חידון קליל לכבוד שבת קודש.....

אנימו

New member
חידון קליל לכבוד שבת קודש......./images/Emo22.gif

כל הקושיות קשורות לנושא אחד (בד"כ משמח..)שלא אגלה אותו מחשש לקלות-יתר: 1. חוזה,שטר שניתן בעת האירוע. 2. עשה שתי מלאכות באותו הזמן. 3. זכתה לשבת משלה (בפי היהודים הספרדים) רמז: לפני חג השבועות). 4. חברה,ידידה שמלווה את גיבורי האירוע בדרכם ל-5. 5. יריעה מתוחה. 6. בטעות מכנים אותה רבים, בשמה של השמש... 7. 14 איש = 7 זוגות חגגו בסרט הזה את האירוע.... 8. במחזה הזה (פרי עטו של אחד מאמני חצי האי האיברי) - האירוע הפך לטרגדיה. עד כאן ועכשיו לעבודה!
 

אנפה2

New member
חידון : איפה אני יכולה לקנות בובה

הכי אטרקטיבית לנכדה שלי, אמנם יש לה ,ויש בובות נהדרות בארה"ב, אבל אני לא יכולה להגיע בלי מתנות, תאנולי בהקדם, כי אני יוצאת עוד שעה מהבית.
 
אנפה, בוקר טוב ולכל אחרי הפורום

את הבובות הכי יפות והחדישות ביותר תמצאי באמריקה, יש שם חנויות ענק לצעצועים ומחלקות לבובות, אני מציעה לך לקנות שם, ולהביא לה ביום שאת חוזרת. דודי ז"ל היה לו האמריקה מפעל לבובות, כשהילדות שלי היו קטנות הוא שלח לי קרטון מלא עם בובות מכל הסוגים, זה סיפור לפני 45 שנה, אז כמעט ולא היו פה בובות, פעם היו עושים את פני הבובות מפורצלן, זוכרת!!!!!
 

מנורה

New member
אנפה בפירט האדום יש מבחר גדול

מאד של בובות ומתוך נסיון שלי בנות אוהבות כל בובה שתביאי להןבמיוחד כאלה שאפשר להלביש בכל מיני תילבושות. נסיעה טובה
 

cara13

New member
אנפה,למה שלא תקחי את נכדתך

לאחת החנויות ותקנו מה שהיא תבחר.א"כ תלכו לאכול גלידה או משהו שהיא אוהבת,וכך ייצא לכן יום בילוי .נסיעה טובה ובילוי נעים.
 

אפי 7

New member
כל הודעה שלכם מקפיצה לי סיפורון

והפעם קשור לבובת אנפה. זה היה לפני שנים - הגיעו מחו"ל לאחד ממלונות הפאר בתל-אביב, קרובי משפחה שלנו, (כספם רב), סבא, סבא ונכדתם בת 8 לערך. והזמינו אותנו לכוס קפה. הרי בידיים ריקות לא אגיע. נכנסתי לחנות שיש בה כל מיני דברים חמודים כגון: עפרונות, מחקים, פנקסים קטנים, חוברות ציור, מחדדים, ושאר מיני. לקחתי שקית חמודה, הכנסתי בתוכה כל מיני חפצים יפים כדי שיעסיקו את הילדה בזמן שהותה בחברת סביה. המחיר היה מאוד סביר. הגענו לשם בחברת נכדותיי הקטנות. נתתי המתנה. הסבתא נעלמה לנו למספר דקות. וכשחזרה - הגישה לנכדותיי שתי בובות ענקיות שקנתה בחנות המלון, לדעתי שלמה הון תועפות, כי אלו היו בובות ממש ממש יפות. באותו רגע נדמה לי רציתי לקבור את עצמי, לא מחמת רגש נחיתות, שמה פס על אלה מנסים להתנשא בכספם. מתנה צריכה להיקנות בתשומת לב, במחשבה, לא בערך הכספי שלה. אמנם זה בסדר מצידה שקנתה, ואולי לא היה משהו אחר בחנות המלון, אך זה בכל זאת אמר דרשני - ולמה - סיפור נוסף: כשהסבא והסבתא וילדם ביקרו בפעם אחרת בארץ, בירושלים כשגרתי, השתכנו אצלי בביתי הקטן שלושה ימים, תאמינו לי, קיבלו מלון 5 כוכבים, עם טיולים ברחבי העיר, התאמצתי להכין אוכל טעים. והסבתא ראתה שלא חסר לנו מאומה, מלבד וילה ענקית, בגדיי אסטתיים ונחמדים. לאחר זמן מה קבלנו פתק - חבילה מחו"ל. אמרתי לבעלי ז"ל, מעניין מה זה, האם הם רוצים להודות על האירוח. פתחתי את החבילה, ומתוכה גלשו בגדים ישנים, חלק מהם ראיתי שלבשה בהיותה אצלי. אפילו לקינוח היה שם סוודר עם חורים. עמדתי ובכיתי מעלבון. אך בחיים הכל עובר, כל אדם ואישיותו הוא. שבת נעימה אפי
 
החצי השני של הסיפור באמת עגום...

עד לפני כ-10 שנים חשבו "הדודים" באמריקה שאנחנו לובשים סמרטוטים, ואני שואלת ת'עצמי אם מדיניות השנור של נבחרנו לא תרמה במקצת\הרבה להלך הרוח הזה...
 

boaz31

New member
לחונה-שני בני נמצאים באמריקה

משנת 1982 ולהיפך ממה שאת מציינת אני הוא ששלחתי להם כספים ולא אני שקבלתי מהם או מקרובים אחרים שלנו שם!!!
 
בועז, על זה נאמר:

כאשר האבא נותן - האבא שמח והבן צוהל. אך כאשר הבן נותן - האבא בוכה והבן מילל.
 

boaz31

New member
מיכה-זה הכל איך שעשיתי אותם-../images/Emo99.gif

ואיך עשיתי תשאל וכבר אני עונה לך:: עם> תריסים פתוחים <והיום הם שניהם שולחים לנו ונדמה לי ללא בכי ויללה אלא ברצון רב ללא שבקשנו מהם דבר!!!!
 
וביידיש זה נשמע בערך כך:

דוס הוב איך אין דוס שטופ איך. אנימו,
לא לכעוס.
 

p a l o m a

New member
מיכה לפחות תכתוב בלי שגיאות..

ואני מקוה שהקפטן עדינת הנפש דוקא כן כועסת.
 
למעלה