שופטת בית משפט השלום בירושלים שחררה חשוד לאחר שקרא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושלים
קבעה כי זו זכותו לקוות לכך.מה דעתכם על הקביעה של השופטת?
שופטת בית משפט השלום בירושלים שחררה חשוד לאחר שקרא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושליםקבעה כי זו זכותו לקוות לכך.
מה דעתכם על הקביעה של השופטת?
ממה שאת כותבת לא ניתן להבין יותר מדי.
כתוב "שחררה חשוד", מכאן אני מסיק שמדובר באדם שאין אפילו כתב אישום נגדו, והיא שחררה אותו ממעצר.
השאלה בגין חשד לאיזו עבירה נעצר, ומה החשיבות של המשך המעצר עד לשלב בו תתקבל החלטה האם להגיש או לא להגיש כתב אישום.
ייתכן שמדובר בגילוי הזדהות עם ארגון טרור לפי חוק המאבק לטרור , ואז השאלה אם מה שעשה נופל תחת ההגדרה, ויש מקום להמשך מעצר (בהתחשב בעובדה שמדובר באדם שאין לו השפעה ממשית על פעולותיו של ארגון טרור).
באופן כללי - זכותו של כל אדם לייחל לכל דבר. אני רוצה להאמין שאף אחד לא מעוניין במשטרת מחשבות. מענישים על מעשים (במידה והם מנוגדים לחוק).
לקרוא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושלים. נחשב כהזדהות עם ארגון טרור?ממה שאת כותבת לא ניתן להבין יותר מדי.
כתוב "שחררה חשוד", מכאן אני מסיק שמדובר באדם שאין אפילו כתב אישום נגדו, והיא שחררה אותו ממעצר.
השאלה בגין חשד לאיזו עבירה נעצר, ומה החשיבות של המשך המעצר עד לשלב בו תתקבל החלטה האם להגיש או לא להגיש כתב אישום.
ייתכן שמדובר בגילוי הזדהות עם ארגון טרור לפי חוק המאבק לטרור , ואז השאלה אם מה שעשה נופל תחת ההגדרה, ויש מקום להמשך מעצר (בהתחשב בעובדה שמדובר באדם שאין לו השפעה ממשית על פעולותיו של ארגון טרור).
באופן כללי - זכותו של כל אדם לייחל לכל דבר. אני רוצה להאמין שאף אחד לא מעוניין במשטרת מחשבות. מענישים על מעשים (במידה והם מנוגדים לחוק).
לקרוא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושלים. נחשב כהזדהות עם ארגון טרור?
סעיף 24 טוב לבית המשפט, חורזים וכותבים מתבטים לפי הלב, והראש .ייתכן שכן.
לא אני מוסמך לקבוע.
את מוזמנת לעיין בסעיף 24 לחוק המאבק בטרור ולגבש דיעה.
בכל מקרה , יש להבדיל ביןשחרור חשוד(ממעצר) לביןזיכוי נאשם.
מחשבה היא בלב ולא בריש גלים והשפעתו אולי יכולה לתת לו את העונש המינימלי שבטווח שזה לפחות שנת מאסר בפועל ולכן אין מקום לשחררו ממעצר.ממה שאת כותבת לא ניתן להבין יותר מדי.
כתוב "שחררה חשוד", מכאן אני מסיק שמדובר באדם שאין אפילו כתב אישום נגדו, והיא שחררה אותו ממעצר.
השאלה בגין חשד לאיזו עבירה נעצר, ומה החשיבות של המשך המעצר עד לשלב בו תתקבל החלטה האם להגיש או לא להגיש כתב אישום.
ייתכן שמדובר בגילוי הזדהות עם ארגון טרור לפי חוק המאבק לטרור , ואז השאלה אם מה שעשה נופל תחת ההגדרה, ויש מקום להמשך מעצר (בהתחשב בעובדה שמדובר באדם שאין לו השפעה ממשית על פעולותיו של ארגון טרור).
באופן כללי - זכותו של כל אדם לייחל לכל דבר. אני רוצה להאמין שאף אחד לא מעוניין במשטרת מחשבות. מענישים על מעשים (במידה והם מנוגדים לחוק).
מחשבה היא בלב ולא בריש גלים והשפעתו אולי יכולה לתת לו את העונש המינימלי שבטווח שזה לפחות שנת מאסר בפועל ולכן אין מקום לשחררו ממעצר.
הוא מסוכן לציבור כי הוא קורא ל... ובקיצור מחמם את השטח וייתכן גם שעלול לברוח....עונש רלוונטי רק לאחר הרשעה, ולשם הרשעה יש צורך בכתב אישום.
כתוב "חשוד" ולא נאשם, והדיון בפני השופטת היה לגבי המעצר (כך לפחות מרסיסי המידע שבהודעה הראשונה).
מעצר לא נועד לצרכי ענישה. מעצר יש להטיל כאשר יש נסיבות המצדיקות אותו: החשוד מסוכן לציבור, החשוד עלול לשבש הליכי משפט, החשוד עלול לברוח....
שחרור ממעצר עדיין לא אומר שלא יוגש כתב אישום ושלא יורשע.
לא ברור איך הגיעו "ללקוות" מפורש כתוב "קרא לירי"הוא מסוכן לציבור כי הוא קורא ל... ובקיצור מחמם את השטח וייתכן גם שעלול לברוח....
גם אם הוא "קורא ל..." זה עדיין לא הופך אותו למסוכן לציבור. זה לא אומר שארגוני הטרור בעזה כפופים לו או מושפעים ממנו. עשית כאן קפיצה.הוא מסוכן לציבור כי הוא קורא ל... ובקיצור מחמם את השטח וייתכן גם שעלול לברוח....
יש הבדל גדול בין לקוות לבין הלכה למעשה.גם יגאל עמיר איכשהו הצליח לגרום לרבנים לומר שזה בסדר לרצוח ראש ממשלה.לפחות ע"פי הסרט ימים נוראים.שופטת בית משפט השלום בירושלים שחררה חשוד לאחר שקרא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושליםקבעה כי זו זכותו לקוות לכך.
מה דעתכם על הקביעה של השופטת?
לא זכור לי אם הירי על ירושלים הגיע אחרי הקריאה של החשוד.יש הבדל גדול בין לקוות לבין הלכה למעשה.גם יגאל עמיר איכשהו הצליח לגרום לרבנים לומר שזה בסדר לרצוח ראש ממשלה.לפחות ע"פי הסרט ימים נוראים.
עד היום לא אותרו הרבנים האלה .יש הבדל גדול בין לקוות לבין הלכה למעשה.גם יגאל עמיר איכשהו הצליח לגרום לרבנים לומר שזה בסדר לרצוח ראש ממשלה.לפחות ע"פי הסרט ימים נוראים.
אם אני זוכרת נכון, רבנים קבעו דין רודף שככל הנראה השפיע על יגאל עמיר, ולא להיפך.יש הבדל גדול בין לקוות לבין הלכה למעשה.גם יגאל עמיר איכשהו הצליח לגרום לרבנים לומר שזה בסדר לרצוח ראש ממשלה.לפחות ע"פי הסרט ימים נוראים.
כך נטען בזמנו. אלא שכאמור, עד היום לא אותרו הרבנים האלה. וזה למרת שהשב"כ לא השאיר אבן על אבן בחיפושי הסזון שביצע במגזרים חובשי הכיפות לאחר הרצח.אם אני זוכרת נכון, רבנים קבעו דין רודף שככל הנראה השפיע על יגאל עמיר, ולא להיפך.
אם בס"ה הביע תקווה, אני מסכים שזאת זכותו. מעצבן, מסתכל והכל, וכמובן צריך לוודא שתקווה לא עוברת למעשים. אבל לקוות זה חוקי.שופטת בית משפט השלום בירושלים שחררה חשוד לאחר שקרא לארגוני הטרור בעזה לשגר רקטות לעבר ירושליםקבעה כי זו זכותו לקוות לכך.
מה דעתכם על הקביעה של השופטת?
לקוות זה חוקי, לקרוא לירי גם חוקי?אם בס"ה הביע תקווה, אני מסכים שזאת זכותו. מעצבן, מסתכל והכל, וכמובן צריך לוודא שתקווה לא עוברת למעשים. אבל לקוות זה חוקי.
סעיף 24 טוב לבית המשפט, חורזים וכותבים מתבטים לפי הלב, והראש .
לקוות זה חוקי, לקרוא לירי גם חוקי?
מעניין אותי איך חורזים וכותבים שופטים את השופטתאז לפי הלב כבר השבתי בהודעה הראשונה - זכותו של אדם לקוות למה שהוא רוצה.
אז בכל זאת מעניין אותך החוק או לא? תחליטי
יאפ.לקוות זה חוקי, לקרוא לירי גם חוקי?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.