, אבל פורד (וזוהי דוגמית, יש עוד הרבה יצרנים אחרים) לקחו את העניין לידיים, ולא לקחו סיכון.
לא מצאתי את השירשור יש תאריך?כבר דנו בסוגיה זו בפורום לפני חודש
והבעיה נפתרה. מדובר היה בחלק פגום שמרצדס רכשה במזרח אסיה. החלק הוחלף לגרמני מקורי ויקר והסוגיה באה על מקומה בשלום. היו אפילו צילומים בפורום שהובאו ע"י ידידנו יורם בלומאן. מזדה 6 היא מכונית מצויינת והנה כל דגמי 2002 ו- 2003 נקראו לשוב למוסך עקב חוסר ציפוי במיכל הדלק שצריך לבודדו מהאגזוז כדי למנוע שריפה. בכל חברה ובכל דגם יש מחלות ומחלות ילדות. כך למשל, כאשר הגיעו קטרי הבו-בו הראשונים ארצה, היו עימם מאות תקלות. כיום, לאחר שלמדו איך להתמודד עם חלקים פגומים מהיצרן, מתחילים להיות מרוצים מהם. גם בקטרים הוחלפו מיכלי הדלק המקוריים במיכל ישראלי מתוצרת תעשיות מת"ר בבאר-שבע וסכנת ההתלקחות פחתה עד מאוד. גם דלתות קטרי הבובו הינן גלאט כושר בהשגחת רבנות מת"ר !הדגם הספציפי של סיטארו שהיה מיועד לישראל נקרא בכלל O532 כאשר השוני בא לציין את דגם "אגד" - דגם שבו הוכנסו כל מיני שינויים ושיפורים של מחלקת המחקר והפיתוח באגד כולל שינוי מהותי בגובה שולחן הנהג כפי שבזמנו אם אתה זוכר לא היתה תקינה למרצדס O404 בדיוק מאותה סיבה. שבת שלום איש !
אני אחפש. אולי קצת יותר מחודש?לא מצאתי את השירשור יש תאריך?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.